Kızı ormanda düzdüm

Merhaba venusdomain.com sex hikayeleri Okurları ,

Mrb. Değerli okuyucular şimdi sizlere ormanda siktiğim kızı anlatacam.
Ben 18 yaşında kaslı sayılabilecek yapılı bir erkeğim ve sexsi çok severim : yine azdığım bi gün dışarı çıkıyım biraz gezerim sonra gelir elimi sikerim dedim ve dışarı çıktım.Biraz takıldıktan sonra mahallemdeki 15 yaşında ismi şevval olan kızı gördüm size kızı tarif edeyim hafiften kısa yüzü idare eder şekilde güzel ama vücudu tam anlamıyla taş diyebileceğim bir kız çıkı göt dolgun göğüs ımmm çok süper bir kız.okumuyor çalışıyordu ve patronu onu götünden sikmişti ben onu o gün öğrendim : patronu hep onu arabayla gezdiriyor genç yaşına ragmen iyi bir maaş alıyordu meğersem götten veriyormuş ama kızda bir tutku varmış her verdiğinde ayağını öptürüyormuş.neyse ben oturuyordum ve yanıma geldi biraz konuştuk ve onun memleketine taşınacağını öğrendim bana dediki sen çok yakışıklısın ve anlattı patronuna verdiğini ben iyice azmıştım ve dedimki banada verirmisin tabi ama bir şartla dedi nedir dedim ayağıma bir buse kondur götüm senin dedi biraz düşünüp kabul ettim evimin yakınında olan ormana gittik ve dedi önce öpücük tamam dedim öptğm ve soyunmaya başladık önce dudaklarını emdim snra memelerini kalçalarını sıkıyordum ve barmağımla amına masaj yapıodum.snra o eğilip sikimi yalamaya başladı bir süre snra boşaldım ve tekrar kazık gibi yaptı sikimi sonra götüne kremi sürdü ve işte girişe hazırdım bi anda soktum ve ufak bir çığlık attı dakikalarca siktim 5 kere boşaldım ve bitkin halde yerdeydik öpüşüyorduk snra kalkıp toparlandık seni unutmicam dedi ve gitti.
ist. den sikilmek isteyen bayanlar iletişime geçin lütfen sizlede güzel dakikalar yaşıyayım
club_breakfast28@hotmail.com bekliyorum.

Leave a Reply

