türbanlı dul suzan hanım

Merhaba sex hikayeleri Okurları ,
x1

slm arkadaşlar adım murat size başımdan geçmiş bir hikâyeyi anlatacam. Ben 26 yaşındayım normal boy ve kilodayım. Ben olgun ve dolgunlara vurgunum. Nerede koca göt ve koca meme görsem ben ordayım. Bu anlatacağım hikâye 3 yıl önce başıma geldi. 46 yaşında Suzan adında bir bayanla. İş için İstanbul`a gitmiştim memleketten bir arkadaşın evinde ilk gece kaldım, neyse sabah kalktıktan sonra evden ayrıldım.
Yürürken bir kalabalık gördüm, meraklı milletiz ya hemen sokuldum 30–40 kadar bayan var. Bayanın birine sordum meğersem özel bir tv kanalının binasıymış, programa gelmişler. Bende girsem mi diye düşündüm. Neyse uzatmayım ben de girdim. Girdim ama arkadaşlar ben deki heyecan göreceksiniz canlı yayın abi sadece tv de görüyoruz, ilk önce oğlum murat senin ne işin var burada toplam üç erkeğiz gerisi bayan neyse az zaman geçti tam cennete düştün murat her taraf koca göt, meme ne tür ararsan var.
Ön çaprazımda bir bayan dikkatimi çekti, tam hoşuma giden tipte beyaz bir bluz kolları omuzlara kadar açık bembeyaz teni, neyse gözümü alamaz oldum. Reklâm arasında hemen işe koyuldum, sizi gözüm bir yerden ısırıyor başka programlara katılıyor musunuz diye sordum. ( hâlbuki yalan ilk defa gördüm yok dedi. Dedim sizin gibi güzel bayanların kocaları iyi kıskanmadan gönderiyor bu . programlara kadın demez mi ben dulum, ben ve küçük murat o anda coştuk.
Neyse çıkışta Suzan`a yapıştım, vaktiniz varsa bir seyler içelim. Suzan da kabul etti, oturduk bir yere sohbet muhabbet tabi ki konuyu sekse getirdim. Ben dedim kendi yaşıtlarımdan hoşlanmıyom dedim olgun olacak. Suzan dedi şimdi anlaşıldı sen beni sikmeye kafaya koymuşsun, ben de dürüst olmak gerekirse evet dedim tabi sen de benden hoşlandıysan dedim. Benim eve gidelim dedi.2–3 sokak ötede bana evinin adresini verdi. Yarım saat sonra gel laf söz olmasın tamam dedim.
Sonra vardım daireye çaldım kapıyı o ne öyle suzan üzerini değiştirmiş. Altta tayt üzerinde badi Suzan içerde . memeleri kapının dışarısındaydı. Girer girmez dudaklara yapıştım acele etme elimden tuttu salona götürdü. Neyse dans etmeye başladık, elime aldım koca götünü sıkmaya başladım.
Dans ederek yatak odasına gittik. Suzan’ı görmeliydiniz delirmiş gibi üzerime saldırdı. Normal kadına 5 senedir erkek eli değmemiş. İlk önce başladı yarağımı emmeye ben bu yaşıma kadar böylesini görmemiştim köküne kadar agzına alıyordu sonunda dayanamadım döllerimi suzanın ağzına yüzüne fışkırttım.
15–20 dakika kadar seviştikten sonra yarağımı suzanın amının etrafında gezdirdim ama sokmadım suzan bagırıyor sok şu yarağını amıma muratım yanıyom, sonra yarağımı köküne kadar vururken ben ona bitanem Suzanım sabaha kadar sikecem seni, o da sik sik amımı götümü her yerimi sik muratım.
Şikişten sonra 1 saat kadar birbirimize sarılarak yattık. Beraber daha sonra duş almaya gittik. Ben onun amını, O benim yarağı güzelce ilifledikten sonra başladı tekrar suyun altında emmeye tabiki gençliğin hali başka benim yarrak yine zırpadak kalktı şimdi sırada elbette Suzanımın koca götü dayadım yarağı götüne suzan . zevk çığlıkları atıyor. Uzatmayım arkadaşlar Suzanın yılların verdiği yarak hasretini dindirmiştim.
O günden sonra tekrar Suzanla beraber olmak kısmet olmadı yalan olmasın ara sıra burnumda tütüyor. Benim gibi dolgum ve olgunlardan hoşlanan arkadaşlara şunu söylemek isterim. Arkadaşlar yarrak hasreti çeken dul, evli bir sürü insan var yeter ki açılın tabi ki agırdan agırdan ben suzana açıldım 5 senelik erkeksizlik ateşini aldım. Herkese dolgun ve olgunlarla iyi sikişler….iskoc3453@hotmail.com kapalı dul evli bayan ve çiftler eklesin

x2

16 thoughts on “türbanlı dul suzan hanım

  1. ist.ank. ve çevresi olgun olgun derken beyinsiz olmayacak aradığı zaman ne istediğini bilecek bayan arkadaş arıyorum ne istediğini bilecek derken kontur istemeyecek.. lütfen ciddi olanlar sadece bayanlar 0536 662 96 03

  2. zengin bayanlar olgun bayanlar genç bayanlar dullar şehvetli ateşli azgın uzun zamandır sex yapmamış bayanlar bekliyorum 5347162616

  3. merhaba hanım efendiler. okuduğunuz hikayeleri bire bir yaşamak isterseniz ben levent 33 yaş bkr ım çagrı atmanız yeterlidir sizi gökyüzündeki bulutların üstüne uçurabilirim nerde olursanız olun
    05426736850

  4. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

  5. merhaba 28 yasında 1.90 boyunda yıllarca bir klüpte basketbol oynamıs biriyim turizmde masör olarak calısıyorum buradaki hikayeleri yakın bir zamandır okuyorum ve cok farklı seyler okudum değişik bir seyler yasamayı bende isterim beninle tanısmak konusmak sohbet etmek isteyen bayanlar arayabilirler beni lütfen sadece bayanlar 0507 701 54 57————0507 701 54 57—————0507 701 54 57————0507 701 54 57——————–0507 701 54 57—————–0507 701 54 57———– 0507 701 54 57

  6. ben izmirden gayım beni sikecek genç ve kalın yarraklı beylerle tnışmak istiyorum izmir ve çevresi birde yeri olması şart arayın tanışalım kadından istediklerini bulacaksın garanti sadece am yok 05301124026

  7. merhaba seksi bayanlar orgazmın zirvesine beraber çıkalım kucağıma atlasanız kollarınız omuzumda bacaklarınız belimde ben 19cmlik ile içinizde amınızdan akan suyunuz bacağımdan aksa dilimle diliniz dans ederken dudaklarınızı emsem,,,
    ben berksan 26 yaşında 179 boy 73 kilo atletik yapılıyım ela gözlü kumralım ekleyin hikayemizi reelde sanalda her yerde biz yazalım berksanskci38@hotmail.com

  8. slm ben istanbuldan hakan yaşım 32 boy1.82 kilo74 atletik ve sportmen yapılı sırdaş bakımlı bekar beyim zevk ve fantazi arayan arzulu istekli samimi ateşli bayanlar arasın 05364131029 herşey saygı ve güven içinde görüşelim aloneman1980@hotmail.com

  9. slm ankaradan eray ben 30 yasındayım ankara ve cevresınden sexi seven ateslı bayanlarlatanısmak ısterım uyum ve guven cercevesınde tanısmak ısterım yas onemlı degıl onemlı olan bırbırımıze cıddı oldumuzu kanıtlamak vede guven 0541 223 30 88 nolu tele aramınız yater yas onemlı degıl benım ıcın onemlı olan sexı seven ısteklı bayn olmasıdır 0541 223 30 88 telefonu aramanız yeter….

  10. merhaba olgun özgür ve seçici bayanlar. istanbul
    avrupa yakasından umut ben, atletik yapılı
    bakımlı esmer tenli 1.74 boy 75 kiloda biriyim.
    güvenilir sırdaş samimi bir partner ihtiyacı
    hisseden, benim gibi aşka susamış pınarından
    kana kana içmek arzusu taşıyan, içinde kor gibi yanan gizli ateşi söndürmek isteyen güzel
    bayanlar. yaşanacak hoş doyurucu ve sıcacık
    anlara ne dersiniz.? 0543 251 1181
    umudum88@windowslive.com telim 3g uyumlu
    olup özelim açıktır kendine güvenen cesur
    bayanların sms veya aramalarını bekliyorum lütfen çekinmeyin

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s