analcı sikici erkek

Merhaba venusdomain.com sex hikayeleri Okurları ,

slm hikaye okurlar ben mert hatayda yaşıyorum yaşım 26 bundan yaklaşık 2 ay önce bir bayanla tanıştım nişanlımın aracılığıyla adı hatice 22 yaşında harika götü vardı bir gün beni aradı müsaitsen bana gelebilirmisin diye tabi hayırdır dedim konuşmam lazım dedi olur dedim gittim yanına kapıyı çaldım birde ne görim jartiyerle karşımda onu öyle görünce dondum ve beni içer çekerek dudaklarıma yapışçı ve hızla üstümü çıkardım ve sevişmeye başladık hatice benim penisi eline aldı oynamaya başladı 2 dakka sonra azına alıp yalamaya başladı ona bakiremisin dedim evet dedi ve bana üzülme sana götten verecem dedi sevindim ve hatice yan odaya geçip jel getirip götünün deliyine sürdü ve hadi fahişeni becer erkeyim dedi ve bende ona öyle bir kökledimki çıplık attı azını kapattım ve hızlı bir şekilde götünü sikiyordum ve ve boşalacam dedim hatice azıma boşal dedi okey dedim ve götünden çıkarıp azına boşaldım haftada bir beni çağırır götünü siktirir bana eyer fantazisi olan bayan varsa götten sikilmek istiyen bana msn den ulaşın felegim_1907@hotmail.com

3 thoughts on “analcı sikici erkek

  1. merhaba olgun özgür ve seçici bayanlar. istanbul
    avrupa yakasından umut ben, atletik yapılı
    bakımlı esmer tenli 1.74 boy 75 kiloda biriyim.
    güvenilir sırdaş samimi bir partner ihtiyacı
    hisseden, benim gibi aşka susamış pınarından
    kana kana içmek arzusu taşıyan, içinde kor gibi yanan gizli ateşi söndürmek isteyen güzel
    bayanlar. yaşanacak hoş doyurucu ve sıcacık
    anlara ne dersiniz.? 0543 251 1181
    umudum88@windowslive.com telim 3g uyumlu
    olup özelim açıktır kendine güvenen cesur
    bayanların sms veya aramalarını bekliyorum lütfen çekinmeyin

  2. BEN OKAN 5316191265 İSTANBULDA GÜVEN VE GİZLİLİĞE ÖNEM VEREN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN MATURE MİLF MUTSUZ BAYANLARI BEKLERİM GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART

    NOT:TEKİM AKTİFİM 5316191265 İSTANBUL 30 İLE 50 YAŞ ARASI MUTSUZ OLGUN EVLİÇFİTLERİ BKLRM GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART CİDDİ OLANLAR ARASIN NO ÖZELE AÇIK

    SİZLERDE RİCAM BEKAR HNM EFENDİLER VE GEY PASİFLER RAHATSIZ ETMESENİZ SEVİNİRİM
    SAYGIARIMLA OKAN BEN

  3. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

Leave a Reply

