akşam üstü tanıştığım kıza gece götten kökledim

Merhaba venusdomain.com sex hikayeleri Okurları ,

öncelikle merhabalar hikaye18.net okuyucuları ben istanbul rumelihisarüstünden ortauzunluklupenis
1 hafta kadar önce oldu bu olay üniversitede dans dersimde tanıştığım kızdan hoşlanmıştım derste sürekli beraber çalıştık sonra birer kahve içelim mi diyerek kadıköye davet ettim o da benden hoşlanmıştı herhalde kabul etti havadan sudan konuşuyorduk konu sevgili-manita olaylarına geldi birden o da daha bu sene geldim istanbula üniyi kazanıp tecrübesizim dedi zamanla hallolur hepsi dedim bu arada kızı kesmeyi de ihmal etmiyordum numarasını falan aldım ertesi gün arayıp beşiktaşa davet ettim şansıma hava kötüydü evim yakın oraya geçelim kahve yaparım sana dedim kabul etti götürdüm evime önce biraz yokladım film falan izledik sonra filmin ortasında yapıştım dudağına bakireyim olmaz dedi arkadan yapalım dedim itiraz falan etti ama belli o da istiyordu kabul etti sonradan banyodan aldım geldim bebek yağını ilk arkadan alışı değildi bana dediğine göre biraz zorladım bastırıp soktum hepsini ama nasıl bağırıyordu komşular kapıya dadanacak sandım allahtan hemen verdim ağzına havluyu sonra sikimi yıkadım banyodan dönüp orala başladım beş altı posta yaptım sabaha kadar sürekli yaptığı en iyi anal seks olduğunu söyleyip duruyordu tek gecelik bir şey istiyordu sanırım görüşmedik ondan beridir görüşmek tanışmak isteyenlere email adresim aydinci_33@hotmail.com

3 thoughts on “akşam üstü tanıştığım kıza gece götten kökledim

  1. merhaba olgun özgür ve seçici bayanlar. istanbul
    avrupa yakasından umut ben, atletik yapılı
    bakımlı esmer tenli 1.74 boy 75 kiloda biriyim.
    güvenilir sırdaş samimi bir partner ihtiyacı
    hisseden, benim gibi aşka susamış pınarından
    kana kana içmek arzusu taşıyan, içinde kor gibi yanan gizli ateşi söndürmek isteyen güzel
    bayanlar. yaşanacak hoş doyurucu ve sıcacık
    anlara ne dersiniz.? 0543 251 1181
    umudum88@windowslive.com telim 3g uyumlu
    olup özelim açıktır kendine güvenen cesur
    bayanların sms veya aramalarını bekliyorum lütfen çekinmeyin

  2. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

  3. mrb ben ayhan1,80by esmer çakırgozlu 80kılo tambır am yalma uzmanıyım kadınımı önce dılımle boşaltır sonrada yarağımla dızleri tıtreyene kadar sıkerım sende amının kıymetını bılıyosan amcığına guvenıyosan dıyosan amcığımın dudaklarının yaprak gıbı tıtremesını ıstıyorum ozaman durma ara benı mumaram gızlı noya acık 0536 026 92 39

Leave a Reply

