azgin esek

Merhaba venusdomain.com sex hikayeleri Okurları ,

sevgili okurlar bu hikayem yaklasik gecen sene oldu yazin sicaginda harmanda arpa biciyorduk bizimle birlikte 2 tane 40 yaslarinda bayan calisiyordu oyle scaginda dinlenmek icin cadira dogru yurudum kadinlarin koonustugunu duydum kulak misafiri oldum kadinin esi olmus diyer kadin soruyor kendini nasil tatmin ediyorsun bizim esekle diyor kadin nasil diyor aksam gel gosterim diyor bunu duyan benmiyim aksami iple cektim aksam olur olmaz yan komsunun damindan ahira indim saman balyalarin arkasinda yer yapip beklemeye koyuldum yaklasik 20 dakika sonra isiklar yandi kadin tekti 30 dakika sonra diyer kadin geldi eseyin yanina yaklasti oksamaya basladi ne goreyim esgin siki yaklasik 30 cm vardi ordan saman balyasin cekti uzerine uzandi esgin sikini oksamaya basladi esk cok ustaydi eteyini siyirdi esegin sikiyle amina firca cekti ve birden aminin dudaklarina getirdi esek birden abandi gozlerim fal tasi gibi acildi esek oyle bbir soktuki hepsin kadin acidan sman balyasini yirti esek bosaldiginda kadinin amindan kan dol karisik geliyordu

One thought on “azgin esek

  1. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

Leave a Reply

