yarrak hastası hatun

Merhaba venusdomain.com sex hikayeleri Okurları ,

slm anlatacağım hikaye bundan 1 ay önce oldu ben mehmet kamuda çalışıyorum 1.78 by 76 kg 42 yaş esmer biriyim.işyeri arkadaşlarımızdan birinin düğünü vardı iskenderunda bizde arkadaşlarla düğüne gitmeye karar verdik ve gün geldi gittik bu arada biz urfada yaşıyoruz hiç aklımda yoktu öyle bi bayanla tanışmak neyse biz saat 2 gibi vardık iskenderuna kına gecesi akşam olduğundan biraz gezdikten sonra yemek falan bi iki kadeh içkiden sonra gittik düğüne ama içikiye doymamıştık nasıl bişey yapalımda düğündede içlim derken isteyen içebiliyormuş orda neyse masamıza söyledik içkilerimizi bayan erkek karışık zaten ilerleyen saatlerde yan masada oturan bayanların içinde biri beni kesiyor tabi bende başladım bakmaya ve düğün sonunda iaşretleşip tel numaramı peçeteye yazıp verdim ona düğün bir gün sonra biteceğinden o akşam otelde kalacaktık. neyse otele geldik aradan 1 saat geçmişti baktım telimde bi çağrı anladım o bayan neyse aradım biraz sobetten sonra iş sexe geldi 15 yıllık evlimiş hiç boşalamamış bende onu boşaltacağımı söyleyince çok sevindi elinde olsa o dakka yanıma gelmek istediğini söyledi.düğün bitmiş bizde yola çıkmıştık bu durmadan beni arıyor ve telde sevişiyorduk aradan 1 hafta geçti ya sen gel yada ben geleyim dayanamıyorum diyodu anladımki çok azgın olduğunu ben dururmuyum.sözleştik yarın geliyorum dedim çok sevindi ve gittim sabah aldım onu nerye gidelim dedim otel rahattır dedi ve otele gittik kavlatıya geçelim dedim hyr odaya çıkalım orya gelsin kavlatımız dediğinde anladım dayanamıyor kadın ve odaya çıktık bu hemen soyundu ve benide deli gibi soydu yarrağı bi yalaması vardı koparacak sanki tabi bende başladım bunu yalamaya bu kuduruyor. hiç yalamamış kocası onu ve sarsılarak boşalmaya başladı ben halen gelmemiştim neyse amcığına girdim ve başladım gidip gelmeye bu tekrar boşalmaya başladı o kadar kendini kaybettiki omuzuma öyle bi diş attıki morardı omuzum bende onu sikerek intikamımı aldım.2 saat odada kaldık ben 3 defa o defalarca boşaldı. şimdi halen her gün arıyor beni yalvarıyor tekrar gidip sikmem için ömrüm boyunca böyle sikilmedim diyor bakalım tekrar gidersem anlatırım.hoşça kalın umarım sıkmadım sizleri.

One thought on “yarrak hastası hatun

  1. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

Leave a Reply

