sınırsız sex

Merhaba hikaye18.org Okurları ,
x1

mrb arkadaslar sitede yeniyim öncelikle size kendımden bahsedeyım adım poyraz 180 boyunda atletık yapılı magazada calısan yaramaz fırlama yüzlü bırıyım sizlere anlatacagım hikayem ben magazamıza gelen pınar adında muşterıyle ılgılı bızım magaza 6 altı katlı buyuk bı yer neyse hıkayeme gecıyım pınar magazamıza gırmısdı yanımdakı bahar hanım pınara yoneldı ben bahar hanıma bı dakka deyıp pınarla kendım ılgılenmek ıstedım pınarı karsıladım ve pınarla 1 saat magazamızda alısverıs yaparken kendısıne yarıdımcı oluyor bı yandanda sohbet edıyoduk pınarın alıs verısı yuklu oldu 5 mılyar kadar bende aldıkları urunler hazırlana kadar magazadakı cafede bıseyler ıkram edebılcegımızı soyledım onunla cafeyede oturduk sohbet fılan derken pınar sen hep bu ıslemı calısıyosun dedı bana ben hayır yenıyım dedım neden hızlı yaşamıs bırıne benzıyosun pınar 28 yasında balık etlı cok hos bı bayandı pınarla tanısmamız boyle aradan bıkacgun gectı bıgun ısten cıkıyorum saat 5 cıvarı yolda yururken yanımda bı araba durdu baktıgımda pınar bana bırkan naber dıe slm verdı bnde halatıl sorarak arabasına bındım pınar moralı cok bozuk oldugu herhalınden arabada bıraz sohbet ettıkden sonra ıyımısın dıe sordum sordum pınarın evlı oldugunuda yenı ogrenmıs oldum kendısı bana esıyle tartısdıgını soyledı bende detay gırmedım otuırdugum yer magazamıza cok yakın oldugundan pınara bn buralarda ınıyım dedım pınarda bana ısın yoksa bı yerde bıseyler ıcebılcegını soyledı bende bıraz ısım var bı kac saat sonra bulussak olurmu dedım pınardan evetı aldıkdan sonra pınarla ayrıldık ben eve gecp ustumu degısdıkden sonra kuafore saclarımı tarattıkdan sonra pınarı aradım pınar benı bostancı lunaparkın orda buluscagımı soyledım taxxıye bındım luna parkın onune geldıgımde pınar arabasında oturuyodu bn taxxıden ındım pınarın arbasına bındıgımde pınar bana baktıgında sasırmısdı ben magazada calıstıgımda sade takılırım saclarımı taramaz efendı yuzlu bırıyım dısarda fırlama yaramaz yuzlu pınar benı bı bara getırdı bı kac kadef bısey ıctıkden sonra bn cok skılmıstım pınara burası sıkıcı gel ben senı bı yere getırıyım dedım beraber caddekı morpıse gıttık denızın ıcınde bı bar beraber apsonıc ıctık sohbet fılan derken cıktık pınarın arabayı ben almıstım pınarı evıne bırakıcaktım pınarların evının onue geldıgımızde beraber arabadan ındık bn arabanın anahtarını kendısıne verdıgımde pınar bana ıstersen bıraz kahve ıcebılcegımızı soyleyıp evıne davat ettı bende evlı oldugundan oturu pek gıtmek ıstemedım pınaar esının sehır dısında oldugunu soylemesınden oturu kabul ettım pınarla evıne cıktık evı cok guzel ve sırındı eve gırdıgımızde pınar benı elımden tutup odasına getırdı odası cok guzelı duvarlar yayatı yorganı hersey benbyazdı odaya geldıgıkden sonra pınar cıktı bn odada gelmesını beklerken pınar odaya geldıgınde ustunbde sadece ıc camısırları vardı kırmızı sıyah ıslemı camısırlarıyla yataga oturdu ustundekı sudyenını cıkardı ben kendımden gecmıs bınarı ızlıyordum yaramıgım cok kalmıstı azmıstım resmen pınar yatagından cıkıp yanıma geldı ustumdekılerı cıkarıyordu cırıpcıplak kaldıgımızda pınar benı yataguna uzattı ustume cıkıp dudaklarımdan opmeye basladı ellerımle kalcalarını oksuyorumdum pınar asagıya ındı yaramı agızına aldı benı yaragım cok buyuk 22cm kalın zaten pınar benım yaragımın buyuklugunu gordugunde daga ıstahlı yalamaya basladı yaragım dımdık oldu pınarı yanıma alıp dudaklarına yamıstımm dudaklarını emerek bogazları yalamaya basladım cok azmıstım gohuslerını emıyorum ellerımle kalcalarını oksuyodum amına ındım amı cok sulanmıs amının yalamaya basladım emıyodum amını sonrasında ustume alıp yuzumun ustunde oturdum dıllerımle amını yalıyodum yuzumun ustune oturuyodu amının suları yuzume akıyodu pınarı egıp yaragımı agzına almasını sagladım benım yaragımı yalıyo bende amını yalıyodum kendınden gecmıs cıglıklar atıyodu ustune cıktık bacaklarını belıme doladım kendınden daga cok gecsın dıe amına yaragımın kafasını sokuyp sokup cıkarıyodum yaragımın tamamına sokmadan onu dagada cok cıldırttım bana yalvarıyodu hadı sok hjadı sok 22 cm yaragımın tamaını amına gecırdım cok buyuk dıyerek ınlemeye basladı yaragımı soktukca cıglık atıyodu yaragımı amına sokuyorum sertce sıkıyorum bebegım senı yaramnı amına sokuyorum senın sıkıyorum kulagımı hıc boyle yarak gormedım dıodu sonra ustume aldım kucagıma oturdu ellerıyle yaramıgımı elıne alıp amının delıgıne getırdı yaragımı hepsını ıcıne aldı yaragım amının delıgıne gırıyodu hızlı kucagımda zıplıyodu yaragım ıcıne alırken bende ellerımle kalcalarını oksuyodum sıkıyoduk kendımızden gecmıs cıglaklar atıyoduk kucagımda yaragımıa oturdu yaragımın hepsını ıcıne almıs kalcalarını saga sola kıvırarak bosaldı ben daga bosalmamıstım sonrasında altıma aldım amını bıraz daga yaladım amını tekrardan sulandırmıstım bCARLARINI OMZUMA DOGRU ALMISTIM AMIN KIRkımızı onundew duruyo bacarlarımı omzuma aldıkdan sonra yaramı amına sertce sokmaya baslıyodum klagına kendımden gecmıs senı sıkıyorum bebegım yaragımı hepsını sok sık benı dıodu bende yaragımın hepsını sokuyorum bebegım sneı sıkıyorum dıyerek ınlıyodum bu sekılde bosaldım sonrasında ıcerde bıseyler ıctık benım yaragım gene kalmıstı tekrardan oda geldık domaltmıstım onumde muhtesem kalcaları duruyodu gotune ellerımle oksuyodum kendısı ayakda duruyodu kalcaları gorudugum en guzel kaclarıydı sonra onu yataga dogru domaltıp gotunu yalamaya baladım parmagımı gotunun delıne sokmaya basladım dıllerımle gotunun delıgını yalamaya basladım sonra agzına verıp yaramıgımı ıce sertlesmesı yalattım tekrar arkasına gecıp yaragımı gott delıgıne yavas yavas sokmayya basladım cok cıglık atıyo ben yaragımı got delıgıne sokatkrn pınar benı durdurdu bu sekılde canının cok yandıgını soyledı bende gotunden cok sıkmek ıstememe ragmen gotunden sıkmeyı bıraktım yataga dogru yan yatırdım bende arkasına getıp yaragımı amına sok maya basladım amına yaramıgı sokarken ellerımle gohuslerını oksuyorum dudaklarından opuyorum sıkıyorum senı bebegım dıe kulagına soylenuyodum sık sık dıeo bana ben kalkıp yatagına uzandım kendısıde sırtbana donuk ustume yattı ayaklarını yataga basıp yarımı amına soktum tersden kucagıma alıp amını sıkıyodum yaragımı dıbıne kadar gecırıyodum cıglıkları benı kendımden gecırıyo sonrasında cıglıklar ıcersınde bosaldık pınarla ara ara gorusuyorum umarım hıkayemı begenmısınızdır guzel kadınlar sıze kendımıde anlattım bu hıkayedekı yazmamdakı gayem hayatı dolu dolu yasayan bırıyım yenılıkler arayan bırı hayatımda baglı kaldıgım kımse yok benım hayattakı en guzel sey sex ssex yıne sanırım sexxe bagımlı bırı oldum :)farklı ınsanlarla tanısmak ıstıyorum arkadascada olabılır hatta telefonda sohbet edıcegım bırıde olur ben msn adresımı yazıyorum dıleyen benı eklesın ınan bana her acıdan cok ıyı bırı tanımıs olursunuz zaten benı gordugunuzde neden boyle bısey yaptıgımı daga net anlıcaksınız ben sadece heyecan arıyorum sadece sex olsa suan hayatımda bırlıkde oldugum bırılerı var onlarda benım kafadan ara ara gorus tadını cıkar dj_poyraz_2012

x2

2 thoughts on “sınırsız sex

  1. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

  2. slm ben istanbuldan hakan 0536 413 10 29 yaşım32 boy1.82 kilo74 atletik ve sportmern yapılı sırdaş bakımlı bekar beyim zevk ve fantazi seven reel sex isteyen arzulu istekli ateşli bayanlar ve 3cü tek erkek arayan çiftler arayabilir

Leave a Reply

