metinle sex

Merhaba venusdomain.com sex hikayeleri Okurları ,

size komşumuz metinle yaşadıklarımı yazıyorum metin 34 yaşında okulda bize ders veren hocamdı asistan olarak beni seçti kendisine bir süre sonra ilişkimiz giderek öğrenci ilişkisinden çıkmaya başladı beni odasında öpmek istediğini söyleyince sadece gülmem onu harekete geçirmişti beni öpmüş sevgilisi olmuştum sadece öpüşmek yetmiyordu ama okulda yakalanırsak rezil olurduk beni evine götürdü masada bayağı konuştuktan sonra ayağa kalktık öpüşmeye başladık artık geri dönüş olmayacaktı hırkamı çıkardı göğsümü okşadıktan sonra öpüşmeye devam ettik arkamı ona çevirdi bir eliyle göbeğimi okşarken diğer eliyle pantolonumun düğmesini açmış amımı okşuyordu arkama sert sikini dayıyordu bu sırada südyenimi çıkarmış elleriyle göğüslerimi okşuyordu bende pantolonun üzerinden sikini okşuyordum pantolon ve tangamı çıkarıp beni masaya dayadı popomu ve amımı aynı anda yalıyordu ben masaya uzanıp zevk alıyordum beni masaya yatırdı amımı yalamaya başladı bende elimle başını okşuyordum o yaladıkça ben ohhh diye inliyordum bacağımı omzuna kaldırdı beni kendisine çekip fermuarını açtı sikini bayağı sürtükten sonra içime yavaşça girdi ben oh diye inledim tekrar bacağımı iki eliyle kavramıştı yavaşça girip çıkıyordu sikini çıkarıp biraz daha sürtükten sonra oda soyundu tekrar amımı yalamaya başladı biraz daha yaladıktan sonra yine yavaşça içime girmeye başladı bu sefer daha hızlı gidip gelmeye başladı yine içimden çıktı işini biliyordu zevki olduğunca uzatmak istiyordu dudaklarımdan öpmeye başladı beni masaya tekrar domalttı bir bacağımı masaya kaldırdı sikini yine sirtmeye başladı yavaşça içime girdi gidip gelmeye başladı ağırlığını üstüme vermiş sikiyordu bende zevkten inliyordum artık daha sert vuruyordu şap şap sesleri geliyor inlemelerim onu dahada çıldırtıyordu biraz daha siktikten sonra inleyerek kalçama boşaldı hemen önüne diz çöküp sikini ağzıma alıp soksa çekmeye başladım beş dakika sonra sertleşen siki elimdeydi koltuğa oturtum onu sert sikinin üstüne bindim at biner gibi zıplamaya başladım iki eliyle belimden tutmuş beni zıplatıyordu beni kucaklayıp ayağa kalktı ayakta sikmeye başladı beni sonuna kadar içime giriyordu masanın üstüne koydu beni sarılıp öpüşmeye başladık masanın üzerine uzattı beni amımı yekrar yaladı sikini tekrar içime soktu koltuğa oturdu ben üstünde zıplarken içimden çıkıp amımım üstüne boşaldı

2 thoughts on “metinle sex

  1. okan ben 5316191265 istanbulda güven ve gizliliğe önem veren 30 ve 50 yaş arası evli dul kilolu şişman mature milf olgun bayanları beklerim
    Not: 5316191265 tekim aktifim 30 ile 50 yaş arası mutsuz olgun evliçfitlere aktif olarak eşlik ederim güven ve gizlilik şart nı özele açık lütfen ciddi gürüşmek istiyenler arasın
    saygılarımla okan ben 5316191265

  2. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

Leave a Reply

