ASKER ARKADAŞIM

Merhaba venusdomain.com sex hikayeleri Okurları ,

Asker arkadaşım ben izine giderkenbana bir mektup vermişti evlerine vermek için arkadaşi mın evlerine geldim ailesi beni karşıladı tanışma faslında babası üvey annesi üvey kız kardeşi sohbetcay faslıderken hava akşam olmuştu araba bulamassın bugun burda kal yarın gidersin akşama alem yaparız. Olur dedim icki kullanırmısın evet dedim yemekler yapıldı masa donatıldısohbetle bırlikte içkilerimiziyudumluyoruz annesi bengü kızın nalan babası ahmet begü ilenalan dansöz kıyafetlerini giydiler annesihemud calıyor hemde kıza eşlik ediyor bir ara alttarflarına nasıl kıvırıyorlardiye birde ne göreyim kilot yok içki tesiri keyif olmaya başladık bizde oynamaya başladık ahmet abi bir karısına bir kıza arkalarına sürtüyor ben onları öyle görünce aklım başımdan gitti ahmet abi gel sende yap dedi onu duyarduymaz benimkı hemen direkgibi oldu begünün arkasına dayayınca kabarıklığı hemen hissetti hemen önüme diz çöktü fermarımı acar acmaz benimki hemen yay gibi fırladı ben hemen elimle kapatmıya calıştım ahmet abi burak rahat oldedi bende nalana yapıcağam öyle şeymi olur o senin kızın deyilmi dedim benim eski karımın kocasının karısından bunu önce arkadaşınadnan beceriyordu o gidince bana kaldı şimdi iki karım var ikisinin ara sında yatıyorum bu gün beraber kullanacağız ben okeyi alınca hemen soyundumbengü ile nalanı 69 pojizyonuna getirdim bengü nalan amcığı yalıyor nalan bengünün amcığını yalıyor arada bende bengünün ağzına veriyorum yalayıp nalanınamcığına sokuyorum ahmet abide nalanın ağzına verip bengünün amcığına basıyor karılar zevkin doruğuna geldiler nalan kalktı bir filimde görmüştümikiadam bir karıyı sikiyorlardıTAMAM dedim ben sırt üstü yere yattım nalanıkucağıma oturtum göte gecirdim ahmetabide önden amına gecirdi ben alttan o üstten sandeviç yaptıkbozizyon değiştirerek cılgınlar sikişiyorduk nalan sarsıla boşaldı sıra bengüye gelmiştiyine ben yere yattım bengüyü kucağıma otutturdum göte gecirdim ahmet abi önden amcığına ben alttan o üsten cılgınlar gibi sikişiyordukpozizyon değişterek ahmet abi boşalıyorum nalanın ağzına verdi nalan güzel bir saksafon cekerek boşalttı bende bir ikipompadan sonra begünün ağzına boşaldım birer keyif sigarası ictikten sonra kaldımız yerden devam tam ikigün evden dışarı cıkmadan duş alıp yemeği yiğip her turlu pozizyonda sikiştik iki gün sonra ben sabah nalanı sonkez bir daha siktim ve ayrıldım izin bitti tekrar birliğime geldiğimde adnan beni karşıladı evdenhediyeler göndermişlerdi onları verdim selamları getirdim dedim adnan teşerkür eddi devrem seni iyi ağırladılarmı bende cok iyi baktılar dedim benim karıyı iyi siktinmi onasılsöz senin hanım benim bacım sayılır olurmu öyle şey ben biraz sucuktum gülerek benim hanımı cok iyi sikmişşin hoşüna gitmiş benim yokluğumu aratmamıssın teskeredensonra seni tekrar bekliyorlarbusefer beraber sikeriz teskereyi alıralmaz iki gün hic cıkmadan üç erkek pozizyondan pozizyona girdik aradan yıllar gecti hala bazen buluşup anılarımızı tazeliyoruz bir başka anıda buluşmak üzere daha iyisini bulanakadar en iyi bu hoşca kalın iyi sikişler

4 thoughts on “ASKER ARKADAŞIM

  1. merhaba olgun özgür ve seçici bayanlar. istanbul
    avrupa yakasından umut ben, atletik yapılı
    bakımlı esmer tenli 1.74 boy 75 kiloda biriyim.
    güvenilir sırdaş samimi bir partner ihtiyacı
    hisseden, benim gibi aşka susamış pınarından
    kana kana içmek arzusu taşıyan, içinde kor gibi yanan gizli ateşi söndürmek isteyen güzel
    bayanlar. yaşanacak hoş doyurucu ve sıcacık
    anlara ne dersiniz.? 0543 251 1181
    umudum88@windowslive.com telim 3g uyumlu
    olup özelim açıktır kendine güvenen cesur
    bayanların sms veya aramalarını bekliyorum lütfen çekinmeyin

  2. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

Leave a Reply

