Sevcanla veda partisi

Merhaba venusdomain.com sex hikayeleri Okurları ,

merhaba ben izmirde yaşayan 1,78 boyunda 62 kilo a2 futbolcusuyum bu siteyi takım arkadaşımın önerisiyle buldum ve çok sevdim sizlerle yaşadığım en iyi deneyimi paylaşmak istedim…izmire yeni transfer oldum temmuzda seçmlere geldim ve ağustosta tamamen buralı oldum gelmeden önce bazı evraklar için memleketime gittim okuluma kaydımı almaya gittiğimde sevcanı gördüm sevcan 1,70 boyunda memeleri fırlayacak gibi götü karpuz gibi bi arkadaşımdı ama ben onu hep arzuluyordum defalarca onla olan yakılığımızdan sevgilimle tartıştım neyse uzatmayım. okula gidip sevcanı gördüm ayy canım gidiyomusun falan filan derken gitmeden buluşalım dedi bendekide şeytanlık ya tamam mesaj atarım dedim eve gidip bir sonraki gün için mekan aramaya başladım ve kuzenim evi verebileceğini söyledi sevcanı çağırdım yengem ve dayım çalıştığı için kimse yoktu evde eve girdiğimiz andan itibaren sevcanı süzmeye fanteziler üretmeye başladım saat 1 de eve girdik 1,30 gibi dudaklarına yapıştım artık kurtuluşu yoktu amını falan elledikçe dahada zevke geliyor beni öldürecek gibi sıkarak öpüşüyordu sevcanın sarışın olması zaten beni bitiriyordu süt gibi memelerini açıp yalamaya başladım taş gibi olmuştu sonra yatağa geçtik pantolonunu çıkartdığımda karşımda bi afet duruyordu sanki benimki demir gibi olmuştu biraz yalaştıktan sonra tamamen soydum ama birden durdu ve ben bakireyim korkuyorum dedi sonra bunu anala ikna ettim tabi kaçarmı üstümde tipimi kaydıran okul kıyafeti yok saçlar uzun😉 sonra sevcana sakso çekip çekmeyeceğini sordum oda senin için herşeyi yaparım diyerek bir anda köküne kadar aldı benim 19luğu…sevcanın götü lastik gibiydi parmaklarımı falan sokuyordum ıhh demeden zevk alıyordu daha sonra penisimi dayadım ve yavaş yavaş girmeye başladım inanılmaz bişeydi hep arzuladığım sevcan altımda aşkıım diye inliyordu 5 dk. sonra boşaldım ve sevişmeye başladık 4. ve son postayı göğüslerine boşalttıktan sonra hiç gücüm kalmadı ve akşam yola gidicektim sevcana herşey için teşekkür edip onu evine kadar bıraktım…aslında çok utangaç bi kız bu kadar istekli olmasını beklemiyordum gece otobüste 9 saat kesintisiz uyudum sabah kalktığımda sevcanın mesajını gördüm ve bunu mutlaka tekrarlmak istediğini yazıyordu şimdi her izine gidişimde onla bi şekilde yatıyoruz izmirin güzelleriylede yattım ama onun gibisi yok tertemiz anal aşkım benm muck😉

21 thoughts on “Sevcanla veda partisi

  1. merhaba istanbul ankara ve cevresi 30 yaş üzeri olgun sohbeti seven realde buluşma sorunu olmayan özgür bayanlar arayın tanışalım.. 0536 662 96 03

  2. BEN OKAN 5316191265 İSTANBULDA GÜVEN VE GİZLİLİĞE ÖNEM VEREN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN MATURE MİLF MUTSUZ BAYANLARI BEKLERİM GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART

    NOT:TEKİM AKTİFİM 5316191265 İSTANBUL 30 İLE 50 YAŞ ARASI MUTSUZ OLGUN EVLİÇFİTLERİ BKLRM GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART CİDDİ OLANLAR ARASIN NO ÖZELE AÇIK

    SİZLERDE RİCAM BEKAR HNM EFENDİLER VE GEY PASİFLER RAHATSIZ ETMESENİZ SEVİNİRİM
    SAYGIARIMLA OKAN BEN

  3. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

  4. merhaba olgun özgür ve seçici bayanlar. istanbul
    avrupa yakasından umut ben, atletik yapılı
    bakımlı esmer tenli 1.74 boy 75 kiloda biriyim.
    güvenilir sırdaş samimi bir partner ihtiyacı
    hisseden, benim gibi aşka susamış pınarından
    kana kana içmek arzusu taşıyan, içinde kor gibi yanan gizli ateşi söndürmek isteyen güzel
    bayanlar. yaşanacak hoş doyurucu ve sıcacık
    anlara ne dersiniz.? 0543 251 1181
    umudum88@windowslive.com telim 3g uyumlu
    olup özelim açıktır kendine güvenen cesur
    bayanların sms veya aramalarını bekliyorum lütfen çekinmeyin

  5. MERHABA HAYATIN MONOTONLUĞUNDAN SIKILMIŞ DEĞİŞİKLİK ARAYAN EVLİ ÇİFLER VE BAYAN ARKADAŞLARLA SAYGI GİZLİLİK
    ÇERÇEVESİ İÇİNDE TANIŞMAK İSTİYORUM SAYGILARIMLA
    0539 509 56 22

  6. slm ben levent 33ys bekar oldukça azgın biriyim evli dul bekar bayanlar arayın konuşalım ve buluşalım 05426736850zevklerin alasını yaşatayım olurmu arayın

  7. zengin bayanlar olgun bayanlar genç bayanlar dullar şehvetli ateşli azgın uzun zamandır sex yapmamış bayanlar bekliyorum 5347162616

  8. mrb ben ayhan1,80by esmer çakırgozlu 80kılo tambır am yalma uzmanıyım kadınımı önce dılımle boşaltır sonrada yarağımla dızleri tıtreyene kadar sıkerım sende amının kıymetını bılıyosan amcığına guvenıyosan dıyosan amcığımın dudaklarının yaprak gıbı tıtremesını ıstıyorum ozaman durma ara benı mumaram gızlı noya acık 0536 026 92 39

  9. merhaba olgun özgür ve seçici
    bayanlar. istanbul
    avrupa yakasından umut ben,
    atletik yapılı
    bakımlı esmer tenli 1.74 boy 75
    kiloda biriyim. güvenilir sırdaş samimi bir
    partner ihtiyacı
    hisseden, benim gibi aşka
    susamış pınarından
    kana kana içmek arzusu taşıyan,
    içinde kor gibi yanan gizli ateşi söndürmek isteyen güzel
    bayanlar. yaşanacak hoş
    doyurucu ve sıcacık
    anlara ne dersiniz.? 0543 251
    1181 umudum88@windowslive.com telim 3g uyumlu
    olup özelim açıktır kendine
    güvenen cesur
    bayanların sms veya aramalarını
    bekliyorum lütfen çekinmeyin Yanıtla ↓ Şubat 1, 2013, 4:26 pm yazı

  10. selam ben hasan yaş 26 bayanlar kendine güvenen ateşli kızlar hanımlar varmısınız benimle canlı canlı sikişmeye varım diyosanız ilk tanıtıcı msj atın lütfen gayların topların aramasın bakmıyorum ve ilgilenmiyorum boşa aramasınlar beni sadece ateşli kızlar hanımlar arasın beni bu yüzde her cağrıya bakamıyorum kızlar ilk tanıtıcı msj atın tanışalım ateşli kızlar ben azgın boğanız sikici hasan hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am göğüs emerım yalarım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların ben amcığı sikmeden önce ilk muğaynesini yaparım bu am ne istiyor emilmekmi öpülmekmi dil ucuyla yalanmakmı yoksa yarağımın başının sürtmesinimi istiyor diye bakmam gerek ateşli kızlar hanım gelin bu farkı benimle yaşayın hayatınızda hc tatmin edemeceğniz kadar zevk ve mutluluk tatacaksınız bundan emin olun ayrıca kızlık zarı tespiti yapılır liseli kızlar hc cekinmeden msjla sormak istediğiniz sorularınız varsa sorun liseli kızlar ben am dokturunuz hasan sikci sakın gaylar toplar geyler aramasın beni bakmıyorum onlara mümkünse sadece ateşli kızlar bayanları bekliyorum ben hizmetındeyım türksel 05353603675 vodafone numaram 0539 294 15 71 west35_@hotmail.com vodafone 0539 29415 71 ve türksel 0535 360 36 75

  11. merhaba seksi bayanlar orgazmın zirvesine beraber çıkalım kucağıma atlasanız kollarınız omuzumda bacaklarınız belimde ben 19cmlik ile içinizde amınızdan akan suyunuz bacağımdan aksa dilimle diliniz dans ederken dudaklarınızı emsem,,,
    ben berksan 26 yaşında 179 boy 73 kilo atletik yapılıyım ela gözlü kumralım ekleyin hikayemizi reelde sanalda her yerde biz yazalım berksanskci38@hotmail.com

  12. Slm onclkle 1.78 boyindaym 20 yasindaym vucdum atltik yapida her konuda muhbet ederm istanbull edirne tekirdag bu ilerde gzmekdeym gzlilige onem wern biryim icnizde skinti olmasin numaram isteyn msj atabilir isteyn araya bilr 05372612681

  13. slm ben istanbuldan hakan yaşım 32 boy1.82 kilo74 atletik ve sportmen yapılı sırdaş bakımlı bekar beyim zevk ve fantazi arayan arzulu istekli samimi ateşli bayanlar arasın 05364131029 herşey saygı ve güven içinde görüşelim aloneman1980@hotmail.com

  14. slm ankaradan eray ben 30 yasındayım ankara ve cevresınden sexi seven ateslı bayanlarlatanısmak ısterım uyum ve guven cercevesınde tanısmak ısterım yas onemlı degıl onemlı olan bırbırımıze cıddı oldumuzu kanıtlamak vede guven 0541 223 30 88 nolu tele aramınız yater yas onemlı degıl benım ıcın onemlı olan sexı seven ısteklı bayn olmasıdır 0541 223 30 88 telefonu aramanız yeter….

Leave a Reply

