SİBELİ FENA SIKIŞIM

Merhaba hikaye18.org Okurları ,
x1

SLM ARKADAŞLAR ÖNCELIKLE ADIM ARDA BEN KOJMETIK İŞİYLE UGRAŞIYORUM ANKARA KEÇİÖRENDE YAŞIYORUM TEK KALIYORUM GUNLERDEN BİRGUN DUKYANDA DURUYORUM BI HANFENDI GELDI VE PARFUM BAKMAK İSTEDINI SÖYLEDI BENDE YARDIM CI OLDUM VE PARFUMU ALIP GITTI ARADAN İKİ GÜN GEÇTI VE TEKRAR GELDI BU SEFER PARFUM ALIRKEN TENINE SIKTI VE KOKLAMAMI İSTEDI BENDE KOKLARKEN İÇİM ERIDI HAFIFTEN GULUMSEYEREK ÇIKTI VE YAKLAŞIK BIR AY GELMEDI BIRGUN ANSIZIN TEKRAR ÇIKIP GELDI VE BU SEFER BAY PARFUMU İSTEYIM KARTIM OLUP OLMADIMI SORDU BENDE KARTIMI VERDIM OGUN BENI ARADI VE BENIM LE TANIŞMAK İSTEDINI SÖYLEDI TANIŞTIK EVLI VE 1 ÇOCUK ANNESI OLDUNU SÖYLEDI AMA EŞININ KENDISINI MUTLU ETMEDINI EVIME ÇAGIRIP DAHA RAHAT OLUCAMIZI SÖYLEDIM OTURUP BIRAZ DERTLEŞTIKTEN SONRA SIRA CINSELLIYE GELDI VE DAYANAMAYIP DUDAKLARINA YAPIŞTIM ÖYLE BI SEVİŞİYODUKI ANLATAMAM KUDURMAMAK ELDE DEYILDI BI HAÇINLE SOYUNUP YATAK ODAMIZA GEÇTIK VE DUDAKKLARIMDAN BAŞLAYIM YAVAŞ YAVAŞ SIKIME DOGRU İNİYORDU OKADAR GUZEL YALIYORDUKI ANLATAMAM VE BENDE AGZIMA OTURUP SIKIMI EMMESINI SÖYLEDIM 69 ŞEKLINDE SAATLERCE SEVIŞTIKTEN SONRA DAYANAMAYIP KALKIP SIKIME OTURDU YAKLAŞIK İKİ SAAT ARALIKSIZ SIKTIM VE MUKEMMEL OLDUMU SÖYLEYIP GIYINDIK VE ÇIKTIK EVDEN VE BIR YIL BOYUN CA HEMEN HEMEN HERGUN BULUŞTUK VE AYRILDIK ŞUANDA YANLIZIM BAYANLAR ARAMAK İSTEYENLER ARAYA BILIRLER 0554 650 45 60 ANKARADA OTURANLAR ARASIN YANLIZLIMI PAYLAŞA BILECEKLER VE EV ARKADAŞLIGI YAPMAK İSTEYENLER ÖZELLIKLE GECE RAHAT ÇIKA BILCEKLER

x2

4 thoughts on “SİBELİ FENA SIKIŞIM

  1. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

  2. merhaba olgun özgür ve seçici bayanlar. istanbul
    avrupa yakasından umut ben, atletik yapılı
    bakımlı esmer tenli 1.74 boy 75 kiloda biriyim.
    güvenilir sırdaş samimi bir partner ihtiyacı
    hisseden, benim gibi aşka susamış pınarından
    kana kana içmek arzusu taşıyan, içinde kor gibi yanan gizli ateşi söndürmek isteyen güzel
    bayanlar. yaşanacak hoş doyurucu ve sıcacık
    anlara ne dersiniz.? 0543 251 1181
    umudum88@windowslive.com telim 3g uyumlu
    olup özelim açıktır kendine güvenen cesur
    bayanların sms veya aramalarını bekliyorum lütfen çekinmeyin

  3. slm ben istanbuldan hakan 0536 413 10 29 yaşım32 boy1.82 kilo74 atletik ve sportmern yapılı sırdaş bakımlı bekar beyim zevk ve fantazi seven reel sex isteyen arzulu istekli ateşli bayanlar ve 3cü tek erkek arayan çiftler arayabilir

  4. OKAN BEN YAŞ 30 BOY 180 KİLO 80 İST.DA 0531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REAL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL VE ÖZELİKLE KİLOLU ŞİŞMAN MATURE MİLF OLGUN MUTSUZ BAYANLARI BEKLERİM GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART

    NOT:TEKİM AKTİFİM 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ALTMİŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART 0531-619-12-65-NO ÖZELE AÇIK TERCİHİM İSTANBUL CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN LÜTFEN MESAJ ATINDA TLFNA CVP VERMİYENLER ARAMASIN SİZDE RİCAM

    SAYGILARIMLA OKAN BEN

    0531-619-12-65-NO ÖZELE AÇIK
    .

Leave a Reply

