Sevgilim ile Memleketteyken

Merhaba venusdomain.com sex hikayeleri Okurları ,

Selamlar yasım suan 19 uzun bir zamandır okuyucuyum burada ilk ve tek basımdan geçen olayım var hikaye olarak anlatabileceğim ve paylasmak istedim. Sanırım 2011 veya 2010 yılıydı herkesin köyünde bilindigi gibi şenlikler olur ve o zamanlar köyler kasabalar kalabalıklasır . Şenlik zamanıydı yine herkes istanbul’dan memlekete dolusmustu ve kız arkadasımla Büyük senlik öncesi gece herkes oyun oynanılan yerdeyken biz kacamak yapmak istedik ve bana belirtti arkadasım ben eve dogru gectim ara tenhadan da onu alıp bizim evin bahcesine gözükmeyecegimiz bir yere geçtik. Gelir gelmez sarıldım öptüm ve bırakmadım vücudumuz birbirine yapısık sekilde konusuyorduk ikimizde esofmanlıydık benim penisim net olarak vajinasina degiyordu ve her zamanki gibi hosuna giden gülümsemesini atti ve arkasını döndü birden, ben 1 gece kalabilecektim sadece o yüzden tripliydi ama o tribi geçistirdim kısa bir sürede ve sıcak ortam yeniden basladı öpüsmeye basladık beyaz tenlidir kendisi önceden de 31 cekip yaladıgı olmustur sonra öpüsmeye basladık öpüsürken o cok tatlı poposunu iki elime mıncıklıyorum bir yandan dan da. 5 dakika kadar öyle öpüstük sonra arkasını döndü ve götüne dayamaya basladım ama böyle bir zevk yok yumusacık poposu tas gibi olan sikime degdikce inanılmaz haz duyuyordum amını oksamaya basladım esofmanın üstünden olmasına ragmen sanki icinde gibiydi aynı anda da boynunu emiyorum ve inlemelere basladı askım diyerek bir süre sonra ıslaklıgı fark ettim ve biraz daha devam ettim bastırarak yavas yavas oksuyordum götünüde iyice bastiriyordu sikime sonra bana döndü egildi ve esofmanımdan sikimi oksayarak cıkardı ve agzına aldı cok tatlı yalıyordu ben zevkten gözlerimi acamiyordum yalaması cok sehvetliydi ve onun gibi yalayana denk gelmedim henüz derken bir kac dakika kadar yaladı ve düzeldi al aşkım diyerek arkasını döndü esofmanını indirmemi istedi ben beklemiyordum sadece sevisip sikimi yalayacagını tahmin etmistim ama sanırım bayagı bir kudurmustu ve indirdim esofmanını sonra külotundan dayanmaya basladım ittriyordu iyice götünü sikime neredeyse yırtılıp amına girecekti. ve külotunuda indirdim tertemiz bembeyaz götü ve amı vardi cok heyecanlanmıstım egildi hemen dikdi götünü bırakmıstı artık tamamen kendi bende egildim yalamaya basladım mükemmel bir zevkle ve istekle yalıyordun sulanmıstı zaten dil darbelerimde inlemeler cogaldı göt deligine parmagımı sokuyor amını sömürüyordum iyice gercekten cok tatlıydı doyamıyordum o da kendinden haberi yok askımmm askımm diye sayıklıyordu bir an korkuyorum demeye basladı cünkü bakireydi birden amına sokarım diye korkuyordu ben yalamaya devam ettim bir süre sonra yatıstırdım korkusunu sonra kıvama geldi tamam askım sok ama arkadan dedi sesini ben neredeyse duyamıyordum o kadar baygın konusuyordu ve göt deligini yumusatmak icin göt deligini parmaklıyor yalıyordum bir iki parmagmı sokup cıkartmaya basladım inlemeler arttı bayagı yaladım ve dayanamadım artık sikimi tükürükleyip göt deligine dayadım kafasını biraz zorladım askım cok acıcak yapma demeye basladı ama sadece dedigiyle kalıyordu canını acıtmak istemiyordum gercekten cnkü cok seviyordum ama bir kac git gelden sonra rahatlayacagni bildigimden vazgecmedim ve yavas yavas kafasını almaya basladı acele etmedim hic milim milim soktum rahat alsın diye sonra ahhh ahhh demeye basladı ama o kalcaya girmek beni deli ediyordu dayanamadım daha fazla ve kökledim gercekten girer girmez kilit yaptı sikimi sanki göt deliginin icerisi 100 derece ısıdaydı inanılmaz yanıyordu kasma kendini askım diyorum yapamıyorum cıkart lütfen hadi dedi ama hayır bekle biraz dedim ve yavasca git gel yapmaya basladım o da alısıyordu zorda olsa 15 dakika siktim öylece ara vererek sonra yere bosaldım ve dogruldu sikimi agzına aldı yaladı bol bol tükürerek ve tekrar kaldırdı sikimi sonra kenara bir yere oturdum yüzünü bana dönerek oturdu üzerime ve sikimi götüne soktu boynuma sarıldı kafasını kaldıramıyordu yavasca kalcasını oynatıyordu inanılmaz zevkin dorugundaydık cünkü bizim icin ilkti ve korku benzeri seyler tamamen yerini ateşe ve zevke bırakmıstı birileri gelse anlamayacaktık.. Öylece devam ettik o kalcasını oynattıkca ben deliriyordum alttan amını oksuyordumm bir yandan da kafasını kaldırdım sütyeninden gögüslerini cıkarttım ve yalamaya basladım tamamen kollarımda kalacaktı bayılacaktı artık askımm askımmm diyerek bakıyordu bana gögüslerini uzun uzun yaladım oksadım o ara acayip inleyerek bosaldı.. ve ayaga kalktık bir kez daha domalttım zaten bosalacaktık neredeyse domalttıktan sonra göt deligi genisledi iyice direkt bir daha kökledim ve hızlı hızlı git gel yapmaya basladım inanılmaz bir götü var soktukca sokası geliyordu insanın tam ucusa gecmistim artık kalcalarından tutmasam yere yatacak o da neredeyse şap şap şap sesleri cogalmıstı artık vakitte geciyordu bizim icin ve o daracık göt deliginden cıktım iyice sikmistim doymustum ona ve yavasca sikimi cıkardım tekrar yalattım zor yalıyordu gercekten bıraksam orda uyuyacakti öylece bosaldım ve toparlandık. Sarıldık öpüstük biraz daha. Ve cıktık ben milletin yanına gittim oda eve geçti. Hemen mesaj geldi askım askım süperdi gercekten seni seviyorum dedi ve bitti. Bir kac kez daha köyde olmamıza ragmen tekrarlayamadık ama 2013 yazında olacagını ümit ediyorum : oldugunca paylasmaya calıstım umarım oldugu gibi anlatabilmisimdir. Yeni saglıklı sekslere

4 thoughts on “Sevgilim ile Memleketteyken

  1. merhaba olgun özgür ve seçici bayanlar. istanbul
    avrupa yakasından umut ben, atletik yapılı
    bakımlı esmer tenli 1.74 boy 75 kiloda biriyim.
    güvenilir sırdaş samimi bir partner ihtiyacı
    hisseden, benim gibi aşka susamış pınarından
    kana kana içmek arzusu taşıyan, içinde kor gibi yanan gizli ateşi söndürmek isteyen güzel
    bayanlar. yaşanacak hoş doyurucu ve sıcacık
    anlara ne dersiniz.? 0543 251 1181
    umudum88@windowslive.com telim 3g uyumlu
    olup özelim açıktır kendine güvenen cesur
    bayanların sms veya aramalarını bekliyorum lütfen çekinmeyin

  2. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

  3. mrb ben ayhan1,80by esmer çakırgozlu 80kılo tambır am yalma uzmanıyım kadınımı önce dılımle boşaltır sonrada yarağımla dızleri tıtreyene kadar sıkerım sende amının kıymetını bılıyosan amcığına guvenıyosan dıyosan amcığımın dudaklarının yaprak gıbı tıtremesını ıstıyorum ozaman durma ara benı mumaram gızlı noya acık 0536 026 92 39

  4. merhaba 28 yasında 1.90 boyunda yıllarca bir klüpte basketbol oynamıs biriyim turizmde masör olarak calısıyorum buradaki hikayeleri yakın bir zamandır okuyorum ve cok farklı seyler okudum değişik bir seyler yasamayı bende isterim beninle tanısmak konusmak sohbet etmek isteyen bayanlar arayabilirler beni lütfen sadece bayanlar 0507 701 54 57————0507 701 54 57—————0507 701 54 57————0507 701 54 57——————–0507 701 54 57—————–0507 701 54 57———– 0507 701 54 57

Leave a Reply

