güzel yengem

Merhaba hikaye18.org Okurları ,
x1

slmen 35 yaşında esmer uzun boyu yakışıklı biriyim seks anlarım gerçekten çok evliyim fakat bulduğumla da yatarım yengem le olan işkimizi anlatıcam sizlere geçen yıl haziran ayı idi eşim çelişıyo ve bende çalışıyorum anı apartmanda eşimin abisi oyuruyo karısı rus oga türkçeyi konşabiliyor işten gelmiştim günlerden cuma terlemiştim yengem balkondan bakıyordu bana nsılsın dedi bende iyi olduğumu havalar çok sıcak terledim filan dedim oda bana gelsene soğuk bişeyler iç dedi bende tamam deyip onlara gittim yengem kapıda sarışın uzun düz saçlı benim yaşımda mavi gözl beyaz tenli 55 kilo 1 75 boyunda manken gibi bişey üstünde pembe şort vardı beyz aklet tarzı tşört sütyen yoktu ufacık göğüsleri meydana idi eşiimin abisi benden de hovarda eve glmez kadınlarda yatar sürekli 1 aydır eve gelmiyormuş her neyse içei girdi ana ne ersin dedi bene bira ver dedim ama sende içersen dedim dolaptan iki bira aldık içmeye başladık bana hep abiimden dert yanıyodu masanın başında ben oturuyodum oda yanımdaki sandalyede bacaklarını benimoturduğum sandalyeye kaldırmış kiloduna kadar görebiliyordum memelerini arada masaya koyuyordu akletten çıkıyor yarısı tahrik olmuştum ben hızlı hızlı birayı yukarı çıkp duş alıcam dedim yengem bana burada al zaten kimse yok dedi bende kabul ettim banyoya girdim ama sikim kalkmıştı onu düşünüp 31 çekmeye başladım baktım kapı açıldı yengem çırıl çıplak karşımda idi bana bırak 31 i yanıyorum ben dedi ben dua kabinden çıkıp onun yanına gittim kalçasından tutup kendime çektim öpüşmeye başladık ayakta öpşüyorduk bi elimle memelerini sıkıyor br elimlede amnı götünü okşuyordum oda saçlarımı okşayıp öpüşüyorduk yavaş yavaş boynuna indim buyunu kulak memelerini emmeye başladım yemgm çıldırmıştı onu kucakladığım gibi yatak odasına göürdüm sırt üstü yatağa attım bacaklarını araladım amını emmeye yalamaya başladım iyice kudurmuştu bir ara 69 olduk öyle alıyorduki sikimi ağzına o koca sikim ağzında kayboluyordu sonra bana sen yat ben seni azdırayım biraz dedi ben uzandım taşaklarım dan başladı diliyle sikimin altından tutup başına kadar yalıyoru onrada ağzında kaybediyordu ben de saçlarından tutup ağzına sokup çkarmaya başladım ama dayanamıyordum artık oda aynı ufacık kalçalarını sağa sola doğru kıvırıyodu onu belinden tutup altıma aldım sikimin başını aına getirdim sürtmeye başladım yengem iyice kudurdu sok hadi kocacım ne yapmak istiyosun sen diyodu ben hala amının dudaklarında etrafnda geziriyordum beni tutup kendine çekti sikim sulanmışamının içinde kayboldu bn üstünde gidip geliyordum bcaklaını havaya kaldırmış kalçalarını avuçlarıma vermişti biraz öylesikiştik sonra ona bana domal dedim domaldı başını yatağa yasladı kalaları hvada belini hafifi kırmış amı götü önümde idi ama yengem arkadan sikimiş ti göt deliği genişemiş belli oluyordu ben amına girdim ve saçlarından tuttum kendime doğru çektim hem sikiyor hemde buynunu emiyordum bir elimle boazını sıkıp bir elimlede amınla oynuyordum yengem artık dayanamıyor zevk çığlıkları atırdu kulağına seni götünden sikmişler bende istiyorum dedim oda bana tamam aşkım tamam kocacım her şeyim seninrtık bundansonra diyordu ben devm ediyordum aynen sikmeye ve bana geliyorumsevglm dedi boşladı kendini saldı yatağa yüz üstü ben hep sikmeye devam ediyorum bana dur az aşkım bekle haraket etme canım istemiyo dediama hala boşalmamıştım ben sikimi amından çıkardım yanına uzandım o yüz üstü ben yannda sırt üstü yatıyorum sikim beton gibi olmştu iyi sen boşaldın ben ne olucam dedim bana gülerek bana ne dedi bende amına koyayım senin dedim o da bana koyuysunya işte dedi başladık gümeye tamam ben seni boşaltıcam kesildim dedi boşta duruyordumaklı götünde idi göt eliğinin kenarında parmağmı gezdiriyordum biraz öyle devam attim 5 veya 10 dakika sona kalçalrını havaya kaldırmaya başladı ne o karın veriyomu sana götnü dedi bende vermiyo dedimmeğer karım yatakta ne yapıyorsak anlatıyrmuş yengesine ben sana veririm koca siklim dedi ben kalkıp sokmaya çalıyorum girmiyo bir iki daha denedik omadı dur ya acele etme dedi dolaptan arko krem aldı sikimi bir güzel yağladı bende onun götüne sürdüm parmağımı sokup çıkartıordum sonra bana arko kremi verdi öyle olmaz bu kremi götüme sok kompile boşlat içine dedi bende dinledim onu bana domalmış duruyordu dönüp tamam sikildim ama ilk defa böyle büyük kalın bi şey alıcam dedi bende yüklenmeye başladım almıştı içine tam köküne kadar sukucam hayır hayırdedi bu kadar faza itme acıyo dedi onu öyle sikmeye başldım altımda kücücük kalçalarını ayırdım ikiye iki limle daynamıyorum aşkım artık gel diordu sonra yüz üstü uzandı içinden çıkartadn hafif kalçlarını kaldırdı öyel decvam ediyorduk elleri ile çarşafı sıkmış yeter ocacım gel adi diyodu canım yanıyo diyordu bende tamam güzel evgilim deyip sikmeye devam ediyordum bacaklarını iyice kapatmış göt deliğni sımaya çlışıyordu ama nafile sikim iyice alıştı götüne biraz daha devam ettim ve geliyorum aşkım dedim kakltı altımdan ağzını açtı bu ben iyce tahrik etti ağzına soktum başını veboşaldım bütn dölümü ağzına akıtmıştım sra sikmi içine çekekip emmeye balşadı sanki sikim damarlarını çekiyordu tamamen boşaldımı anlayınca çıkardı ağzıdan ve dölümü yuttu siim ufalmıştı ağzından çıkınca sonra ikimizde yatağa uzandık ve döküldü her şeyi meğer karımı siktiğimde ne istersem ondan yatakta gidip yengesine anlatıyormuş
oda bana en ne zamandır hayaledip kendimi parmaklıyoru ben sen biliyormusun dedibende abim dedim bırak şu salağı
hem senin abin değil o karının abisi dedi yatmıyorm usunuz dediğimde öteki kadınlardan bana fırsat kalmıyo eve geldiğnde ise körkütük serhoş üstüne çıkıyorum yinede tat vermio artık bana dedi hem artık sensin benim kocam dedi ve 1 yıldr hafta1 gün kesin siiyorum benim taş bebebk yengemi

x2

2 thoughts on “güzel yengem

  1. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

Leave a Reply

