Askere gitme'den önce halamlardaki o güzel 3 günlük tatil:)

Merhaba venusdomain.com sex hikayeleri Okurları ,

Selam hikaye okurları sizlerle bundan yaklaşık 16 ay önce başıma gelen bir hikayemi paylaşmak istiyorum. Ben 16 ay önce askerlik görevimi yapmaya gidecektim ağustos ayıydı. Bütün akrabalarımı ziyaret’e gidiyorum. Teslim olmama 4 gün kala halamlara yani balıkesir’e gitmeye karar verdim. Perşembe akşamıydı saat 10 otobüsüne bindim sabah 9da balıkesir’e vardım. Halamlar’a gittim ve halam’ın güzel alımlı çekici ve olgun kızı güzide ablam’da oradaydı. Onu çok beğeniyordum aramızda hep şakalaşırdık deniz’e beraber girip çıkardık suda oynardık. Ama ben onu 16 17 yaşımdan beri çok beğeniyorum. İlk gün yol yorgunluğunu üstümden atmak için dinlenmek istedim. Akşam halamlar falan yattık’tan sonra güzide ablamla oturup 2şer bira içtik. Muhabbet muhabbet’i açtı konu sevgiliye geldi bana sordu sevgilim olup olmadığını bende yok dedim. Neyse konu kapandı artık yatmak istedim çok uykum gelmişti onunla beraber yatmamı istedi bende halamlar farkına varırsa kötü olur dedim oda birşey olmaz dedi. Bende tamam dedim yan yana uzandık benim üstümde spor bir badi vardı onda ise incecik bir gecelik içinde ise sutyen yoktu ve göğüs uçları çok belli oluyordu. Tam gözlerim kapandı ki ona arkasından sıkıca sarılmamı istedi bende isteğini yerine getirdim. Öylece uyuya kalmış’ız. Sabah ikimiz’de erken uyandık. Kahvaltı hazırlanana kadar deniz’e girmeye karar verdik. Ve canım ablam benim yine o sexi bikinilerinden birisini giyerek koluma girdi ve sahile indik. Onu çok beğeniyordum ve arzuluyordum ama hep korkuyordum. Halamlar’ın duymasından. Cunki o evliydi. Neyse biraz kumral’da oturduk havlularımız’ın üstünde birer sigara içtik sonra ayağa kalktık denize girmek için. Herkez güzide ablam’a bakıyordu ve ben onu inanılmaz bir şekilde kıskanıyordum. Ayağa kalktığımızda baktımki güzide ablam’ın bikinisi dolgun ve bir o kadarda sexi kalçalarının arasına girmiş tanga gibi duruyordu. Güzide abla bikinini düzeltir misin dedim niye neyi var ki dedi şey gibi duruyor dedim ne gibi dedi şey işte dedim. Araya girmiş işte anlasana dedim. Ne olacak canım tanga gibi duruyor işte ne güzel hem enişten’de burada yok bari sen karışma dedi şaşırdım. Elim’den tuttu ve beraber denize girdik. Su biraz soğuk’tu gel bana sarıl biraz üşüdüm dedi. Bende hemen sarıldım ona belinden sıkı sıkı. Göğüsleri çok büyüktü sarılırken onu kendim’e doğru çektiğimde sert ve büyük göğüslerini vücudumda hissetmek mükemmel bir duyguydu çok haz almıştım. O kadar güzeldi ki ona dokunmaktan bile zevk alıyordum. Onu öpmek geldi içimden bütün cesaretimi topladım dudağının kenarından öpüp ona sıkı sıkı sarıldım çok şaşırdı ve birşey demedi bende ona onu çok beğendiğimi itiraf ettim artık. En çok neyini beğendiğimi sordu bende herşeyini ve heryerini beğendiğimi söyledim. Him dedi bak sen benim yakışıklı yeğenim’e dedi. Seni öpmek istiyorum sana doya doya dokunmak istiyorum dedim. Bana akşamı beklememi söyledi. Bende ona sıkıca sarılarak onu tekrar öptüm ve onu çok sevdiğimi söyledim gözlerinin içi parladı. Akşam olmasını sabırsızlıkla bekliyordum. Denizden çıkıp kurulandık ve eve doğru yürümeye başladık. Beline sarildim o şekilde yürüdük. Kahvaltımızı ettik saat 11 olmuştu halamlar cunda adasına gidelim dedi hep beraber hazırlanıp yola çıktık. Akşam’da saat 8 gibi geri döndük 9 gibi evde olduk. Ve nihayet akşam olmuştu yemek yedik duş falan aldık derken saat 11.30 olmuştu. Herkez uyumustu. Ben ise canım güzide ablam’ın yanına odasına gittim. Oda uyumustu. Ama ben dayanamadım onu dudaklarından öperek uyandırdım. Bana o kadar güzel gülümsedi ki dayanamadım ve bir daha öptüm onu. Üstünde kırmızı dantelli bir sütyen vardı. Altında ise kısacık penye’den beyaz bir şort vardı. Yanına yattım. Bana eniştem’in onu yatak’ta hiç mutlu edemediğini söyledi. Ben ne güne duruyorum dedim bende. Hoşuna gittiğini anladı. Bende seni istiyorum canım dedi gel yanıma yat dedi. Uzandım yanına saçlarını okşayarak dudaklarını öpmeye başladım ikimiz’de aynı anda doğrulara yatakta ateşli bir şekil’de öpüşmeye başladık. Her yerini okşuyordum aşkım diye inlemeye başladı onu okşarken. Seni istiyorum beni becer dedi ilk önce üstündeki kırmızı sexi sütyenını çıkarttım göğüslerini yalayıp emmeye uçlarını ısırmaya başladım. Çok zevk alıyordu ve bitanem canım benim diye inliyordu. Yavaşça göğüs aralarını yalayarak aşağıya doğru indim ve beyaz şortunuda altından çıkarttım. Mükemmel bir amcığı vardı. Amını yalamaya başladım altımda kıvranıyordu. Kendi bir eliyle göğüslerini okşuyor diğer eliyle’de başımı amına bastırıyordu. Zevk suları gelmeye başlamıştı onu o kadar çok istiyordum ki hiç tereddüt etme’den bütün zevk sularını yalamaya başladım. Beni çok sevdiğini ve artık beni içine almak istediğini söyledi. Ama biraz daha beklemesi gerekiyordu. Daha sırada 69 pozisyonu var dedim. Onu üstüme oturttum ve amı ağzıma gelecek şekilde aldım amını yalıyordum oda benim sikimi ağzına aldı ve şehvetli bir şekilde yalayıp emmeye başladı taşaklarıma kadar emiyordu çok zevk alıyordum. Ağzına boşalmak istiyorum dedim nereye istersen oraya boşal canım sevgilim benim dedi ve bir kaç dakika sonra ağzına sert bir şekilde boşalmaya başladım. Onu üstümden kaldırdım ve ikimiz’de ayağa kalktık tekrar sikimi ağzına verdim çok güzel yakiyordu sikim tekrar dimdik oldu. Seni deliler gibi istiyorum aşkım dedim bende seni kocacım hadi sik beni deliler gibi zevk’ten çığlıklar atmak istiyorum dedi onu duvara yaşladım bir bacağını belime doladım ve yavaşça içine girmeye başladım. Bir iki git gel’den sonra daha’da gizli gidip gelmeye başladım içinde çok zevk alıyorum aşkım çok güzel sikiyorsun beni devam et daha hızlı daha hızlı aşkım hadi demeye başladı bende daha hızlı gidip gelmeye başladım içinde bende çok zevk alıyordum. Biraz daha gidip geldik’ten sonra içinden çıkıp bütün menilerimi beline boşalttım. Beraber yatağa uzandık birer sigara yaktık. Bana çok güzel sex yaptığımı ve benden çok zevk aldığını söyledi. Keşke benim kocam sen olsaydın dedi. Ve tekrar yapmamı istedi. Bende yaparım ama senden birey istiyorum dedim nedir dedi. Kalçalarını çok beğeniyorum dedim. Eeeee dedi. Götünü’de sikmek istiyorum dedim. İlk önce acır olmaz falan dese’de onu ikna ettim ve onu ayağa kaldırıp tekrar duvara yaşladım ve amının önünde diz coktum ve güzel amcığını yalamaya başladım. Seni istiyorum hadi sik beni dedi. Arkasını döndürüp göt deliğini’de yalamaya başladım ikimiz’de çok zevk alıyorduk. Artık götünü sikme zaman’ı gelmişti çekmecesine yöneldim ve oradan krem çıkartıp sikim’in kafasına sürdüm ve onun’da göt deliğine sürdüm ne olur yavaş yavaş yap aşkım dedi. Sen merak etme bitanem dedim. Içine girmeye başladım ilk önce kafasını soktum biraz bekledim canının acıdığının farkındaydım. Sonra yavaş yavaş git gel yaparak tamamen içine girmiştim. Çok zevk alıyordum onu seni sikmek mükemmel birşey dedim evet aşkım iyi ki gelmişsin bunu hayatta unutmam dedi. Götünün içinde daha hızlı gidip gelmeye başladım evet aşkım evet kocacım erkeğim sık karını devam et daha hızlı hadi sevgilim daha hızlı diye inliyordu ve daha fazla dayanamayıp götünün içine boşaldım ve ona belinin ön tarafından sıkı sıkı sarılıp kendim’e çektim. Seni çok seviyorum aşkım. Çok sexi’sin dedim. Bende seni seviyorum kocacım çok güzel siktinbeni yarağa doyurdun resmen dedi. Biraz daha öpüştük ve hadi duş alıp uyuyalım dedi. Birden saat’e bakmak aklım’a geldi. Saat 4.30 olmuştu. Ertesi gün akşam saat 11de otobüsüm vardı. Hiç gitmek istemiyordum ama vatan beklemez. Gitmek zorundaydım. Duş alıp bir birimiz’e sıkı sıkı sarılarak uyuduk er
tesi gün akşam olduğunda ise hiç gitmek gelmedi içim’den. Bir iki kaçamak yaparak evde bir kaç kez daha öpüşüp okşadım onu. Ve şimdi askerlik bitti:) önümüzdeki yaz için sözleştim onunla. O hikayemi’de mutlaka sizlerle paylaşıcam. Herkez’e zevkli sexler:)

2 thoughts on “Askere gitme'den önce halamlardaki o güzel 3 günlük tatil:)

  1. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

Leave a Reply

