Köy Öğretemeni Devam

Merhaba venusdomain.com sex hikayeleri Okurları ,

Ben bir köy öğretmeniyim. Büyük zorluklar yaşadım ama iyi yanları da yok değildi köylerin. İnsana çok değişik hayat deneyimleri ve zevkleri yaşata biliyordu. İnsan yeter ki zevk almasını bilsin. Geçenlerde anlattığım hikâyenin devamını anlatacağım. Anlattığı hikâye daha işin en başlangıcıydı.

Ben o akşam kendime bir türlü gelemedim. Neler yapmıştım tam farkında bile değildim. Bir türlü aklım almıyordu. Lakin harika bir heyecandı. Bütün gece bunu düşündüm ve sabaha kadar nerdeyse uyamadım. Sabah kalktığımda vakit epey olmuş ve ders saati başlamak üzereydi. Hemen apar topar giyindim. Dışarı çıktığımda hava inanılmazdı. Öyle bir fırtına vardı ki anlatamam. Okulun bahçesi tamamen karla dolmuş ve adım atacak bir durum yoktu. Zorla okula vardım. Gerçekten felaketti. Sınıfa girdiğinde ancak bir kaç öğrencinin olduğunu gördüm. Sobayı yakmaya uğraşıyorlardı. Soğuktan elleri yüzleri mos mor olmuştu. Bende onlarla birlik olup hemen sobayı tutuşturduk. O sırada Sülo geldi.

4 thoughts on “Köy Öğretemeni Devam

  1. mrb lar ist avrupayakasından murat yaş 33 boy 1.79 içinizden sakladıgınız fantazileri heyecan ve arzuları gerçekleştirmek isteyen bayanlar karşılıklı güven içinde yaşanacak çok özel anlara varmısınız 545 499 63 88

  2. selam ben adanadan mert yakışıklı biriyim adanadan kendine güvenen baynların mesaj ve aramalarını bekliyorum 0543 389 78 41

  3. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

  4. slm ben istanbuldan hakan yaşım32 boy1.82 kilo74 atletik ve sportmen yapılı sırdaş bakımlı bekar bir gencim arzularınızı ve hayallerinizi özgürce yaşamak istiyorum diyen olgun samimi bayanlar 3cü tek erkek arayan evli çiftler evliyim ama kaçamak yapmak istiyorum diyen bayanlar arayın saygı güven ve gizlilik içinde görüşelim 05364131029 aloneman1980@hotmail.com

Leave a Reply

