deli gibi sikti beni

Merhaba venusdomain.com sex hikayeleri Okurları ,

yaşım 20..sarışın renkli gözlü bir erkeğim ve 2 yıldır kankam dediğim çocukla cinsel ilişkimiz var ve hala da devam ediyor…

bir gün kankamla birlikte dışarıda takılıyorduk.Ben yine azmıştım fena şekilde.Bi yer bulsak da sikişsem kankamla diye düşünüyordum.Aradan zaman geçmeden kankam dedi bana seninle biraz işimiz kanka ? Anlamıştım onun da beni sikmek istediğini . Bizim ev boş hadi yine bize gidiyoruz dedi.Hayır der miyim hiç.Neyse biz eve gittik.hemen soyunmaya başladık. Ben tamamen çıplaktım. Kankam da sadece boxer ile duruyordu.Her zaman ki gibi yine sakso ile başladım.Bir kaç dakika sonra kankamın yarağının üzerine oturmaya başladım.O yatakta sırt üstü yatıyordu benim de yüzüm ona dönüktü.Başlarda çok acımıştı göt deliğim özellikle ilk o sokarken.Neyse ben yarağı içime almıştım .Artık tek engel götümün içindeki yarağa alışmasıydı.O da fazla sürmedi zaten.Hemen alıştı.Ben artık hızlı hızlı hoplamaya başlamıştım yarağın üstünde.10-15 dakika sonra pozisyon değiştirdik.Ben sırtüstü yatıyordum kankam ise bacak omuza yapıyordu.Öyle bir köklüyordu ki zevkten kendimden geçer gibi oldum.15-20 dakikalık bacak omzadan sonraben bacaklarımı kankamın beline sardım.En sevdiğim pozisyondur. Kankam benim üstümde ben yatakta yatar vaziyette.İşte bu pozisyonda daha önce hiç yapmadığımız bişey yapmıştık.Seviştik. Kankam benim boynumu kulak mememi yalıyor emiyordu. Öyle bir zevke geldim ki az kalsın dokunmadan boşalacaktım. Arada öpüşmelerimiz de oldu tabi ve çılgınlarca tabi ki.Ben arada bakıyordum karnıma falan. Kankam yarağı sokunca karnım şişiyor çıkarınca iniyordu. Tekrar öpüşmeye koyulduk. O ara kankam nereye boşalayım diye sordu. İçime..hamile kalmak istiyorum senden dedim hemen. En sevdiğim pozisyonda tabi ki içime boşalacaktı. Ben tabi kankamın içime boşalacak olmasının verdiği zevkle 4 köşe olmuştum ki kankam yarağını çıkarım karnımın üstüne boşaldı.Neden içime boşalmadın dedim.Gelen cevap dölümü üzerinde görmek istedim oldu.Sonra kankam yanıma yattı. Ben karnımın üstündeki döller ile oynarken kankamla tekrar öpüşmeye başladık. Dedim ki bi daha sok. Kalkması uzun sürer dedi kankam. Peki dedim o zaman sevişmeye devam edelim dedim. Sevişmemiz bir kaç dakika falan sürdü. Sonra tuvalete gidip dölleri temizledim üzerimden giyinip eve gittim. Hala devam ediyoruz kankamla sex yapmaya başka erkekler de varsa lütfen yazsın bana..

2 thoughts on “deli gibi sikti beni

Leave a Reply

