TV DEN GELEN DUL

Merhaba hikaye18.org Okurları ,
x1

MERHABA ARKADAŞLAR İZMİT Lİ KADİR BU SAYFADAN HALA BİR BAYANLA TANIŞAMADIM ŞANS BELKİ BUGÜN GÜLER: HATIRAMA GEÇEYİM YİNE CAN SIKINTISIN DAN TV YE MESAJ ATMIŞTIM ARAYAN ÇOK OLUYO AMA ARASIN DAN KAFANA YATANI AYIRIYOSUN ADAPAZARIN DAN DİDEM DİYELİM DİDEM ARADI SOHBET MUHABBET EŞİNDEN AYRILMIŞ 2 ÇOCUGU OLAN AİLESİYLE YAŞAYAN BİR BAYAN BAYAGA BİR SOHBET ETTİK SENİ GÖRMEK İSTERİM DEDİM ODA AYARLIYIM BİR GÜN ÇOCUKLARI OKULA BIRAKIRKEN GÖRÜŞÜRÜZ DEDİ AİLESİNDEN DE ÇEKİNEN BİRİ AMA NEYSE BİR KAÇ GÜN SONRA ARADI ÖGLEN GELİRMİSİN DEYİN CE TABİİ DEDİM ARKADAŞLAR İŞİN İÇİNDE AM OLUNCA AKAN SULAR DURUYO ATLADIM ARABAYA İZMİT ADAPAZARI YAKIN DOĞRU DEDİĞİ OKULU BULDUM BAŞLADIM BEKLEMEYE BU ARADA TELEFONLA KONUŞUYORUZ KARŞIDAN İKİ ÇOCUĞUYLA GELDİĞİNİ GÖRDÜM ONLARI OKULA BIRAKTI ARABAYA GELDİ YANIMA OTURDU AMA KONUŞMUYO UTANIYO BESBELLİ BİR KAÇ SORU SORUP MUHABBETE BAŞLADIK KENDİSİ BEYAZ TENLİ 170 BOYLARIN DA 55-60 KL ARASI HOŞ BİRİSİ 3-4 SENE OLMUŞ EŞİNDEN BOŞANALI BİRAZ SOHBET ETTİK FAZLA VAKTİ OLMADIĞI İÇİN GİTTİ BİZ TELEFONLA KONUŞMAYA DEVAM ETTİK AMA KONUŞMALARIN DA BEN SENLE OLAMAM AŞIK OLMAK İSTEMİYORUM GİBİ LAFLAR SÖYLÜYODU SEN BİLİRSİN İSTERSE GÖRÜŞMEYELİM DEDİM TAMAM DEDİM BİR İKİ GÜN GEÇTİ YİNE ARADI BEN SENİ ÇOK İSTİYORUM GECE RÜYALARIMA GİRİYOSUN DEYİN CE BEN DE ZAMAN AYIR ALIYIM DEDİM YOK DEDİ BİZİMKİLER GEZMEYE GİDİCEK BEN SENİ ÇAGIRICAM GELİRSİN ERTESİ GÜN GİTMİŞLER ÖGLENE DOĞRU ARADI ADRESİ TARİF ETTİ GİTTİM BULDUM EVLERİNİ 2 KATLI MUSTAKİL BİR EV ÇOCUKLARI DA EVDEYDİ BANA SEN ÜST KATA ÇIK KARDEŞİMİN DAİRESİ EVLENİN CE OTURACAK FALAN DEDİ NEYSE BEN ÇIKTIM ÜST KATA DAİRENİN BÜTÜN CAMLARI AÇIK BİR KAÇ EŞYA VAR BİR DE GÜZEL BİR KÖŞE TAKIMI VAR NEYSE GELDİ KAPIDA BAŞLADIK ÖPÜŞMEYE AMA KITLIKTAN ÇIKMIŞIZ ÖPÜŞE ÖPÜŞE BANYONUN ÖNÜNDE DURDUK BU ARADA ÜSTÜMÜZÜDE ÇIKARAMIYORUZ ORTAM MUSAİT DEĞİL ÖPÜŞÜRKEN ELLERİMİZ RAHAT DURMUYO O BENİM ALETİ ÇIKARMAYA ÇALIŞIYO BEN DE ONUN GÖGÜSLERİNİ SONRA EĞİLDİM GÖGÜSLERİN EMMEYE BAŞLADIM VAKKUMLUYORUM ISIRIYORUM BEYAZ MEMELER ÇOK TATLIYDI SONRA KENDİSİ EĞİLDİ ALETİ YALAMAYA BAŞLADI O DA VANTUZLUYO YALIYO TAŞŞAKLARIMI TEK TEK AĞZINA ALIYO SOMURUYO BİR TARAFTAN DA ÇOK ÖZLEMİŞİM DİYE İNLİYO BEN DAHA FAZLA DAYANAMADIM ÖNÜMDE HFİF EĞDİM ARKADAN AMCIĞA SÜRTMEYE BAŞLADIM AM DAN BİR ŞERBET AKIYO MÜTHİŞ AM SİKİLMEYİN CE UFALIYO DEFALAR CA BUNU TEST ETTİM NEYSE AMCIĞINA BİR İKİ SÜRTTÜM YARAGAN KAFASINI DAYADIM BİR IHHH YAVAŞ OL AŞKIM SENİN Kİ KALIN YAVAŞ SOK NE OLU DEDİ DUR BEBEĞİM DİYENE KADAR BEN DİBİNE KADAR YERLEŞTİRDİM AMA BİR OHHHH SESİ GELDİ BİR İKİ GİTTİM GELDİM ÇOCUKLARIN SESİ GELDİ HAY ANANIZI SİKİYİM DEDİM DİDEM AZ BAKIM GELİYİM DEDİ 5 DK SONRA GERİ GELDİ BU ARADA ALET YUMUŞADI BU TEKRAR AĞZINA ALDI YARAK OLDU TAŞ DEDİM KÖŞE KOLTUKTA YAPALIM KARDEŞİN DEN ÖNCE SİFTAHI BİZ YAPALIM DİDEME DEDİM KÖŞE KOLTUĞUN KOLUNA YATIRDIM AYAGIN DA ETEK OLDUĞU İÇİN ETEĞİ KALDIRDIM AM MİS GİBİ ÖNÜMDE BACAKLARI ALDIM KOLLARIMA ALTTAN TEKRAR FIRÇA ÇEKİP YARAGA YERLEŞTİR BU ŞEKİLDE BİR 10 DK POMPALADIM AMA DİDEM NASIL İNLİYOR AŞKIM SOK HEPSİNİ DOYUR BENİ YARAGA AĞZIN DAN DAHA NELER ÇIKIYOR BU ARADA İKİ KERE KASILDIĞINI BİLİYORUM SONRA DOMALTTIM ARKADAN POMPALAMAYA BAŞLADIM KOCACIM DOYUR BENİ SİKE PARÇALA AMIMI DİYE NAMELER YAPIYO O KONUŞTUKÇA BEN DAHA DA SERT VURUYORUM HADİ GELİYORUM SEN DE GEL DEDİİ TAM GELİCEĞİM SIRADA OMUZUN DAN TUTUM ÖNÜME EĞDİM DİREK AĞZINA ÖYLE BİR BOŞALDIM Kİ ODA ANLAYAMADI YARISINI YUTTU KALANINI DA LAVOBAYA GİDİP BOŞALTTI SEN NE DEĞİŞİK ADAMSIN HİÇ AKLIMA GELMEMİŞTİ AĞZIMA BOŞALICAGIN AMA ZEVKLİYMİŞ DEDİ FAZLADA VAKTİMİZ KALMAMIŞ SONRA TOPARLANDIK BEN ÇIKTIM YOLDA GİDERKEN MESAJ ATMIŞ MÜTHİŞ RAHATLADIM O YARAGA HEP YEMEK İSTİYORUM DİYE BU DA BÖYLE GEÇEN BİR HATIRA OKUDUĞUNUZ İÇİN TŞK LER GÖRÜŞMEK İSTEYEN BAYANLAR EVLİ ÇİFTLER BİR TELEFON KADAR YAKINIM 0538 250 52 52 İZMİTLİ KADİR….

x2

3 thoughts on “TV DEN GELEN DUL

  1. merhaba ben izmirden hakan 30yaşındayım 1,73boy esmer yeşil gözlüyüm benimle ilgilenicek beni mutlu edicek bayan arkadaş arıyorum evli dul bekar farketmez dürüst olsun yeter telefon numaram 0507 521 8449 bekliyorum…

  2. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

  3. slm ben istanbuldan hakan 0536 413 10 29 yaşım32 boy1.82 kilo74 atletik ve sportmern yapılı sırdaş bakımlı bekar beyim zevk ve fantazi seven reel sex isteyen arzulu istekli ateşli bayanlar ve 3cü tek erkek arayan çiftler arayabilir

Leave a Reply

