üstümde tek boxer kalmıştı girdim sırtını ovmaya başladım

Merhaba hikaye18.org Okurları ,
x1

slm benim adım efe bizim alt komşumuzda ahu diye çok güzel 23 yaşlarında bir hatun varki sormayın çok seksi sarışın onu her gördüğümde heycanlanıyordu­mm onunla hep karşılaştıımda sadece ikimiz asansöre biniorduk kendimi zor tutuyordumm ve en sonunda dayanamadım yine dışardan gelirken onunla karşılaştık beraber asansöre bindik altında mini bir etek üstünde ise askılı vardı o büyük göğüslerine baktım ve dayanamayıp elledim ve hemen yalamaya başladım ilk istemedi ne yapıosun sen dedi bende dinlemedim dayanamıodum artık tekrar başladım yalamaya o koca güzel kalçasınıda avuçluyordum asansör durdu ama biz inmedik bana eve gel dedi dedim evde kimse yokmu yok dedi onlar giitti eve girdik ben bunun dudaklara yapıştım yavaş yavaş aşaı iniodum boynuna sonrada yine göğüslerine geldim 10 15 dk göğüslerini yaladım ikimisde soyunduk hemen sonra amına kadar yaladım ama amını yalamadım arkasına çevirdim ve sırtını yaladım sonra götünü ve bacaklarını sonra üstüne yatım benimkini götüne sürtürmeye başladım sonra kalktık amına çakmaya başladım çok güzel bağırıyordu sonrada götüne çaktım ve götüne boşaldım sonrada göğüslerinin arasında boşaldım benimkini yalamaya başladı faln derken giyindik bana çok güzeldi arasıra yapalım dedi sonra yine birgün tekrar bunların evine gittim bu sefer ablası evdeydi 27 yaşladında oda sarışın herneyse oturduk öle konuştuk sonra benim banyoya girmem lasım heemen çıkarım dedi banyoya girdi ve bedne kapının deliğinden onu izliyordum soyunda çok güzel vücudu vardı ama içeri giremedim sonra beni çaırdı sırtımı ovarmısın dedi ama üstündekileri çıkar ıslanmasın dedi üstümde tek boxer kalmıştı girdim sırtını ovmaya başladım sonra sabunu bırakıp elimle ovmaya başladım benim malzeme kalktı ve oda bunu gördü tabi hemen boxerı açıp yalamaya başladı sonra onunda göğüslerini bacaklarını yaladım amına çaktım sonra hemen bu kardeşinden daha da güzel bağırıyordu o bağırdıkca ben daha tahrik oluodum sonra götüne başladım ve götüne boşaldıım sonra benmkini tekrar yaladı vaybe dedi 40 yıl düşünsem senle yapcaım aklıma gelmezdi bende bende dedim sonra giyinndik ve birgün tekrar akardeşiyle beraber beni çaırdılar tekrar sikiştik ve arasıra böle kaçamaklar yapıoruzzz ŞUAN DOĞUDAYIM DOĞUDA EVLİ BEKAR DUL FARKETMEZTANIŞMAK İSTEYEN BAYANLAR E POSTAM emre_ve.sen@hotmail.com

x2

One thought on “üstümde tek boxer kalmıştı girdim sırtını ovmaya başladım

  1. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

Leave a Reply

