müzikolün tuvaletinde

Merhaba hikaye18.org Okurları ,
x1

adım erdem gebzede yaşıyorum yaşım 28 yakışıklı ve sempatik birisiyim bu olay bunda 1 ay önce oldu ben genelde geceleri gezen ve alkol almayı seven birisiyim bir akşam sahilde oturup bira çerez olayından sonra gebzede bulunan müzikhole gittik gözümüz açılsın diye genelde sık gittiğim mekan olduğu için tanır lar burada çalışan bayanlar otururken masaya baya çağırdık benim yanıma eskiden gördüğüm hülya oturdu sohbet alkol derken zaman geçiyor ama hülyada hülya sex kokuyor insanın içini ateşliyordu giydiği mini etegi transparan kıyafeti bir kaç kez dışarda buluşmuş ama sex olmamıştı malum parası olmayana müzükolde hiç bir bayan vermez alkolünde etkisi ile hülya wc gitmek istediğini söyledi benimde gelmişti bende kalktım ben işimi yaptım kapın önündeyken bakdım wc bakan adam yok kadınlar tuvaletinin kapısı açık ve tek kapı kapalı buda hülyanın kapısı içeri girdim dış kapıyı kapattım o kapının açılmasını bekledim birisi gelse yanlış oldu diyecekdim nede olsa alkollüyüm kapı açıldı karşımda hülya bana ne işin var diye bakış attı ama ne bakış benim ufaklık hemen kalkdı zaten kafa sallayıp yanına yaklaşdım elini tuttum yangını öptüm ama hülyayı ateş basmıştı alkolünde etkisi ile burada olmaz biri görür diye söyleniyoru çıkdığı tuvaletin içine girdik kapıyı kitledim tuvalet de genişti bu hala yapma diyor korkuyor ben bu arada amını okşayıp daha çok sulanmasını saglıyordum bu bir yandan yapma degip bir yandan da hafif hafif inliyordu bu yere çömelttim ve benimkisini agzına verdim o isteyen yapma degen hülya gitti yerine gerçek fahişe hülya geldi öyle yalıyorduki içine girmeden boşalmamak için kendimi zor tutuyordum aya kaldırıp klozete elerini koyup domalttım minisini sıyırıp tangasını çıkarmadan yana çekip sulanmış amın etrafına sikimi sürüyordum hülyanın gözleri bana bakıp sik diyordu birden içine sokduğumda hülya kendini ileri attı ve istediği oldu sikim içinde sıcak sularının içinde idi 5 dakka daha içinde gitt gel yaptıkdan sonra içine öyle bir patladımki tüm hıncımıda alırcasına içine boşalmamla hülyanın ayaklarının bagı çözüldü ve yere oturdu oda gelmişti benle bereber sonra sikimi agzına alıp temizledi ve tş etti çok zevk aldığını daha önce kimse ile wc de sikişmediğini söyledi üztümüzü düzeltip kimseye çaktırmadan yerimize gittik hiç bir şey olmamış gibi davranmaya devam ettik sanki az önce sikilen hülya gitti yerine sakin hülya geldi tabi gecenin sonu benle degil dostu ile beraber geçirdi oruspu ertesi gün arayıp bir daha istediğimde o bir kere olucagını söyleyip telefonu kapattı e ben azdım banyoya gidiyorum benimle gelecek bayan varmı sabaha kadar müsaidim ara 507 973 69 84

x2

4 thoughts on “müzikolün tuvaletinde

  1. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

  2. merhaba olgun özgür ve seçici bayanlar. istanbul
    avrupa yakasından umut ben, atletik yapılı
    bakımlı esmer tenli 1.74 boy 75 kiloda biriyim.
    güvenilir sırdaş samimi bir partner ihtiyacı
    hisseden, benim gibi aşka susamış pınarından
    kana kana içmek arzusu taşıyan, içinde kor gibi yanan gizli ateşi söndürmek isteyen güzel
    bayanlar. yaşanacak hoş doyurucu ve sıcacık
    anlara ne dersiniz.? 0543 251 1181
    umudum88@windowslive.com telim 3g uyumlu
    olup özelim açıktır kendine güvenen cesur
    bayanların sms veya aramalarını bekliyorum lütfen çekinmeyin

  3. slm ben istanbuldan hakan 0536 413 10 29 yaşım32 boy1.82 kilo74 atletik ve sportmern yapılı sırdaş bakımlı bekar beyim zevk ve fantazi seven reel sex isteyen arzulu istekli ateşli bayanlar ve 3cü tek erkek arayan çiftler arayabilir aloneman1980@hotmail.com

  4. OKAN BEN YAŞ 30 BOY 180 KİLO 80 İST.DA 0531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REAL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL VE ÖZELİKLE KİLOLU ŞİŞMAN MATURE MİLF OLGUN MUTSUZ BAYANLARI BEKLERİM GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART

    NOT:TEKİM AKTİFİM 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ALTMİŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART 0531-619-12-65-NO ÖZELE AÇIK TERCİHİM İSTANBUL CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN LÜTFEN MESAJ ATINDA TLFNA CVP VERMİYENLER ARAMASIN SİZDE RİCAM

    SAYGILARIMLA OKAN BEN

    0531-619-12-65-NO ÖZELE AÇIK
    .

Leave a Reply

