pasif oldu

Merhaba hikaye18.org Okurları ,
x1

mrb ben murat manısadan yazıyorummm 15.12.2012 . cmartesi günü kafede oturuyordum beni karşımda 25 30 yaşlarında bir genç oturuyordu beni keziyordu hep bana bakıyordu bende bakmaya başladımm yanıma yaklaştı mrb dedi mrb dedimm oturabilirmiyim dedi tabiki dedimm ben ali dedi bende murat dedimm cay istedimm çay içmeye başladıkk muhabet ettik konuştukk yaklaşık 2 saat kadar konuştukk saat akşam 7 gbi oldu dedi murat biz artık arakadaşız oky dedimm dedi gel bize gidelimm oky gidelimm dedimm eve gittik sakın bir evi vardı yalnız yaşıyormuş oturduk konuştuk konuyu çinsellige getirdi yanıma yaklaştı eline elime attı murat seni istiyorumm dedi ben bi şey demedimm elini bacagıma koydu aletime attı eliiini fermu arımı açtı altimi yalaymaya başladı hiç dormadan yaladı aletimm taş gibi olmuştu artıkkk boşalacaktimm ağzina boşaldımmm hepsini yuttu ali ben aliyi soymaya başladımmm harika bir vucudu vardi bayan gibi adeta alini vucudunu yalama ya başladımm elimi alini poposuna attımm ali hala sikimi yaliyordu tekrar aletimm kalkmıştı taş kesilmişti ali artık beni sik diyordu bende hazırdımm aliyi sikmeye ali domaldı önümde aletimi alinniin göt deliğine dayadımm zorladımm girmedii tekrraaar denedimm ali bagırdı çığlık aattıı acıdan alii hemen kremmm getirdiibana verdi sürdümm tekrar dayadımmm aletimii alininn deliğine yavaş yavaş girddii alinniinn içinee alii acıdan cığlık atiyordduu giri cektiii aletimmii ali ye öyle bir girrişş yaptımmmkii alinniii sesi mahalleyiii ayaga kaldırddii alii alışmıştı artıkkk zevk cığlğı atıyorduu aliyi sikttikkççeee istiyordduu aliiyyyiii yakşaşik 3 4 saaat sikkttiiimmm 0536 allii harikayddıı 431 63 61 evden cıkacakttımmm tammm ali elimii tuuttuuu illeedeee banyo yap dedi zorla beni banyyooya götürddüüü alii keserlerkendee 2 defa siktimmm alinniii kocası olduummm devammlıı sikiyorummm istereyenn arasınnn manısa izmir egee ben murat fetu-35@hotmail.com ekleyınnn harika saatler yaştımm sizlere

x2

One thought on “pasif oldu

  1. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

Leave a Reply

