ayşeyi çok güzel siktim

Merhaba hikaye18.org Okurları ,
x1

benim adım cemal düzgün bir fiziğe sahip 10 yıllık evli biriyim.38 yaşındayım.28 yaşında evli 1.60 boylarında 52 kiloda esmer fidan gibi ayşe isminde bir yeğenim var.bundan 7-8 ay önceydi ayşe eşiyle yaşadığı sorunlar nedeniyle yanımıza gelmişti.eşimle ayşeye moral olsun diyerek yakından ilgilenmiştik,eşim bazı günler bana ayşeyi götür biyerlere hava alsın biraz gezsin diyordu.bende ayşeyi arabama alıyom ve şehrin uzak kimsenin bizi görmiyeceği yerlere götürüyordum yanıma birkaç tanede bira alıyordum.ayşenin sitresli olmasından dolayı sende bira içebilirsin dedim ve oda içmeye başladı.o biraz kendinden geçince havanında biraz serin olmasından birbirimize sarılarak sohbet ediyorduk.ona sarılınca içimde alevlenmeler oluştu aşyeye karşı tarifi zor bir ilgi oluşmaya başladı o an yarrağımın kalktığını oda bende farketmiştik ama bu samimiyeti sevişme boyutuna taşıyamadık. ayşe birkaç gün sonra kendi yaşadığı şehre gitti kiraladığı evde yalnız yasamaya başladı.. günler geçtikçe her gece ayşeyi düsünüyor ve düsündükçede kuduruyordum ne yapıp edip ayşeye sahip olmalıydım… günler sonra eşiminde tavsiyesiyle ayşeyi ziyarete gittim.beni çok güzel karşıladı.evine gittik,kahvaltı yaptık.daha sonra belim ağrıyor bahanesiyle aldığım kremi belime sürmesini rica ettim,oda tamam dedi ben üzerimdeki gömleği ve atleti çıkarıp kemerimide biraz gevşetip onun önünde ayakta sırtım dönük durdum.onunla daha önceki konuşmalarımızda eşiyle aylardır birlikte olmadıklarını söylemişti.bunu fırsat bilip uzun zamandır bir erkeğe dokunmayan ayşenin bana dokunmasını sağlicaktım.ayşe kıremi eline alıp sırtıma belime doğru sürmeye başladı az daha aşağıya sür diyerek hafiften kalçalarıma doğru inmesini sağladım,öyle güzel sürüyorduki okşar gibiydi.yarrağım yine kalkmıştı ayşe için çıldırıyordum ama daha zamanı değildi ürkebilirdi benden çekinebilirdi.aksam olmuştu ikimizede yetecek kadar bira almıştım.sohbetle içmeye başladık yanyana oturuyorduk,hem sarılıyor hem konuşuyor hemde içiyorduk.ben rahat olmak için baksırımla oturuyordum o ise pantolon ve dar bir badiyle.ona sarıldıkça yarrağım kalkıyordu ,yarrağıma gizlemeye çalışsamda ayşe yarrağımın kalktığını farketmişti.biraz içtikten sonra sana hediye aldım ama vermeye çekiniyorumdedim nedir o dedi.ama kızmak yok dedim tamam dedi.diğer odaya gittim valizimden ona aldığım tül geceliği getirdim.paketi açınca çookkkk güzel bu diyerek sevindi.tepki göstermediği için bende sevinmistim.ayşe giysene belki küçük gelir bir dene istersen dedim,o tamam dedi ve diğer odaya gitti.geldiğinde kapıdan girmeye utandı ama ısrarımla girdi.çok harika olmuştu,bembeyaz bacaklarını sergiliyor,içindeki kırmızı kilotunu ve kırmızı sütyenini gözteren harika bir gecelikti bu.yarrağımın kalkıklığı her haliyle belli oluyordu ve bunu oda görüyordu.ayşe harika bir kadınsın diyerek arkanı dön dedim.geceliği düzeltir gibi kalçalarını okşamaya başladım,diz çöküp kalçaların çok güzel diyerek poposundan öptüm.tepki vermeyence,bu gecelik böyle giyilmez dedim oda nasıl giyilir dedi.bu kilot ve sütyenle giyilmez dedim,yine tepki vermeyince kilotunu aşağıya sıyırdım o tatlı amcığı öyle güzel görünüyorduki hemen yatırıp sikmek istedim.amcığını okşayarak poposunu öpmeye başladım,bacaklarını okşayarak ayağa kalktım ve südyeninide çözüp göğüslerini serbest bırakıp,yarrağımı kalçaları arasından amcığına bastırarak gögüslerini okşamaya başladım.artık herşey istediğim gibi olmuştu .uzun zamandır hayalini kurduğum yeğenim kollarımdaydı onu yatağa yatırdım.sırtını kalçalarını doyasıya öpüp kokladım.kalçalarının bacaklarla birleşimi ve arasındaki amcığı o kadar güzel görünüyorduki,kalçalarını amcığını ve ellerimle ayırdığım o tatlı göt deliğini dakikalarca yaladım.yanaklarından dudaklarında öperek amcığını okşayarak dakikalarca seviştik.bacaklarının arasına geçtim o güzel amcığın dudaklarını emerken ayşe inlemelere başladı.hiçbirşey konuşmuyorduk,sadece sevişiyor bu anın tadını çıkarıyorduk.bacaklarını iki yana açıp amcığının arasında pozizyonumu aldığımda gözleri kapalıydı.yarrağımın başını amcığının dudaklarına sürttüğümde hafiften irkildi ama kalçalarını oynatarak amcığını yarrağımın başına bastırıyordu.o tatlı amcık sular içinde kalmıştı.yarrağımınbaşını o tatlı deliğe soktuğum anda oda bastırdı ve bir anda hepsini içine aldı.hızlı hızlı yarrağımı sokup cekiyor,onu tatlı tatlı sert bir şekilde sikiyordum.hareketleri hızlandıkça inlemeleride arttı,hiç konuşmayan ayşem artık, sik beni ,hep sen sik beni, daha çok sik,çıkarma içinden diye bağıra bağıra doruğa ulaştı.ama ben boşalmamıştım.ayşeyi üzerime çıkardım yarrağımın üstüne oturttum dans eder gibiydi aylardır yarrağa hasret kalmış amcığını doyurmk için elinden geleni yapıyordu,yarrağımın üstünde hopladıkça sallanan göğüslerini emiyondum.öyle tatlılarki ısırmak istiyorum.yarrağım amının içinde girip çıktıkça ayşenin gözleri kayıyor,amının dudaklarını taşşaklarıma kadar bastırarak belini çeviriyor,yarrağımın amcığının içinde haryara değmesini sağlıyordu.ayşe bu şekilde ikinci uçuşunuda yaptı ve yanıma yığıldı.ben yine boşalmamıştım.yanımda uzanmış soluk soluğa ter içindeydi bir taraftanda yarrağımı okşayıp göğsüme öpücükler konduruyordu.ono banyoya gidelim dedim,yataktan talktık ve duşun altına girdik.suyun altında dakikalarca onun heryeni öptüm ve yaladım.elinde yarrağım hiç bırakmıyordu önümde diz çöktü taşşaklarımı okşayaram yarrağımı ağzına aldı.yarrağımı yalamaya başını emmeye başladı.yarrağımı ağzından hiç çıkarmadan hıımmmm hıımmmmm diyerek beni boşattı bütün döllerimi yuttu.ilk defa bir kadın döllerimi yutuyordu.sanki damarlarımı içiyordu öyle iştahlı yaladı vu yuttuki anlatamam.ayşeyle bir kaç gün bu şekilde seviiştik. onu sikmeye doyamıyorum,oda bana alıştı bu konuyu hiç konuşmuyoruz ama yine buluşacağımızın sinyallerini birbirimize veriyoruz.umarım sizler için zevkli bir hikaye olmuştur.evet isimler değştirilmiş ama gerçekten yaşanmış bir hikaye bu

x2

17 thoughts on “ayşeyi çok güzel siktim

  1. merhaba seksi bayanlar orgazmın zirvesine beraber çıkalım kucağıma atlasanız kollarınız omuzumda bacaklarınız belimde ben 19cmlik ile içinizde amınızdan akan suyunuz bacağımdan aksa dilimle diliniz dans ederken dudaklarınızı emsem,,,
    ben berksan 26 yaşında 179 boy 73 kilo atletik yapılıyım ela gözlü kumralım ekleyin hikayemizi reelde sanalda her yerde biz yazalım berksanskci38@hotmail.com

  2. olgun ne istediğini bilen sohbet seven bayanlar arayın tanışalım özele açık 0536 662 96 03 özele açık sadece bayanlar…

  3. merhaba olgun özgür ve seçici
    bayanlar. istanbul avrupa
    yakasından umut ben, atletik
    yapılı bakımlı esmer tenli 1.74
    boy 75 kiloda biriyim. güvenilir
    sırdaş samimi bir partner ihtiyacı hisseden, benim gibi aşka
    susamış pınarından kana kana
    içmek arzusu taşıyan, içinde kor
    gibi yanan gizli ateşi söndürmek
    isteyen güzel bayanlar.
    yaşanacak hoş doyurucu ve sıcacık anlara ne dersiniz.? 0543
    251 1181 umudum88@windowslive.com telim 3g uyumlu olup özelim
    açıktır kendine güvenen cesur
    bayanların sms veya aramalarını
    bekliyorum lütfen çekinmeyin

  4. zengin bayanlar olgun bayanlar genç bayanlar dullar şehvetli ateşli azgın uzun zamandır sex yapmamış bayanlar bekliyorum 5347162616

  5. merhaba hanım efendiler. okuduğunuz hikayeleri bire bir yaşamak isterseniz ben levent 33 yaş bkr ım çagrı atmanız yeterlidir sizi gökyüzündeki bulutların üstüne uçurabilirim nerde olursanız olun
    05426736850

  6. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

  7. merhaba 28 yasında 1.90 boyunda yıllarca bir klüpte basketbol oynamıs biriyim turizmde masör olarak calısıyorum buradaki hikayeleri yakın bir zamandır okuyorum ve cok farklı seyler okudum değişik bir seyler yasamayı bende isterim beninle tanısmak konusmak sohbet etmek isteyen bayanlar arayabilirler beni lütfen sadece bayanlar 0507 701 54 57————0507 701 54 57—————0507 701 54 57————0507 701 54 57——————–0507 701 54 57—————–0507 701 54 57———– 0507 701 54 57

  8. ben izmirden beni sikecek genç kalın yaaraklı beyle tnışmak sikişmek istiyorum zevkin doruklarına benle yaşayn gay arayalar arasın izmirden ve çevresinden 05301124026

  9. slm ben istanbuldan hakan yaşım 32 boy1.82 kilo74 atletik ve sportmen yapılı sırdaş bakımlı bekar beyim zevk ve fantazi arayan arzulu istekli samimi ateşli bayanlar arasın 05364131029 herşey saygı ve güven içinde görüşelim aloneman1980@hotmail.com

  10. merhaba olgun özgür ve seçici bayanlar. istanbul
    avrupa yakasından umut ben, atletik yapılı
    bakımlı esmer tenli 1.74 boy 75 kiloda biriyim.
    güvenilir sırdaş samimi bir partner ihtiyacı
    hisseden, benim gibi aşka susamış pınarından
    kana kana içmek arzusu taşıyan, içinde kor gibi yanan gizli ateşi söndürmek isteyen güzel
    bayanlar. yaşanacak hoş doyurucu ve sıcacık
    anlara ne dersiniz.? 0543 251 1181
    umudum88@windowslive.com telim 3g uyumlu
    olup özelim açıktır kendine güvenen cesur
    bayanların sms veya aramalarını bekliyorum lütfen çekinmeyin

  11. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 0-535-978-20-21 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım 0-535-978-20-21 Araba var

Leave a Reply

