ahh anne ahhh

Merhaba venusdomain.com sex hikayeleri Okurları ,

daha önceki hikayemi anlatmıştım sizlere. kısaca bahsediyim annem 40 ben 20 yaşındayım annem taş gibi hatundur bende parlağım annem ve sevgilisiyle grup yapmıştık annemi tost yapmıştık ve götümüde sevgilisi sikmişti olay buydu.
neyse yeni olay sevgilisi şerefsiz çıktı. annemi ve beni arkadaşlarına söylemiş sevgilisi anneme ikimizinde hazırlanmasını bizi almaya geleceğini söyledi bizim haberimiz yok tabi annem şeffaf tayt giydi bende normal giyindim. tangalarımızı giymiştik ama geldi sevgilisi öptü elledi biraz hadi binin dedi arabaya bindik nereye gidiyoruz dedi annem sürpriz dedi sevgilisi ben ne gibi macera beklio diyodum kendi kendime ormanlık bir araziye gittik annem ne sürprizi böyle nereye ya dedi sevgili dur aşkım az kaldı dedi. ağaçlar arasında bir barakaya geldik çok tenha biryerdi kimseler yoktu. indik arabadan içeri bir girdik 3 kişi daha var annem kim bunlar ya dedi. arkadaşlar senden bahsettim tanışmak istediler dedi. kahretsin ya hani aramızdaydı dedi annem ben şaşkındım bişey olmaz aramızda dedi sevgilisi adamlar geldi çok güzelmiş sexiymiş filan diodular iri yarı adamlardı.
biri geldi annemi ellemeye başladı annem olmaz diodu ama adamlar kararlıydı. biride beni elliodu benide söylemiş kurtulmaya çalıştım am ayı gibi adamlar olmıycağını anladım heycanlanmıştım da bıraktım kendimi annemi soymaya başladılar benide soydular tangalarla kalmıştık. adamlarda soyunuodu hepsinin yarakları çok büyük ve kıllıydı. biri hemen eline verdi annemin zorlada olsa yalatıodu banada yalatmaya başladılar hem yalıodum hem diğerini kalıdırıodum. 4 kişiydiler bizi çatır çatır sikiceklerdi belliydi. adamın biri annemin arksına geçti bile annem inlemeye bşlamıştı. biride krem alıp benim arkama geçti ama çok kalındı canım acıodu birden yüklendi hepsi girdi ama ölüodum sırayla sikiolardı sonra annemi tost yaptılar. hepsi içine boşalıodu annemin hepsi boşaldı benimde götümü doldurdular.
sonra biri alıp çıplak annemi dışarı çıkardı agaca domalttı öyle sikti biraz biride beni tuttu çıkardı diğer 2 i yattılar. arabanın üstüne domalttı beni öyle sikiodu. amı götü dağıttık o gün adamlar heryerimize boşaldılar annemi perişan ettiler amına ufak rakı şişesi bile soktular kadın çıldırdı . sonra taytını yırttı hayvanın biri mini elbise olarak gittik eve kilot sütyen hepsini kopardılar. çok sertti ama eğlenceli ve zevkliydi annemin sayesinde ikimzde sikiliyoruz zevkimizi alıyoruz.

One thought on “ahh anne ahhh

  1. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 0-535-978-20-21 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım 0-535-978-20-21 Araba var

Leave a Reply

