ablam

Merhaba hikaye18.org Okurları ,
x1

slm arkadaşlar benim hikayem ablamla geçti hemen hikayeme geçiyim birgün bayramda çarsıya inmek için otobüse bindik bayramda otobüsler bedava olduğu için malum kalabalık ablamda beklemeyelim gelenlerin hepsi kalabalık gelecek dedi bende tamam binelim ozaman dedim ve ilk gelen otobüse bindik ortalara doğru yürüdük ben kimse ablamın arkasına geçmesin diye hemen arkasına geçtim ama benim ona yapacağım hiç aklıma gelmezdi derken bi durak sonra otobüs iyice doldu ve ablamın götü hafif sikime değiyordu ve hafifden sikim kalkmaya başladı ablamın sikimi hissetmemesi mümkün değildi bi adım öne gitti o an çok utanmıştım ama trfik yoğun olduğundan otobüs durup kalkmakdan ablamın götü yine bana çarpıyordu bi diğer durağa geldiğimizde otobüste nefes almak zorlaşmıştı ve tamamen ablamla tek vucut olmuştuk ve sikim tamamen ablamın götündeydi biraz bastırıyordum ve birsey dememesi beni cesaretlendirdi sikimi ablamın götüne tamamen dayamışdım elimi hafice götüne attım hafif geri çekildi ama elimle geri çektim götüne ellemeye başladım diğer elimi amına attım amını okşuyordum bir yandan da sikimi ablama sürtüyordum ve ablam amında olan elimi çekmeye çalıştı bende fazla uğraşmasın diye geri çektim aradan fazla zaman çekmeden ben tekrar elimi amına attım baya bi süre dewam ettikden sonra ablam arkasını döndü bi sonraki durakta inecez dedi bende bari inecez göğüşlerinede ellemedim demeyim diye ineceğimiz durağa kadar götünde olan elimi yukarı doğru çektim göğüşlerine elledim ve ineceğimiz durak geldi indik sonra hiç o konu hakkında konuşmadık

x2

One thought on “ablam

  1. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

Leave a Reply

