zorla altıma aldım

Merhaba venusdomain.com sex hikayeleri Okurları ,

selam arkadaşlar daha önce zahide ile olan sex hayımı anlatmıştım zahide ile ayrılmıştım gecici bir süre sonra bana inat nişanlanmıştı son bir kere daha buluştuk gene seviştik ve ona zözünü tutmasını bana bir kız ayarlayacagını hatırlattım oda bana elif diye bir kızı anlattı bu kızı sikebilirsin dedi ve tanıştırdı ben cok agır davranıyordum ve evine bıraktım zahideye sordum ne oldu diye oda bana sen kızı beyenmedinmi dedi yok beyendim dedim tam aradıgım gibiydi agır davrandıgımdan beyenmedi sanmış telefonda muyabbet ettik bu kız cok farklıydı sevgi aşk duygusallık yoktu sonra buluştuk arabamla gezerken bunun kız arkadaşı kendi gördük onuda arabaya aldık mutiş göyüsleri vardı ve cok saftı ormana gittik biraz konuştuk ben direksiyonda elifte yanımdaydı kendide arka koltukta ben elimi elifin omuzlarına attım yanagından öptüm bişey demedi sonra dudaklarından öptüm elimi amına attım cok güzel öpüşüyordu biri bu işi iyi ögretmiş buna amını okşadım göyüslerini sıktım sonra cekildi kendi görür dedi ben aynadan arada bir bakıyordum kız kafasını cevirmişti görmezden geliyou sonra arabadan indik kendi arabada kaldı büyük bir agacın önünde oturduk sigara yaktık bir türlü o sigara bitmiyordu dayanamadım sigaraları attım dudaklarına yumuldum yatırdım yan yana yatıp öpüşüyorduk elimi pantolanunun içine sokuyordum oda izin verdi kilot giymemiş avuca sıgar kalcaları mükemmmeldi elliyordum deligine orta parmagımı soktum bir ara elimi cıkardım huyum kurusun kokuya alerjim var parmagımı kokladım koku varmı diye hiç bişey yoktu imkansız aslında fakan o deligini içini şanpuanlamıştır büyük ihtimal ve pantolanun düymesini acmaya uggraştım ama istemedigini söyledi ilk buluşma diye ısrar etmedim 1 saat kadar seviştik arabanın yanına gittik bundan sonrası rezillikti arabada kendi bize kızdı gönlünü aldım bide yanagından öptüm arabaya bindik teker bir tur döndü teker patladı indim deyiştirem dedim yedek tekeri cıkardım fakaz bijan anahtarı olmadı başka bir aracın anahrarıymış hafta iciydi ormanda sarhoşlar alemciler vardı yanımda ikitane fıstık gibi kız ürkmeye de başladım bijon anahtarı bulum ben dedim kendi korktu yanlız kalmaktan gen beraber gidelim dedim ormanda gezerken bir kac kişiden istedik vermediler bir aile bulduk daha dogru arabanın aynından arıyoduk kendi yanlarına hızla gitti ölebişey dediki meraba abimle hayvanat bahcesine geldik teker patladı buji anahtarınız varmı geri getirirz dedi adam güldü ve verdi tekeri deyiştim kendininde telini aldım kendiyi evine bıraktım elifle dükkana gittik merdifen altında santaliyeler vardı alda gel dedim gitti bende arkasından girtiim orda dudaklarına gene yapıştım cok hızlı soymaya başladım ayakta cılgın gibi öpüyordum göyüslerini yalıyordum cırıl cıplak etmiştim ama arada bir de naz ediyo ileriye gideceginden korkuyordu elimi beline attım orta parmagımı göt deligine soktum ve cangalladım icinde kıpırdayamıyaordu dilini somuruyodum bir elimlede göyüslerrini okşuyordum sonra amını ellemeye başladım içiyle oynarken kızım ben dokunma dedi ve sonra sikimi amına sürtmeye başladım korktu korma sokmam dedim artık güvenmişti elimi götünden cıkardım arkasına gectim boyu kısaydı 1,60 bende 1,82 dizlerimi kırdım sikimi götüne dayadım ucunu soktum uzun bir ahh cekti ayaga dikeldi hayır dedi kıvranıyordu sonra gine arkasına gectim sokmıycam dedim sürtücem dedim yavaş yavaş sürmeye başladım deligine dayadım sıkıca tuttum birden bira soktum sıkıcan bastırdım bırakmıyordum bagırıyor cagırıyor duvarlardan yankı yapıyordu ama ben artık yoldan cıkmıştım içimde bir canavar varmış mersem normalde kadının göz yaşına bile dayananam ama orda umursamadım bastırmaya devam ettim öle bir pozizyonki ben ayakta o onümde domalı vaziyette elliri ayakları yere deymiyordu nekadar cırpınsada boştu ben hızla sokup cıkarıyordum aglamaya başladı öle bir vucudu vardıki jilet gibiydi igne deligi kadar pürüz yoktu o aglarken ben pompalıyordum 15 dakka sonra icine akıttım ve cıkardım yere düştü ama hala bagırıyodu kıvranıyordu dönderdim baktım dik dik atıyodu 15 dakkada böle kıvrandı birdaha yapmak istedim ama elimi atsam ahhh diyodu gönlünü aldım öpüşmeye başladık bir anda alt dudagımı ısırdı gittikce daha sert ısırdı hareketsiz kalmıştım ölebi ısırıyorki heret edemiyorum nefes alamıyorum koparacak dedim içimden vurmak azını gözünü dagıtmak geciyo ama elimi kaldırmayı bırak düşünmemi bile engelliyen bir acı güçlükle elimi cenesine attım sıktım bıraktı aynaya koştum dişlerinin izleri cıkmış içinide dişleri kesmişti lan sen ne yaptın ölüyodumdedim bana dedigi ödeştik demesinmi benimde canım böle yandı dedi o kızdınlıkla bu söze güldüm bu acı götünde oldgunu düşününce gülmeyimde ne yapım her o gün taksiyl evine yolladım ve her buluşmamızda sikiyordum yıl sikiştik sonra beni kac kişiyle aldattı ve ayrıldık bir sonraki hikayemde kendiyi nasıl siktigimi anlatıcam hoşcakalın tanışmak isteyen bayanlar eklesin face msn
kaderi–kara@hotmail.com

Leave a Reply

