bu hikayem gerçek kızlara gelsin

Merhaba venusdomain.com sex hikayeleri Okurları ,

ben hep içime kapanık birisiyim kızlardan hep korktum açıkçası güzelliklerinden korktum hiç bi kızla konuşmadım bu hikayeyi yaşadığımda 18 yaşındaydım hikaye biraz komik aslında okumanızı tavsiye ederim bu hikaye tamamiyle gerçek ben yaşadım hikaye olsun diye koymadım

konu sikimin resmini çekmekle başladı banyodaydım ve cep telefonuyla sikimin resmini çektim niye çektiysem🙂 resim orda kaldı ben bir arkadaşımın evine gittim kapıyıda bi kız açtı ben kızlarla bi kelime bile konuşamam anca merhaba diyebildim beni hiç takmıyo tabi tamam tamam gel içeri dedi girdim bi odadayız telefonumla uğraşıyorum kız bi bakabilirmiyim dedi telefonuna aldı telefonu uğraşıyo bi süre sonra bi baktım kıza kız yayılmış sessizce ohaa diyor telefona bakıyor sonra kız banadoğru geldi telefonu verdi bi baktım o resim açık olduğu gibi verdi telefonu çıktı gitti odadan ben heycandan korkudan ne yapacağımı bilemedim telefonu koydum cebime arkadaşım dedi hadi çıklım bi yere gidecektik kızda yanımızda yolda yürüyoruz sonra kız bana işaretler yapıyor telefonumu istiyor ben hiçbişey anlamıyorum ne demek istiyor falan en son kız arkadaşıma az gidermisin dedi cebimden çıkardı telefonu ve numarasını kaydetti al beni ararsın dedi zaman geçti eve gittim akşam olmuştu telefon elimde kızı aramaktan deyil onun beni aramasından korkuyorum korku içindeyken kız beni aradı telefon çalıyor şuan 22 yaşındayım şuana kadar sadece o kızla konuştum konuşuyoruz resim konusunu açtı o resim neydi falan bu arada buraya kadar resmin benim olduğunu bilmiyor kız bende söyledim işte yanlışlıkla çektim gibi bişey uydurdum o an kızda yuhh dedi resmin benim olduğunu anladı bende şeyimin tam kafasını çekmiştim o resmi birdaha çekemem🙂 bundan sonra kızı hiç arayamıyorum tabiki selam derim devamı gelmez ben şuanda kızlar konusunda hiç iyi değilim bu lafın gelişi söylenen bir laf değil ben kızlardan korkuyorum güzelliklerinden bi kez kızı aramak istedim kendim konuşacağım ve konuyu sürdüreceğim size saçma geliyor tabi aradım ve meraba dedim ee noldu deyince yerin dibine girdim kız sadece sex yapmak istiyordu benimle hiç takmıyordu bende konuşamıyordum zaten konuyu bi an önce kapatmak istedim kısa kestim kapattım 1 2 gün sonra bana mesajlar atıyordu evde tekim kimse yok diyordu ne demek istediğini biraz anlıyordum ben hiçbirşey yazmıyordum bana gel beni sik dedi aynen bu şekilde istemedim sonra telefonda konuştuk bana erkek değilmisin diyordu ben istemiyorum dedim sadece şimdi erkekleri savunmuyacam ama her erkek bir değil sex güzel ama benim en çok istediğim şeyi kim anlıya bilirki bi kızdan korkmam onun yanında titremem telefonda cevap verememem bunun bir yolu olsaydı çok güzel olurdu hikayem bu ve gerçek eyer bana ulaşmak isterseniz site gösterirmi bilmem facemi veriyorum http://www.facebook.com/ali.erden.735 bu facebook profil linkim umutsuz6@hotmail.com yazarsanızda facede çıkarım msn de takılmıyorum bunları vermem sonucunda vayy uyanık demeyin zaten beni eklersenizde sesli bi şekilde konuşmak istemeye bilirim iyi günler

4 thoughts on “bu hikayem gerçek kızlara gelsin

  1. merhaba olgun özgür ve seçici bayanlar. istanbul
    avrupa yakasından umut ben, atletik yapılı
    bakımlı esmer tenli 1.74 boy 75 kiloda biriyim.
    güvenilir sırdaş samimi bir partner ihtiyacı
    hisseden, benim gibi aşka susamış pınarından
    kana kana içmek arzusu taşıyan, içinde kor gibi yanan gizli ateşi söndürmek isteyen güzel
    bayanlar. yaşanacak hoş doyurucu ve sıcacık
    anlara ne dersiniz.? 0543 251 1181
    umudum88@windowslive.com telim 3g uyumlu
    olup özelim açıktır kendine güvenen cesur
    bayanların sms veya aramalarını bekliyorum lütfen çekinmeyin

  2. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

  3. ist maltepe mert ben..36 yaş ve bekarım….sıcak samimi ve de güvenilir bir dostluk arıyorum.. ön yargısız tanımaya çalışırsan emin ol pişman olmayacağın bir dost kazanmış olursuun… **bu arada masör de jigo loda diilim…adam gibi adamsa aradığın 0507 848 48 7 8

  4. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 0-535-978-20-21 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım 0-535-978-20-21 Araba var

Leave a Reply

