OLGUN KADIN HERZAMAN BAŞKADIR (ŞARAP GİBİDİR)

Merhaba venusdomain.com sex hikayeleri Okurları ,

selam hikaye18 net okuyucuları :
bugün canım çok sıkıldı.nette film izledim.fıkra okudum ama vakit geçiremeyince sex hikayesi okumaya başladım. okuduklarım %90 ı yalan hikaye.yada bir iki kadın düşürebilirmiyim tarzında yazılmış hikayeler.Bende dayanamadım uykumda kaçınça gerçek yaşamış olduğum hikayelerden bir tanesini yazayım dedim.Bu hikaye geçen yaz antalya Lara da başıma geldi.
Aslen antalyalı değilim antalyanın komşu illerinin birinde yaşıyorum.ama antalyaya sık gider gelirim.gelelim hikayemize:
Ben balık hastası olan biriyim hemen hemen hergün balık avına giderim yaşadığım yerde bir baraj var.bir p.tesi ilkindi vakti hazırlanıp balığa çıkıcaktım balık malzemesi almak için çarşıda durdum.öğretmen arkadaşlarımdan bir tanesi bana seslendi ve üç beş sohbetten sonra bende gelebilirmiyim dedi tabi dedim.malzemelerimizi aldık (mangal bira) vb..çünkü sabahlıcaktık.öğretmen arkadaş eşinden boşanmış 2 yıldır bekar biriydi yaşadığımız ilçede küçük olduğu için bana gece sohbet sırasında dert yanıyodu burda sikilecek kadın yok (hayat kadınından bahsediyo) çok azdım dayanıcak gücüm yok senin tanıdığın bildiğin biri varmı ne kadar para isterse vericem diyordu.Bende olum atla antalyaya istemediğin kadar rus var seç seç beğen dedim sabaha kadar sohbetimiz böle devam etti.2 gün sonra bu arkadaşım sabahın köründe evime gelip hadi antalyaya gidelim diye yalvarmaya başladı tüm masrafları ben çekicem ben antalyada nerelerde rus var nereye gidicem bilmiyom diye yalvarıyo ben içimdem demek kalkmış yarağın dini imanı olmaz dedikleri heralde bu olsa gerek diye içimden gülüyodum.ben uykusuz olduğum için gitmek istemedim gece 3 saat uyumuştum.o yalvardıkça dayanamadım tamam gidelim. ilkindi vakti çıkarız yola 1.5 saat sonra orada oluruz.zaten antalyada hayat gece başlıyo dedim .ve akşam üstü antalyaya vardık ama ben uykusuzluktan ayakta zor duruyodum 3 redbul içtim fayda bile etmiyodu. birde o trafikte ve nemde araba kullanmak tam bitirmişti beni.akşam saat 9 olmuştu arkadaşa ne istiyosun rusmu türkmü dedim rus dedi.atladık arabaya soluğu larada aldık. seç bakalım ufo otelmi chery lady mi (ikiside rus dolu disco)
cheryy lady oturduk masaya arkadaşın gözleri yuvasından çıkıcak çünkü hepsi birbirinden güzel hatunlarla dolu ortalık.arkadaşa ortamı anlattım rahat olmasını istediği bayanla konuşup pazarlık yapabileceğini söyledim söylememle kadına atlaması bir oldu adam nerdeyse discoda sikicek kadar azmış.tabi arkadaşım birazda saftır.ilk konuştuğu kadın gecelik 750 tl istemiş yanıma gelip tamam dedi ben bunu götürücem.ben inanamadım fiyatın çok olduğunu daha taksi parası ve otel parası vericeksin dedim olsun dedi.çokta sevdiğim bir arkadaş olduğu için ben olmaz sen otur etraftaki hatunları izle saat biraz daha geçsin dedim.ben herşeyi ayarlarım sen rahat ol dedikten sonra saat gece 1 olunca 2 tane 25 yaşlarında bayanın yanına oturup sohbet etmeye başladım. antalyalı olduğumu fiyatları bildiğimi ve kazık yemek istemediğimi söyledim ve 2 hatunla 200 tl ye anlaştık çıktık. taksiye binmek istediler bende bizim arcımız var bizi masrafa sokma dedim kabul ettiler otelin yolunu tarif ettiler.bende otele gideceğimize sizin evinize gitsek olmazmıniye illa bizi masrafa sokmak için uğraşıyorsunuz dedim size nasıl güvenelim dediler ama ikna ettim.ama bir şartla dediler bize beyaz şarap ve 2 paket marlbora light alırsan dediler erzaklarını aldım ve evlerine vardık ama gözümde öyle bir uyku varki uykudan başka bilşey düşünemiyorum zaten canımda hiç sex yapmak itemiyor belki uykusuz ve yorgun olmamdan arkadaş hemen rus hatunu odaya attı zaten merdivenleri bir çıkışı var 2 şer ikişer.ben diger hatunla sohbet edityorom ve yorgun ve uykusuz olduğumu sex yapmak istemediğimi sadece arkadaşın işi bitinceye kadar uyumak istediğimi söyledim kadın ilk kez bir türkten sex istemiyorum dediğini duydum dedi ve gülmeye başladı alkolünde etkisiyle durmadan gülüyodu.seni çok sevdim kaçamassın benden diyodu .bende uzandum yatağa valla sen istediğini yap ben 2 saat uyucam dedim.ve uyumuş kalmışım.sonra arkadaş kaldırdı tamam işim bitti gidelim dedi.evden çıkınca arkadaş madem geldik denize girelim dedi ve lara plajına vardık sabahın 5 inde baktım şezlong var uzanır uzanmaz şezlonga uyumuş kalmışım sıcak iyice yüzüme vurmaya başlayınca uyandım. uyku sersemi sağıma soluma bakıyorum her yer insan kaynıyo millet mayasuyla denize giriyo ben altımda kot pantalon üstümde beyaz tişört sağa sola bakıp ayılmaya çalışıyorum.GÜNAYDIN diye tatlı bir ses geldi yanımdan baktım hemen yanıma havlusunu sermiş 35 yaşında sexi bi bayan var bana soğuk bir su verdi ve yüzümü yıkadım kendime geldim muhabbet etmeye başladık bana durmadan soru soruyodu neden burda uyuduğumu ne iş yaptığımı nereli olduğumu falan filan ben bir sigara içeyip kendime geleyim sorularını eksiz yanıtlıcam az müsade et dedim.o sırada arkadaş denize girmiş yanıma geldi uyandıysan ve denize girmiceksen gidelim dedi.sen birazdaha denize gir ben kendime geleyim ne yapıcamıza o zaman sölerim dedim oda denize tekrar girdi. ve yanımdaki bayana dönüp adımı soyadımı işimi gücümü neden yattığımı gece neler yaptığımı arkadaşımın yalvarmasıyla geldiğimi rus kadınların evinde kaldığımı ama yorgunluktan uyuyup kaldığımı annemi babamı ne varsa anlatıyorum. güler yüzlü bir şekilde oda bana desene verdiğin para boşuna gitti dedi yojk dedim ben vermedim şu biraz önce yanımıza gelen azmış arkadaş verdi bende onun parasıyla rus kadınların evinde 2-3 saat uyudum dedim.ben anlatıyorum o gülerek beni dinliyodu.sıra bana geldi sen anlat bakalım eşin varmı antalyalımısın falan filan ığdırlı olduğunu kız kardeşinin yanına taile geldiğini kız kardeşide larada kalıyormuş ve evli olduğunu eşinin ığdırda olduğunu ve antalyaya gelmiceni 1 ay antalyada kız kardeşinin yanında kalıcanı sölyledi.ama antalyada canının çok sıkıdığını kız kardeşinin antalyayı gezdirmediğini.kendiyle fazla ilgilenemediğini burda hiç arkadaşının olmadığını söyledi.2 saate yakın sohbet ettik.valla ben seni gezdirir…ağzımdan diğer kelimeler çıkmadan ayyyyyyyyy sahimi çok sevinirim hem sana kanım ısındı çok tatlısın dedi bense (ben seni gezdirirdim işim olmasaydı) dicektim çünkü memlekete dönmemiz gerekiyordu ama o gülüşü ve gamzeleri o kelimeleri ağzımdan çıkarmama engel oldu donup kalmıştım.arkadaşım o esnada denizden çıkıp üstünü giyindi hadi gidelim dedi.kadında bana bakıyor yüzünde üzülmüş hüsrana uğramış bir bakış vardı.arkadaşa dönüp benim burda az işim var seni garaja bırakayım ben 1 gün sonra dönerim dedim.arkadaş beni satıyomun neden beraber gitmiyoz falan filan ayakları yapıyor neyse zar zor kandırıp arkadaşı ikna ettim.arkadaş arabaya doğru giderken gülaya dönüp bu arada adı gülaymış gece çıkabilirmisin dedim enişten ve kız kardeşin bişey dermi sakıncası olurmu dedim.gece 1-2 ye kadar gezicemi söylerim birşey olmaz ben yetişkin bir kadınım sen kendine bak dedi telini alıp ne zaman buluşalım diye sorunca arkadaşını otagara bırakınca tel aç bende eve gidip hazırlanayım herhangi bi yerde buluşuruz dedi.arkadaşı otagara bırakıp tekrar döndüm buluştuk arabaya binince nereye gezmek istiyorsun dedim ben hiçbir yer bilmiyorum sen gezdiricen dedi ben şelalere gitmek istermisin dedim olur deyince düden şelalesine vardık çok beğenmiş hayran kalmıştı. hem etrafı geziyor hem sohbet ediyordu o kadar tatlı bir sesi vardıki o konuştukça içim açılıyor hep konuşmasını istiyordum bense hep susuyor onu dinliyordum bana o kadar ısınmıştı ki aklına gelen herşeyi anlatıyordu.ve bir banka oturup bana sen konuşmayı sevmiyorsun utangaç birisin dedi öyle olmadığımı seinden çok etkilendiğimi ve kendisini dinlemekten zevk aldığımı söyledim.sadece sesimden mi etkilendin dedi kendisininde güzel ve çekici olduğunu ama bunları söylemek istemediğimi söyledim niye şımarmamdan mı korkuyorsun diyerek hafiften gülümsedi (gamzeleride o derece can alıcıydı).şımarmandan değil seni etkilemek için söylediğimi düşünürsün diye güzel ve çekici olduğun gerçeğini söylemek istemedim diyince.o gamzeleriyle bana öyle bir gülümsüyorduki içim eriyordu.etkilenmiştim içimde bişeyler kaynıyordu ve bu hissettiklerimi ona söyleme başladım kelimeler cümleler kendiliğinden ağzım dökülüyor bana hayran hayran bakıyordu.bana gülümseyerek seni şezlongta pantalon ve tişörtle görünce çok gülmüştüm iyikide seninle tanışmışım çok güzel vakit geçiriyorum dedi.bense antalyada gezilecek çok yerin olduğunu vakit kaybetmeyelim dedim lokantada yemeğimizi yedikten sonra akşam olmuştu disco bar veye benzeri eğlence merkezlerine mi gitmek istersin yoksa çevredeki doğal güzellikleri görmek isticen yerleremi gidelim diye sordum bana rahat olabileceğimiz yürüyüş yapıp sohbet edebileceğimiz bi yerlere gidelim deyince gülayı titreyen göle götürdüm hem orda yürüyüş yapıp sohbet ediyorduk bana herşeyini anlatmıştı hiç çekinmeden o kadar doğal davranıyorduki ona sarılmamak için kendimi zor tutuyordum.gülayın yüzüne dönüp kendisinden çok etkilendiğimi söyleyince bana bakıp ya öylemi hiçde etkilenmiş gibi durmuyorsun en azından davranışların ve hareketlerin benden etkilenmediğini gösteriyor deyince evlisin ondan çekiniyorom deyince kağıt üzerinde evliyim sadece sen o tarafını düşünme bekar olduğumu hayal et zaten gerçektede öyleyim deyince peki tamam ddim saatde 10 falan olmuştu arabaya bindik nasıl olduğunu bende anlamadım tamamen iradem dışında dudaklarına yapıştım.sanki mıknatıs gibi beni kendine çekiyordu.bana bu gece seninle olmak istiyorum yalnız kalabileceğimiz ev bulabilirmisin deyince kafam saniye milyonlarca işlem yapar gibi ev bulmaya çalışyodum.otele gidebiliriz 1 tatil köyünün müdür yard. arkadaşım deyin ce olur dedi ama sen kızkardeşine ve eniştene nasıl ikna ediceksin dedim sen merak etme dedi kardeşin
e telefon açıp niriyle tanıştığını onunla kalıcağını eniştesi için yardımcı olmasını istedi kız kardeşinin sesi telefondan duyuluyordu çünkü bağırarak ve kızgmış halde konuşuyordu.gülay arabadan inip bir köşede kız kardeşiyle konuşmaya başladı 1 saate yakın kardeşiyle konuştuktan sonra arabaya geldi tamam hallettim otele gidelim hadi dedi ben şaşırmıştım sorun çıkıcaksa eve bırakayım yarında gezeriz benim yüzümden enişten ve kızkardeşinle kötü olmanı istemem dedim.sen merak etme herşeyi anlattım kardeşime oda zaten eşimle durumumu biliyo eniştem işinide o uydurucak bi yalan. yarında seninle tanışmak istiyo hadi gidelim dedi bende arkadaşı arayıp otelde bir oda ayarlamasını istedim tamam dedi
herşey hazırdı tatil köyüne vardık hafif bir yemekt yedikten sonra odamıza çıkıp sohbet etmeye başladık ama benim gözler gene kaymaya başlamıştı.uykum olduğunu anlayınca soyun bakalım deince kendime geldim senin uykun gelmeye başladı soyun banyoya sokucam seni dedi bende haaaaaaaaaa tamam ben diğr türlü anlamıştım ondan bi an şaşırdım deyince gece uzun uyumak yok dedi beni kendi elleriyle soyup duşun altına soktu soğuk suyu açtı ben kaçıyorum o itiyo suyun altına vücudum soğuk suyun altında kendine gelmiş uyku muyku kalmamıştı.duştan sonra beni kendi elleriyle kurulamaya başladı bende sıra sende deyip onu yavaş yavaş soymaya başladım.duşunu aldıktan sonra bende onu kuruladım kendimi zor tutuyordum üstüne atlamamak için.ama kendimi tutmam ve ona süpriz yapmam lazımdı aklıma hemen bir fikir geldi gülay bara inip bi kaç kadeh bişeler içelim sonra odaa tekrar çıkalım dedim tamam olur dedi bara inince bana 2 dakika izin verirmisin arkadaşıma yardımları için bi teşekür edeyim dedim ve yanından ayrılıp otel yöneticisi arkadaşın yanına gidip senden birkaç isteğim var yapabilirmisin dedim ssöyle bakalım dedi zor ama elimden geleni yaparım sen 1-2 saat barda takıl ben isteklerini halledince sana haber veririm dedi teşekür edip gülayın yanına geldim. hem barda bi kaç kadeh içiyoruz hem sohbet ediyorduk zamanda geçiyordu 2 saat falan geçtikten sonra gülay artık çıkalımmı odaya deyince gözlerim arkadaşı arıyor hazır odanıza çıkabilirsin demesini bekliyordum ama ortalıkta yoktu.ben bi kadehdaha içmek istediğimi söyledim.gülay yeter ama şimdide sızıp kalıcan ondan korkuyorum dedi gülerek sen merak etme daha beni tanımıyorsun dedim tam o sırada arkadaş karşımaa geçip kaş göz işareti yaparak işlem tamam odanız hazır dedi
gülay hiçbirşeyden haberi yoktu gülaya dönerek tamam hadi çıkalım odaya dedim.gülaydan o kadar hoşlanmıştım ki içim kıpır kıpır olmuştu hem çok güzel hem çok olgun hemde eprili ve bi okadarda sempatikti.merdivenlerden yavaş yavaş çıkarken odanın kartını ona verdim ben birkaç adım arkasından gidiyordum.odanın önüne geldi kartı sokup kapıyı açtı ama oda karanlıktı bense hala bir kaç adım arkasında süprizim karşısında ne yapıcanı merak ediyordum kartı elektirik yuvasına takıp elektiği açınca dondu kaldı valla işin gerçeği bende dondum.bana döndü gözünden yaş geliyordu bana öyle bi sarılıyorduki ben odaya bakıp ben neymişim diyordum.yatağın üstü tamamen kırmızı gül yapralarıyla kaplı yerler gül yapraklarıyla serpiştirilmiş ortada masa üstünde bir şişe viski çikolotalar kola ve soda.gülay hep gözünde yaşlarla bana sarılarak inanılmaz mutlu ettin ben hiç öyle birşey beklemiyordum hiç kimse beni bu kadar mutlu etmedi bu gece bende seni mutlu edicem bir daha ruslar bile aklına gelmicek dedi.gülayın iki yanağını tutup yarın gece memlekete gitmem gerek istemessen ilişki yaşamayabiliriz sadece sohbet ederiz dedim bana titrek sesle neden böyle bişey istediğimi sordu bende ilişkiye girip yarın gidersem kendini kullanıp atılmış bir mendil gibi hissetmeni istemem seni kırmak istemem dedim bana dönüp her dakika beni şaşırtıyorsun deyip yatağa uzattı beni yavaş yavaş soymaya ben de onu soymaya başladım.beyaz tenliydi sanki bir bebeğin teni vardı.artık ikimizde çıplaktık beni tepeden tırnağa öpmeye başladı dudakları her tenime dokunduğunda vücudum titriyor tüylerim diken diken diken oluyordu göğüs uçlarımı öpüp emiyor ve dişliyordu dayanamıyor zevkten çarşafları sıkıyordum yavaş yavaş kasıklarıma inmeye yalamaya başladı penisimi ağzına öyle bir aldıki yavaş yavaş yavaş ucunu dişleriyle sıkıyor içine çekiyordu taşaklarımı ağzına alıp emip bırakıyor şlop diye se geliyor bende doruklara çıkmış yanardağ gibi patlıcaktım zevkten sesim gittikce artıyordu geliyorrrrrrrr geliyorrrrrrrrrrr diye bağırıyordum ama sikimi ağzından çıkarmadan dişliyor dil darbeleriyle beni uçururyordu başka bir boyuta geçmiştim çok sex yaptım ama bu kadar zevk almamıştım öyle bir boşaldım kin ağzına bütün vücudumun yükselerek sikimden çıkıp gittiğini hissettim titriyordum. ama gülay ağzı hala sikimde onu emiyor dilleriyle dölleri kenara itiyor bazısını yutuyordu ağzıyla sikimi çyle bir emmesi vardıki vantuz gibi içimdekilerin sikimin ucuna toplandığını hissediyordum içimde kalanları da çıkarmak istiyordu taşaklarımda kalanlar yavaş yavaş sikimin ucundan sıcak sıcak ağzına akıyordu hissediyordum spermler sikimden ağzına yol alırken zevkten saçlarını sıkıyordum ayaklarım vücudum kasılmıştı zevkten her yaerim titriyordu ayağa kalktı suratıma baktı ona sadece bittim diyebildim. bana az dinlen sıra sende istediğin herşeyi yapabilirsin bu gece herşeyimle seninim dedi yanıma uzandı ona sarıldım tenini kokluyordum mis gibi kokuyorduhafif doğruldum göğsüme dayadı kafasını saçşalrını okşuyor kokluyordum sarılıyordum ana sıkı sıkı sarılmak hoşuma gidiyordu.içimden gelenleri kulağına söylüyordum.bana bi kadeh sodalı viski koyup birde sigara verdi viskimi yudumlayıp sigaramı içerken aklım hep onda ve kokusundaydı ağzımdan cümlleler dökülüyor ama neler dediğimi bende bilmiyordum sadece kalbimden gönlümden dökülüyorlardı.ben dalmış bi şekilde onu seyrederken kendine geldin mi hazırmısın dedi baya dinlenmiştim uzan dedi uzandım yatağa ama tekrar sikimi ağzına aldı ben hani sıra bendeydi diye inliyodum sabret sikin hazır olunca sıra sana gelicek dedi.sikim ağzında dimdik taş gibi olmuştu oda bunu hissetmiş olmalıki tamam hazırsın arrtık dedi onu sırt üstü uzattım ve seyretmeye başladım 3-5 saniye o kadar güzel bi teni ve vücudu vardı kibakmaya doyamıyordum.üstüne çıkıp yavaş yavaş boynundan öpmeye başladım.her yerini yalıyordum.onun zevk noktasını bulmam lazımdı çünkü her kadının zevk aldığı nokta farklıdır kimisi meme uçlarından kimisi kulak ve boyundan bazısı sırt bölgesinden bazıları saçlarının okşanmasından ,bazıları dudaklarından bazıları poposundan vesaire boynunu öpüp kulak memelerini emmeye başladım.zevk alıyor vücudu uyarılmaya başlıyordu soluğumu kulaklarına üflüyordum tahrik oluyor kendini geriyor dudaklarını ısırıyordu.meme uçlarına emmeye uçlarını dilimle ısırmaya başladım ama fazla zevk almadığını gördüm hemen kaseden bir buz parçası alıp memeuçlarını buzu sürtmeye başladım oda titreme başlamıştı meme uçları dimdik olmuş sertleşmişti.memelerini elimle sıkıyor ağzımla boynunu yalıyor kulaklarını ısırıyordum inlemeye başlamıştı yavaş yavaş kendinden geçmeye başladı sokkkk sokkkkkkkkkkk seni içimde hissetmek istiyorum ne olurrrrrr sokkkkkkkkkk demeye başlamıştı.ama bu daha başlangıçtı göbeğinin deliğini dilimle oynuyor içime çekiyordum ellerimle poposunu sıkıyordum pamuk gibiydi bir buz daha alıp göbeğinde gezdirmeye başladım irkiliyor zevk çığlığı atıyordu yavaşca amına inip Vajina girişinin hemen üst kısmında yerlerini yalamaya dil darbeleriyle hem emiyor hem yalıyordum daha fazla yalvarmaya başladı ne olurrrrrrrrrrrr sokkkkkkkkkkkk istiyorummmmmmmmmm o yalvardıkça ben daha iştahlı yalıyordum en güzel tarafıda sevişme bölümüdür benim için amı öyle bi akıyorduki aralıksız dilim yalayıp amına sokuyordum sularını yavaş yavaş dilimi 3-4 santim amının içine sokup amının en hassas olan noktasına dilimi sokup çekiyordum hızlı hızlı şimdi sıra gülaydaydı şidi yastıkları o dişliyordı çarşafları o sıkıyordu yalvarmaya devam edyiyordu bağırarak dayanamıyorum sokkkkkkkkkkkkkkkk diye orgazma ulaşıyordu şimdi doruklara o çıkmıştı Klitoris bölgesini dilimle emmeye başlayınca bağırarak boşalmaya başladı eliyle çarşafları yırtarcasına sıkıyordu. ama amı sular içinde kalmış boşalmıştı şimdi dinlenme sırası ondaydı.şimdi ben onun göğsüne dayanıyor ağzımla memelerini öpüyordum şimdi o viskisini yudumluyordu ikimizde sexin nasıl yapılacağını biliyorduk ilk sevişmemizde ne o amını soktu ne ben sikimi soktum sikimi amına sokmadan önce ikimizde boşalmıştık.çünkü amına girdiğimde ikimizde erkenden boşalmak istemiyorduk uzun sürmesini istiyorduk o anın biraz sohbetten sonra ikimizde hazırdık bir o beni yalıyor bir ben onu yalıyordun bir o sikimi ağzına alıp taş gibi yapıyor bir ben amını yalayıp sularını akıtıyordum. artık ikimizde hazırdık sikimi amına dayadım gözlerine bakarak sikimin kafasna yavaşca amına soktum kafasını geriye atıp ahhh dedi bense gözlerine bakıp dudaklarını öpüyor kafasını ellerimin arasına alıp dudaklarına yapışıp emebildiğim kadar emiyor dilimle dilini öpüyordum sikimde yavaş yavaş amına giriyor o ne sıcaklık amı öyle bi sıkıyordu ki sikimi çok uzun süre girilmediği belliydi kapanmışdı deliği çok dardı yavaş yavaş gidip gelmeye başladım uzun sürmesini istiyordum kendimi sıkmıyordum çünkü inanılmaz zevk alıyordum o zevk bitmesin istedim artık döllerim sikimde toplanmaya başlamıştı o da geliyordu vücudun titremesinden anlıyordum gözlerini gözlerime dikmişti artık konuşmuyor onunla sadece gözlerimiz konuşuyordu bakışı herşeyi anlatıyordu konuşmasına gerek yoktu benimde aynı içimden geçenleri gözlerimle ona bakarak anlatıyordum çünkü konuşsam kelimeler o duygularımı anlatamazdı onun daduygularını kelimeler anlatmaya yetmezdi ama o bakışlar işte herşeyi anlatıyor herşeyi anlıyordum.vücudum titreyerek bütün gücümle amına boşaldım. boşalırken dudaklarına yapışıp dudaklarını ısırıyordım.
hayatımın en güzel gecesiydi bana istersen arkamdan da yapabileceğini söyledi bende hiç yaptın mı diye sordum hayır dedi o zaman bende hayır yapmak istemiyorum diyerek birbirimize sarıldık çok sıkı sarılıyordm çünkü yanımdan gidicek diye korkuyordum.bana sen başka bir dünyanın erkeğisin farklısın bunu seni şezlongda ilk gördüğümde içimde hissetmiştim başka erkek olsa işi bitince döner yatar sen bana sımsıkı sarılıp kulağıma yıllardır duymak istediklerimi söylüyorsun dedi…………………

2 thoughts on “OLGUN KADIN HERZAMAN BAŞKADIR (ŞARAP GİBİDİR)

  1. BEN OKAN 5316191265 İSTANBULDA 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL ŞİŞMAN TOMBUL KİLOLU OLGUN MUTSUZ BAYANLARI BKLERİM GÜVE NVE GİZLİLİK ŞART TERCİCİHİM İSTANBUL

    NOT.TEKİM AKTİFİM 5316191265 MUTSUZ EVLİÇFİTLERE AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM TERCİHİM 30 İLE 50 YAŞ ARASIDIR GÜVE NVE GİZLİLİK ŞART TERCİHİM İSTANBUL SAYGILARIMLA OKAN BEN 5316191265 NO ÖZELE AÇIK

  2. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

Leave a Reply

