istanbul başka

Merhaba hikaye18.org Okurları ,
x1

slm arkadaşlar yaşadım olay bundan 16 yıl önce yaşadım bir zamanlar istanbulda çalışıyodum günlerden bir gün apti ipikci süpor salonoda maç vardı maça gitim
yani basket maçı
maç izlerken dikatimi bir bayan çekti bayan 175 boylarında 60veya65 kgharika birbayandı ve salandaki bütün erkeklerin gözleri ondaydı sanırım bende içimten bu hatunla nasıl tanışırım diye düşünürken birde ne göreyim yanındaki bayanla maç arasında arkadaşımın yanına gitiler sohbete başladılar ben hemen ata kalktım ve arkadaşın yanına vardım arkadaşıma döndüm konuşaçaktımki bayan hemen azını attı bana hitapen yeter ya siz erkeklerde hiç utanma yokmu hiç bir bayan yalınız gelip maç izleyemeyecekmi dedi ven ben dona kaldım ve o anki aptalımı atınca ona hitaben sen kimsin ya sen ne saçmalıyosun
sen kendini ne zanediyosun dedim ve aarkadaşa dönerek ben seni çagırmaya geldim maş başlıyo dedim arkadaşta tamam dedi döndüm gitim ve baktımda kadın apışmış kalmıştı sorda arkadaş geldi güldü ne oldunu sordum arkadaşta sen çok uyanıksın bayanı mars etin dedi ne oldu dedim katın sinirden kuduruyo ve bi okatarda mahçup oldu dedi senden özür dilemek istiyo dedi tamam dedim kendi kendime bu iştamam diye birsüre sonra bayan geldi senden özür dilemek istiyom deid bende tamam ama
sen çok ama çot terbiyesiz birisin yakıştıramadım senin gibi güzel bir bayana dedim
bayanı birkez daha mars etim biraz bozuldu benden uzaklaştı yerine geçti arkadaş bana anlatmaya başlamıdı konuştuklarını bayana demişki ser kayaya catın o görün arkadaş sana bakmaz dahi demiş oda niye demiş bak salondaki bütün erkeler peşimde 100 den fazla teklif aldım onun özeli neymiş demiş arkadaşta ona o genelde 18 veya ondokuz yaşındadır çıktı bayanlar ve çok hoş kızlardır demiş onun için sen onun katagörüsinde deyilsin demiş tabi arkadaşta işi biliyo kurnaz bunu kendinne hırs yapmış sanırım bayan sürekli gözü bendeydi karşımda kendi kendini yiyodu bu açık açık beli oluyodu bir mütet sora tekrar geldi yanıma tekrar özürdiledi kendini afetirmek istedini söyledi bernde taman maçtan sonra bir çay bahcesine gider birer çay içerik dedim balıklama atladı tamam dedi
maç biti bende arkadaşa sen bayanları al şu noktaya gel ben bir taksi ayarlayım dedium
tamam dedi ben hemen gidip bir taksi çevirdim dedim noktada beklemeye başladım arkadaş bunları aldı geldi taksicinereye diye sordu bende bayram paşaya dedim topkapı mevkine geldimizde bayan bana hitaben bu sate çay içilmez alkol alıp almadımı sordu bende kulanırım dedimtamam dedi biyerrlere gidelim bişeyler içelim dedi bende isterseniz biz iki bekar arkadaş kalıyok ev müsayit isterseniz eve geçelim dedim tamam dedi ama ben en geç 12 evde olmalıyım dedi bende tamam dedim taksiciye dönerek bahceli evlere çek dedim eve yaklaştımızda ben taksiden indim arkadaşa anahtarı verdim siz eve geçin ben geliyom dedim hemen tekel bayisine girdim 15 tane bira aldım ve çerez eve vardım ve ben geliyom diyerek odama geçtim üzerime eşormanlarımı giydim yanlarına salona geldim biraları açtık sohbete bayladık ismini sordum tugçe dedi bende ismimi söyledim burda cobra diyelim ismime sadan soldan sohbet ederken bayan bana hep laf dokunduruyo üste çıkmaya çalışıyo anladım kadarıyla sözlerime iyden iye içerlemiş bir türlü hazmedemiyo bende bunu farkında oldoum için sazangibi üstüne atlayıpda kendimi madar etmek istemiyom ama içim içimi yiyo hep uzak duruyom saat 12 ye çeyrekvar tugçeyi uyardım sana takti çarayımı diye hayır birde giderim dredi çünkü kadınlık kururunu kurtarma peşinde oldu beli bu arada ben boyun eymedikce çıldırıyo ve biraları iki dikmede bitiriyo ben bir bira içeneçe tugçe 4 bira içti saat bire geliyo tekrar sordum tuçeye taksi çarayımmı diye hayır 2 de giderim dedi tamam dedim ve bir bira daha içti bana duş ayla bilirmiyim dedi bende baynyoya temiz havlu koyayım dedim ben banyoya temiz havlu koydum geç duş aldedim tugçe duş almaya giti arkadaşda beni odadan atı başının çaresine bak dedi bur arada ev arkadaşımda geldi salonu işkal etmişti sadece bana odam kaldı bu arada tuceye havlu bırakirken eşorman takımıda koymuştum ben mutva geçtim kendime bir neskafe yaptım içermen tuçe çıktı oda odaya giremedi yanıma mutva geldi neskafe içermisin dedim hayır dedi tam kapının önünde duruyodum birden bire iki eliyle yakamı topladı ve yeter artık dedi duvara yasladı dudaklarıma şapıştı ben şok yaşadım neye uradımı şaştım sonra bende ona karşılık verdim yaklaşık yarım sat ayak üstü yeyiştik sonro odaya geçtik yaşa girdik ve sevişmeye başladık harika bir kadındı bi okadarda ateşliydi sahah saat 7 30 gibi bizim kapı açıldı arkadaşın bayan arkadaşı bizi hale sevişiyo görünçe şok oldu hemen kapıyı kapatı çıktı bizde son rutuşları atık banyoya girdik duş aldık çıktık arkadaşlar kahvaltı hazırlamışlar kahvaltı yaptık biz işe gidiyoruz siz ne zaman isterseniz çıkındedik kapıyı çekin gidin dedik
ben o gun akşamakadar azım ayrık uyukladımk işte akşam eve geldimizde evitemizlemişler çıkıp gitmişler bende hemen odama geçtim uyudum aradan iki gün geçti kapı çaldı kapıyı attım karşımda tugçe o güzel afet bunuda bir sonraki hikayemde anlataçam …

x2

One thought on “istanbul başka

  1. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

Leave a Reply

