azmış kadını oğlu ile birlikte siktik

Merhaba sexhiakyeleris.tk Okurları ,

herkese meraba yeni hikayemle yine sizlerin beyenisi taplamaya calışacağım okuyan herkesin yorumlarını bekliyorum. hikayeme başlıyorum.
ben seyyar satıcılık yaparken bi gün bi kadınla tanıştım 40 lı yaşlarında balık etli orta boylu güzel sayılabilecek bi kadındı kadın benden borç eşya alacağını söyledi bende kabul ettim biraz eşya verdikten sonra ertesi hafta evlerinin önüne gittim dışarda kadını oğlunu gördüm annesini cağırmasını söyledim oda eve gidip cağırdı kadın gelip borcunu ödedi.
yine borç aldı kadın eve gel çay iç teklifinde bulundu ben nazikce geri cevirdim.
bir hafta sonra tekrar gittim kadınla biraz samimi olmuştuk kadın 2 yıl önce eşinin vefat ettiğini söyledi yannızlık onun için zor ve çekilmez olduğunu söyledi bende samimi bi şekilde senin kaderin böyleymiş dedim kadın evlenmeyi düşünüyorum diyerek bana bakışı deyişti kadının bana ilgisi olduğunu anladım.
kadını evinin önünde konuşurken oğlu 12 yaşlarında annesinin arkasında annesini götünü ellediğini fark ettim ama kötü bişe hiç aklımdan geçmedi.
neyse 1 hafta daha aradan gecti kadının evi en son uğradığım yerdi sabah işe cıktığım dan beri işim o gün çok iyi idi her zaman 3,30 ile 4 arası saatlerinde giderken evlerine bu sefer
saat 7,30 olmuş karanlık çökmüştü her zaman kadını oğlu ile çağırırken bu sefer oğlunu göremedim karanlık olduğu için hiç cocuk görmedim ve kendim gitmeye karar verdim bahceli evinin dış demir kapısı yarım açıktı içeri girdim bahcede bi kömürlük vardı lambası yanıyordu kömürlüyün yanına gittim kömürlük kapısızdı iceri baktığımda gördüklerime inanamadım.
cocuk ayakta pantolonunu indirmiş annesi önünde diz çökmüş oğlunun sikini yalıyordu birden akın bak oğlum o eşya satan adam gelince yanında eteyimi kaldırma biz bunları başkasının yanında yapamayız ayıp diyordu cocuk tamam anne diyordu.biraz daha izledikten sonra.
ordan ayrıldım ertesi gün yine gittim kadın gün niye gelmedin diyince dün çok geç kalmıştım yetişemedim dedim kadınla iyice samimi olmuştuk kanına evlenmediyini sordum
kadında gülerek hayır dedi işi şakaya vurarak gel benimle evlen dedim kadın yine güldü
sen hiç kimseyle yatınmı dedi bende 2 gün önce paramı ver meyen 15 yaşında bi kızla param karşılığı yattım dedim kadına tuvalete gitmem gerek dedim onun tuvaletine gitim geldiyimde 2 bardak çay getirmişti çayları içtikten sonra teşekkür edip gidecekken eve gelsene dedi bu sefer kabul ettim evine girdim yine şakalaşarak benim evlilik teklifimi kabul ediyormusun dedim hiç sesini cıkarmadı ben elimi atıp fermuarrım açtım kadın ne yapıyorsun dedi ben sikimi çıkardım bak sana yetermi dedim hem senin oğlununkinden daha büyük dedim ne oğlumunkinden dediği anda dün oğlunun sikini yalarken sizi izledim dedim kadın eliyle ağzını kapatıp ah dedi.
ne olu kimseye söyleme ne istersen yaparım dedi bende söylemem senden tek isteyeceyim şey seni sikmek dedim kadın düşünüp kimseye söleme sana vericem dedi ben iyi ozaman gel kocanın kucapına otur dedim oda gelip oturdu ellerim memelerinde çok tahrik olmuştum kadın ama senin sikin çok büyük zor alırım içime dedi bende sen dene dedim.
anda oğlu girdi içeri kadına ben ne istersem sen yapacaksın dedim kadın oğlum burda deyip kucağımdan kalkmaya calıştı izin vermedim kadına günkü gibi yine oğlunu yala dedim kadın oğlunun önünde cökerek sikini cıkardı ve yalamaya başladı cocuğun siki 10cm civarıydı kadına hiç oğlun seni siktimi diye sordum kadın hayır dedi.
ben soyundum kadın da soyundu ben cocuğa sende soyun dedim 3 ümüzde cıplak kalmıştık
kadını sırt üstü yere yatırdım cocuğuda bacaklarının ortasına bıraktım oğlunun sikini amına sok diye talimat verdim kadın eliyle cocuğun sikini amına soktu bende kadının yanına gelerek sikimi kanın ağzına verdim bi güzel 10 dk yaladıktan sonra ağzına boşaldım sikimi yalatmaya devam 5 dk sonra cocuk boşaldı geri çekildi ben kadının bacak arasına geçtim kadın çok zorlama benim kalbim var dediği anda sikin kafasını amına soktum kadın ah ah ıh derken yarısına kadar soktum kadın yeter daha sokma diyordu ben kadının omuzlarından tutup hepsini soktum cığlık attı ben hiç aldır madan gidip geldim her vuruşumda kadın iyice kırmızılaşıyordu 5 dk sonra kadının içine boşaldım.
kadın ah içimi yırttin sanki her vuruşunda sikni midemde his ediyordum dedi anda yine sikimi kadına yalattım sonra kadını domaltıp arkasına geçtim kadın arkasına dönüp arkama sokma alamam onu amıma zor giriyor dedi ben götünü sikmeden gitmem dedim kadın başladı yalvarmaya yap ne olursun çok acıyor orası ben buraya kadar gelip amını ağzını sikip götünü sikmessem olmaz dedim kadın ağlum dolapta krem var onu getir yoksa götümü yırtacak dedi cocuk kremi getirdi ben kremi alıp hem sikime hem de onun götüne sürdüm sonra başladım götünü zorlamaya sikimin kafasını soktum kadın inanılmaz bi şekilde bağırıyordu ahhhh ahhh yanıyo yanıyo ben başladım git gele şap şap ses geliyordu kalçalarına vurdukca omuzlarından tutup kadın sakın demisiyle yüklendim sikimin hepsini soktum götüne yerleri yumruklayık çığlık atıyordu ama ben çok zevk alıyordum 10 dk daha siktikyen sonra götüne boşaldım ve götünden çıktım kadın hala götünün acısını cekiyordu kadını banyoya götürüp ordada 2 defa dafa siktikten sonra onlardan ayrıldım şimdi her hafta okadını bazen bentek bazen oğlu ile sikiyoruz okadının bi arkadaşı havar o daha sex ve ğüzel bi kadın onu bana ayarlamasını istedim ayarlarsa onuda sikeceyim sikersem .
onuda anlatırım. neyse herkes kendine iyi baksın
bu arada sex e ih tiyacı olan bayanlar eklesin görüşelim
erkan_delgado87@hotmail.com

1 thought on “azmış kadını oğlu ile birlikte siktik

  1. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

Leave a comment