sımdı iki tane kocam var 2

Merhaba venusdomain.com sex hikayeleri Okurları ,

sımdı iki tane kocam var 2
akşam olmuştu kocam hakan eve geldı birbirimize sarılıp öpüştük ayak üstü kocam bana ne oldu bu gün biraz durgunsun benı özlemedınmı dedı bende seni cok özledim aşkım canım sevgilim kocacığım biraz başım ağrıyor dıyebıldım çünkü sedatla 3 gün boyunca sikişmiştik aslında ondan durgundum hakan salona geçti ben de mutfağa geçip yemek hazırlıyordum 5 dakika gecmeden hakan belime sarıldı boynumdan öpmeye başladı istersen bu gün biraz dışarı cıkalım eğlenelım sende evde yanlız kaldın canın sıkılmıştır dedi bende tamam olur canım gidelim dedim hazırlanıp evden çıktık bir bara gidip dans etmeye başladık içkilerimizi içiyor bir yandan da dans edıyorduk ellerini kalçamdan tutarak kendine iyice yanaştırdı boynumu hafif bir ısırık atarak seni çok özledim canım dedi bende seni kocacığım dedim kocam ın siki kalkmış bacaklarımın arasında kabarık şekilde duruyordu içerısı karanlık olduğundan pek fazla fark edılmıyordu iyice bastırarak seni burada sikeceğim nerdeyse canım bende eve gittiğimiz zaman olur dedim ben wc ye gideceğim dedim ayrıldım girdim wc ye 10 dakika sonra çıktım kocam beni kapıda karşıladı hemen karanlık bir köşe ye geçtık ayak ta sevişmeye başladık etrafa bakıyordum bizi kimse görmesin diye tedirgindim kocam korkma kimse bizi rahatsız etmez canım dedi ellerini kilotuma atıp çıkardı hemen orada bacaklarımı açtı biraz fermuarını açıp sikini amıma dayadı hakan Aşkım! amının dudaklarını aç, içine girmek istiyorum, aç hadi, aaaç! Yarrağımı amına sokacağım!” diye söyledi bende zevk ve heyecan birbirine karışmıştı. Kalbim küt küt atıyordu, nefes alamaz hale gelmiştim. Kölesi gibiydim, ne isterse yapıyordum artık barda bu sikten kurtulmamın imkanı yoktu anlaşılan kocam beni burda hemen sikecekti Başımıza bir iş gelmeden bitirmek istiyordum, çünkü bizi bir gören olur dıye çok çekiniyordum ellimle hakanın sikini tutup amıma yerleştıdim hakan hafif bir itmeyle içime girmeye başladi yavaş yavaş içime giriyordu Kollarımı boynuna dolamış öpüşürken, amıma giren sikinde tadını cıkarıyordum Bir müddet böyle devam etti. hakan bıraz rıtmını artırarak devam edıyordu ben zevkten çıldıracak duruma gelmiştim oh evet aşkım çok güzel sikiyorsun beni. Her sokuşunda amının kenarlarından zevk suları fışkırıyordu En derinliklerimde hissetmek istiyorum senin . döllerini. boşalt içime. kocacığım Bacaklarım kapandı, kasıldı, ayak parmakları gerildi ben boşalıyordum hiç halim kalmamıştı hemen hakanada içime boşalmaya başladı kocam benı barda sikmişti ayata duramıyordum dizlerim titriyor salanıyordum hemen masamıza geçip oturduk biraz dinlendikten sonra hesabı ödeyip çıktık bardan eve geldık gece yarısı olmuştu sabaha kadar 2 defa daha sikiştik hakan sabah olunca işyerine gitmişti biraz sonra telefon çaldı arayan sedat ı senı özledım karıcığım yanıma gelsen dıye cağırıyordu bende hakan burda gelemem dedım benı özledığını söyluyor du canım sedat ı bende ıstıyordum ama kocam var şimdi olmaz dıyordum böyle bu durumda 1 yıl kadar ıdare ettım her gün sanki bayram gibi geçıyordu kocam ve sedat benı hıç yanlız bırakmıyorlardı hemen hemen her gece sexs dolu gecelerım oluyordu ama bu yol iyi değildi resmen hakanı yanı kocamı aldatıyordum bu bana rahatsızlık veriyordu bundan kurtulmam lazımdı sedatla her zaman konuşmaya çalışsam bu konuyu yanında unutuyorum başka sefere diye kendimi avutuyordum artık sedat ı benım evımede almaya başlamıştım kocama yakalanma korkusu kalmamıştı bende nede olsa yakın arkadaşım olduğunu biliyor diyordum kendimi avutuyordum yine bir gün kocam şehir dışındayken sedat bana gelmişti seksi geceliğimi giydim ve yatağa uzandım.yüzükoyun yatıyordum birazdan kapının açıldığını hissettim.hemde zevkten deliriyordum.usulca gözlerimi aralayıp baktım sedat geliyordu.. Yanıma sokuldu yavaşça ellerini sırtımda gezdiriyordu.inanılmaz kasılmıştım..nerdeyse zevkten boşalacaktım.usulca bacaklarımı araladı.parmaklarını geceliğimin altından amıma değdirdi.bir anda irkildim.biraz bekledi sonra usulca içine soktu parmaklarını.geceliğimi belime kadar sıyırmıştı.kıçım tüm görkemiyle önündeydi..sonra dudaklarıyla amımı yalamaya başladı.bağırmamak için kendimi zor tutuyordum.bacaklarımı iyice açmıştım sonra .usulca üzerime uzandı.boynumu yalıyordu.sikini hissediyordum.arkadan amıma doğru sürttürüyordu.karnımın altına bir yastık koydu bende biraz ona yardımcı oldum ve götümü geriye doğru şişirdim.çaktırmadan karşı aynadan seyrediyordum.sikini sıvazlıyordu.bir eliyle amımın yanaklarını araladı hafifçe sikini dayadı amım iyice sulanmıştı.dayanamıyordum müthiş bir zevkti.bağırmak istiyordum.usulca amım yavaş yavaş giriyordu.sonra bir anda kökledi.dayanamadım ve sook diyiverdim.evet sedat artık içimdeydi.ritmi artmıştı bende artık kendimi ritme kaptırmıştım.o soktukça ben zevkten uçuyordum.beni çevirdi.bacaklarımı kaldırdı ve yeniden girdi.sonra dudaklarıma yumuldu.bana ne kadar tatlı olduğumu söylüyordu.memelerimi dudaklarımı boynumu hoyratça yalıyor ve ısırıyordu.ona iz bırakmamasını söyledim.sonra sikini çıkardı ve yalamam için ağzıma verdi.sanki benı kölesi ediyordu.ben ise müthiş zevk alıyordum.ama.bana nasıl hoşuna gittimi diyordu.bende evet kocacığım diyordum seni götünden de sikecem dedi ben tamam canım dedim.iyi dön ve domal dedi..beni güzelce domalttı yandan biraz krem aldı ve götüme sürdü sonra kendi sikine sürdü.yalvarıyordum hadi çabuk sok diye bir yandan da çıldırıyordum.usulca başını dayadı.yüklendi dayadı .aniden sokunca içimde şimşekler çakıyordu.bir anda .biraz durakladı.yavaş yavaş sikmeye zevke dönüşmeye başlamıştı.ritimleri yavaş yavaş arttırdı bende artık zevkle götümü ona ittiriyordum ritme uymuştum iyi sik götümü senindir kocacığım diyordum.bir anda içimde sıcak bir volkan patladı bende elimle amımı okşuyordum . titremeye başlamıştım ikinci kez bende boşalıvermiştim.sonra banyoya gittik beraber yıkanırken beni bir postada orada ayakta sikti ve ağzıma boşalırken orosbu diye ses duydum döndüm baktım hakan karşımdaydı eyvah dedim hakan belinden silah çıkarıp bize doğrutu neden yaptın ben sana yetmiyormuydum dedi ben donmuştum sanki kafamı ellerimin arasına alıp buzuşmuştum yakalanmıştık sedat benden farksız değildi sen yakın dostumdun sen neden yaptın seni ailemin içie aldım bana kalleşlik ettiniz ikinizde şerefsiz mişsiniz dedi ben o korkuyla orada altıma işemiştim sedat bembeyaz olmuştu sesimiz çıkmıyordu hakan bize ne yapayım şimdi size diyordu sizi öldürmem gerekir hakkınız bu dedi gözlerim doldu bir an haklıydı ama bende suçluydum çünkü ben istemiştim böyle olmasını dıyerek düşünüyordum sedat da benı affet sana yanlış yaptım haklısın ama jale yide seviyordum onun suçu yok benim suçum bu dedi dönüp sedat a baktım hayretle inkar etmiyor beni savunuyordu hakan bize bakıp donmuştu sankihiç kıpırdamadan yarım saat bize baktı utanıyordum artık titremeye başladım sesim çıkmıyordu sanki donmuş heykel olmuştum sonra hakan siktirin gidin evimden dedi allah sizin belanızı versin dedi hemen giyindim hiç bir şey demeden evden çıkıp uzaklaştım Kocamı gördüğüm o anı hiç unutmam. âşık olduğum hakandan eser kalmamıştı. Sıradan bir adam vardı karşımda, benim için artık hiçbir anlam taaş olmuştum ben taş. Sanki biri tüm duygularımın üzerine beton dökmüştü İnandığım, güvendiğim, geceleri nefesini dinlediğim, Kocam evden kovmuştu, en yakın arkadaşım dahil kimselere günlerce hiçbir şey anlatmadım.Kendimi eve kapadım, günlerce-gecelerce düşündüm; bu benim başıma nasıl Kendime kızdım. Şimdi ne yapmam gerekir diye yedim durdum kendimi.Bana ya
şattıklarından sonra bir borcum var, dedim “Kocam benı çok seviyordu ne olsa onu aldatan bendim dıye düşünüyordum bir arkadaşımın evinde kalıyordum bana soru soruyor hakan neden seni aramıyor dıyordu ben hiç bir şey diyemiyordum arkadaşımın ısmı selma hakanıda iyi tanırdı sonuçta hakanı aldatığımı öğrandi beni tesell, etmeye çalışıyor du ama yanlışın bende olduğunu biliyordu geceleri uyuyamıyordum hep aklıma hakan geliyordu onu çok seviyordum unutamıyordum ama unutmalıydım zaman en iyi ilaç olacaktı 2 hafta geçmişti aradan sedat hep beni arıyordu selma yla haber yoluyordu bana gelsin evi burası diyordu ama ben kendimi afedemiyordum yapamıyordum sedata da gitmek istemiyordum zamana ihtiyacım vardı selmayla konuşuyorduk kapı çaldı kalkıp selma kapıyı açtı gelen hakandı salona geldi ben utanıyordum kalkıp gitmek istedim hakan kolumdan tutarak gitme konuşmamız lazım dedi başımı eyerek dinlıyorum dedim sen adi bir orosbusun biliyormusun .biliyorum dedim inkar edmiyordum haklıydı benı neden aldatın dedi sesim çıkmadı tekrar sordu cevap vermedim kızdı bana hazırlan gidiyoruz dedi bende nereye dedim eve diye cevap verdi beni döveceksen burdada dövebilirsin istersen öldür sesim çıkmaz dedim tekrar sordu neden beni aldatın dedi kafamı kaldırarak koltuğa oturdum ve her şeyi olduğu gibi anlatım 2 saat beni dinlemişti düşündü düşündü kalkıp odada döndü durdu tamam seni afediyorum artık evimize gidelim dedi tamam geliyorum dedim içimde buruk bir acı vardı başımı önüme eyerek eve galmiştik salona geçtim her an hazırdım gitmek için tekli loltuğa oturmuştum hakan tam karşımdaydı bana bakıyor beni izliyordu bir süre sesiz kaldık birden sesizliği hakan bozdu neden yaptın bunu bana diyordu ben seni seviyordum ben seni ömrüm boyunca hiç aldatmadım yoksa benden tiskiniyor sevmiyormusun hayata senden başkasına güvenmedim ve her şeyimi duygumu acımı sevincimi isteklerimi hep seninle paylaştım diyordu ben sesiz şekilde başımı önüme eymiş dinliyordum hakan konuşmaya devam ediyordu benim senden başka kimsem olmadığını biliyorsun hep senin yanında huzurlu mutluydum beni aldatmanın sebebini bana tam açıkla diyordu başımı yukarı kaldırıp evet sen haklısın ben seni aldatım bana ne dersen sen haklısın ben adi bir orosbuyum fahişeyim kendi zevklerime yenildim duygularımı bastıramadım yenildim dedim peki ne zamandır aldatıyorsun beni onu seviyormuydun bana bunu hiç olmazsa doğruyu sçyle diyordu başımı yerden kaldırıp evet dedim ama senide seviyordum onu da dedim hakan bana bakarak istiyormusun sedatı dedi hayır istemiyorum şu an dedim artık onu istemiyorum seni çok incitim farkındayım ben böyle olmasını hiç istemezdim dedim hakan bana bakarak ama yakalamasaydım devam edecektin dedi ben yine sesimi çıkaramadım çünkü ne söyleyeceğimi bilemiyordum 6 saat konuştuk hakanla artık akşam olmuştu ben kalkayım dedim beni boşayabilirsin sana hiç zorluk çıkarmayacağım dedim hakan oturduğu yeden kalkıp yanıma gelerek ellerini başıma koyup hayır seni boşamıyacağım bir yerede gitmene gerek yok burası benim olduğu kadar sesinde evin kal burda dedi gitme diyordu ben ezilmişliğimin altında suskun ve vijdan azabı çekmeye başlıyordum hakanın gözlerine bakıyordum sanki sevgi doluydu ve bu beni eziyordu ben suclu olduğum halde beni yinede seviyor aldatığımı bile bile beni afetmiş kucak açmıştı tamam dedim boynumu eğerek geceyarısına kadar konuştuk arayıp selmaya gelmeğeceğimi söyledim artık günler geçmeye başladı evde iki yabancıydık sanki hakan bana yanaşmaya çalışıyor ama bir anda duruyordu aradan 3 hafta geçmiş ve ben hala suçluluk duyuyordum evde iki arkadaş gibiydik geceleri yanyana yatıyorduk ama elimizi birbirine süremiyorduk cinsel yaklaşım olmuyordu artık dayanamıyordum bu aramızdaki soğukluğa beir akşam yine evde oturuyorken ben başladım konuşmaya beni neden evine tekrar getirdin beni ezmek kahretmek içinmi bana yaklaşmıyorsun artık eskisi gibi olmayacağını biliyorum beni bırak gideyim artık ben dayanamıyorum bu ezikliğe her gün seni ne kadar üzdüğümü hatırlıyorum ve kahroluyorum dedim hakan bana bakarak eski olanları unut dedi kafanı boşalt bakıyorum sen hala eski olanları düşünüyorsun dedi yine konuştuk o akşam gece yarısına kadar sabah olmuş hakan işine gitmişti öğle üzeri telefonla aradı beni akşam bir misafirimiz olduğunuhazırlık yapmam gerektiğini söyledi tamam dedim hemen markete gidip hazırlık yapmaya başladım akşam için saat 18 00 gibi hakan geldi hemen kapıda karşıladım nerde hani misafir dedim hakan bana bakıp az sonra gelecek sen hazırlanmamışsın hala dediben hazırım dedim hakan bana bakıp elbisen aynı duruyor git en güzel elbiseni giy makyajını yap bu gün özel bir gün çok güzel olmalısın dedi tamam dedim ve hazırlanmaya gittim banyoya girip önce yıukandım yatak odasına geçip hazırlanırken kapı çaldı hakan bana seslenerek ben açarım sen işine bak dedi 15 dakkika sonra hazırdım hemen salona gidip misafirimizi karşılamak için odadan çıktım salona girince birden şok oldum gelen sedat ı ve bana bakıyordu şaşırmıştım sersemlemiştim hakan yanıma gelip sedata hoş geldin demiyecekmisin dedi ben bir hakana bir sedat a bakıyordum geç otur dedi hakan hemen gidip hakanın yanına oturdum sedat a bakıp hoşgeldin dedim sedat bana bakıp hoşbulduk dei suskunduk sesimiz çıkmıyordu sesiliği hakan bozdu eee hadi kalkın yemeğimizi yiyelim soğumadan dedi kalkıp yemeğe oturduk yemek bitince tekrar salona geçtik hakan başladı tekrar konuşmaya jale dedi ben sedatlada konuştum ve burda üçümüz yanyanaykende konuşacağız dedi anladığım kadarıyla sedat seni hala seviyor biliyorum sende sedat ı seviyorsun dedi ben sedat ın gözlerine bakıyordum sedat da bana bakıyordu ve hakan konuşmaya devam ediyordu bu gün her şey burda bitecek dedi hakan herkes elindeki kozunu iyi oynasın bundan sonra olacaklar kendi elinizde dedi ben seninle yaklaşık 3 aydır beraberim jale ve seni her gece yatığın zaman rüyanda kaç defa sedat ın ismini ağzına aldın ben duydum dedi ben hakana şaşkın şaşkın bakıyordum hakan bana bakıp beni seviyormusun dedi bana yalan söyleme dedi ben evet dedim sedat daönüp aynı soruyu sordu sen beni seviyormusun dedi sedat evet sen arkadaşımsın dedi peki jale yide seviyormusun dedi sedat suskun durdu cevap ver burda dedi başını önüne eyerek evet senden öncede ben jaleyi seviyordum dedi hakan bana bakıp bende sizleri seviyoum karımıda seviyorum sedat ıda seviyorum dedi hakan terar jale sedatı seviyormusun dedi ben şaşkın şaşkın durdum hakan tekrar sordu evet dedim ama sen benim kocamsın seni daha çok seviyorum dedimhakan bana bakıp o zaman her şey burda bitecek sedatla tekrar yatarmısın dedi eğer ben yoken tekrar yeteceksan bana söyle burda açık olarak dedi ben hayır artık asla dedim hakan sedat dönerek sedat artık bu eve seni bir daha girmeyeceksin karımın yanına bir daha yaklaşmıyacaksın eğer bu eve girmek istiyorsan kendi karınla gelebilirsin ve bir daha kesinlikle yaklaşma bize dedi ve sadat tamam hakan diyerek kalkıp gitti sedat bu duruma çok bozulmuştu evden kovulmuştu tek şartı vardı hakanın bu eve karısı ile birlikte gelebilirdi hakan yanıma yaklaşarak bana baktı kusruma bakma jale böyle yapmak durmundaydım seni tekrar kaybetmek istemiyorum ve onunla bir daha konuşmanı istemiyorum diyordu hemen müzik setine gidip bir cd kodu hafif bir müzik çalmaya başladı elimden tutup beni ayağa kaldırdı bir elini belime dolayarak dans etmeye başladık biraz daha yakınlaşmıştık hakanla bonumu öpuyor bir yandan da dansa devam ediyordukulak memelerimi öpuyor dudaklarıma gelince öpmeye başladı beni kucağına alıp hemen yatak odasına götürdü ve bir çırpıda ikimizde çırılçıplak kalmıştık bir anda başını amıma dayayıp amımı yalamaya başladı. Ben
zaten tahrik olmuş durumdaydım ve hayır diyebilecek bir halde değildim.Uzunca bir süre yaladıktan sonra göğüslerime oradan da dudaklarıma ulaşmıştı ve yatağın üzerine düştük.sırılsıklam olmuş amıma yarrağını dayamasıyla tamamının içeri girmesi beni boşaltmaya yetmişti.gidiş gelişleri devam ettikçe birlikte bir kez daha doyuma ulaşmıştım çoktandır sexs yapmamam beni aşırı tahrik etmiş ve çabuçak boşalmıştım hakan bana bakıyor her yerimi öpüyordu hakan usulca yataktan kalktı ve masanın üstünden kremi alıp geldi ve bana arkadan sahip olmak isytiyorum dedi,şaşırmıştım.kremi götüme sürmeye başladı bir taraftan da parmakları ile götümü alıştırıyordu.biraz sonra kafasını götüme dayamış ve yavaş yavaş içime girmeye başlamıştı. canım yanıyor fakat bir taraftan da istiyordum,incitmeden yavaşça içime girmeye çalışıyordu ve ben hadi artık kökle dediğimde bastırması ile içime gömmesi bir olmuştu.çığlığım odayı çınlatmıştı. bir süre öylece bekledi içimde ve biraz sonra gidip gelmeye başladı ve acı yerini şehvete bırakmıştı.bir süre içimde gidip geldikten sonra sıcacık sıvısını içimde hissetmeye başladım ve ben de ellerimle amımı parmaklayarak boşalmaya başladım.kocam en sonunda benim götümede sahip olmuştu ve artık onu eskisinden daha çok seviyordum hakan bana bakıyor benim her tarafımı öpüyor deliler gibi sevişiyorduk artık kocandan başkasını düşünmüyordum sedat 6 ay sonra evlendi ve bize geldi bu zamanda kocamla aramız hep iyiydi ama sedat karısıyla bize gelene kadar kocam kapıda karşıladı sedat ve eşi nurgülü o gün kocam çok neşeliydi gece sedat ve karısını yoladıktan sonra bana bakıp akılandı artık değilmi diyordu bende evet akılanmıştır dedim ama yanılıyrduk artık sedat bize sık sık gelmeye başladı bu durumdan kocam şikayetci olmaya başladı benden nerdeyse şuphe duyuyordu bende her zaman kocamdan yanı yapmam diyordum seni aldatmam diyordum aradan 4 ay geçmişti kocam yine bir iş seyhatine gitmişti sedat yine geldi bana ama ben kabul etmiyordum içimden istiyordum hep sedat ı yine arzulamaya başlamıştım ama duygularımı yenmeliydim arzularımı bastırmalıydım sedat ı red etmiştim içimden isteyerek akşam olmuştu telefonum çalmıştı açtım bir polisti arayan kocamın bir trafik kazası geçırdiğini durumunun iyi olmadığını söylüyordu hemen adresi alıp yola çıktım ellerim ayağım titriyodu nerdeyse kendimi kaybedecektim zorda olsa kocamın yanına gelmiştim kocamın durumu hiç iyi değildi doktorlar belinden aşağısı felc diyorlardı uzun süre tedaviye ihtiyacı vardı artık evimize gelmiştik 2 ay sürmüştü hastanede tedavisi ara sıra sedat bize geliyor bir eksiğimiz varmı soruyordu yarım etmek istiyordu kocamın yaraları tamamen iyileşmiş ama fizik tedavisi görüyordu haftada 3 gün günde 8 saat tedavi göüyordu özel mbulans geliyor evden alıyordu akşam yine getiriyorlardı ama sexs hayatımız bitmişti hakan yürümek istiyordu ama bunun için çok çaba harcaması lazımdı sedat artık bize hergün geliyordu ve onun gelmesiyle beni bir ateş ve zevk basıyordu içimden onu yatağa atmak geliyordu nurgül se ara sıra getiriyordu yine bir gün sabah kocam tedaviye gitmişti sedat geldi biraz oturup konuşmak istedi tamam dedim ve konuşmaya başladı beni sevdiğini söylüyordu nurgül e evlenme sebebi bana daha yakın olmak için diyordu ben dinliyordum kucağına atılmak istiyordum ve dayanamadım hemen dudaklarına yapıştım ayağa kalkmış bir birimizi emiyor yalıyor öpuşuyorduk delicesine artık dayanamıyorduk uzun süren ayrılığımızaa hasret gideriyorduk birbirimizle göğüslerimi öpüp yaladığında, amım da su gibi ıslanmıştı. göğüslerimi ağzına alıyor, fakat hepsini sığdıramıyordu. Ufak ufak göğüs uçlarımı ısırıyor, beni iyice çıldırtıyordu. Yumuşak bir şekilde belime sarıldı ve diğer eliyle de eteğimin altından külodumu çıkarmaya çalıştı. Külodum dar olduğu için kalçalarımdan inmiyordu bir türlü, epeyce bir uğraştıktan sonra anca çıkarabildi. Ardından gömleğimi de çıkardı. Göğüslerimi, göbeğimi emiyor, okşuyordu. Ben iyice kendimden geçmiştim. Beni kucakladığı gibi masaya oturtup bacaklarımı araladı ve amıma öyle bir yapıştı ki anlatamam. Amımı deli gibi yalayarak beni kudurtuyordu. Ağzıyla beni boşaltmıştı! dayanamıyordum açıkcası bağırmak istiyordum zevkten Sonra doğruldu, yarrağını biraz yüzüme sürdükten sonra ağzıma verdi ve yalamamı istedi. Hiç itiraz etmeden sedat ınyarağını yalamaya, emmeye başladım. Sanki kıtlıktan çıkmış orospular gibi yalıyordum yarrağını. sedat da saçlarımı okşuyor, övgüler yağdırıyordu. Bu arada kocaman yarrağı ağzımda daha da büyüyordu sanki. Ben ağzıma boşalacak diye beklerken, yarrağını ağzımdan çekti ve amıma sürtmeye başladı. Hemen elimi yarrağına attım, hemen amıma sokmasını engelledim. Aslında amımı hemen sikmesini çok istiyordum, Neyse, sonra beni kaptığı gibi kucağında yatak odasına götürdü.Yatak odasına girdikten sonra beni duvara yasladı. İlk önce ayakta durur şekilde yarağını amıma sürtmeye başladı. Sonra önüme eğildi. eteğimin altına girip, amımı önce kilodumun üzerinden okşadı. Daha fazla dayanamamış olacak ki, külodumu yana sıyırıp, amımı yalamaya başladı. Çılgınca öpüyor yalıyor, amıma parmağını sokuyordu. Sonra yere yatırdı beni ve yerdeyken amımı yalamaya, göğüslerimi okşamaya başladı. Çok fazla zevk alıyordum. Göğüslerim zevkten öyle bir şişmişti ki. Amımın suyu sedat ın tükürüğü ile karışmış, külodumu iyice ıslatmıştı.
Ateş gibi olmuştum. Biran önce sedat ın yarağını içimde hissetmek, biran önce sikilmek istiyordum. Beni sikmesi için yalvarmaya başladım artık. Beni yerden kaldırıp yatağın üstüne oturttu. Üstündekileri çıkarttı. Sadece boxerla kalmıştı. Yatağın üzerine uzandı ve beni yanına çağırdı. Boxerını benim çıkarmamı istedi. Bende tabi ki çıkardım. Çıkarmamla birlikte kocamın yarağı yerinden ok gipi fırlayıp yüzüme geldi. Taş gibi olmuş, yarağını tutup elime verdi. sedat ın yarağını tuttuğumda nabız gibi atıyordu. Büyük bir heyecanla sıvazlamaya başladım. Bu arada yarağı gibi taşakları da gözlerimin önünde idi.Ensemden tutup kafamı yarağına yanaştırmaya çalışıyor, yarağını yalamamı arzuluyordu.Yarağının ucundan hafif su sızmaya başlamıştı ve ağzıma almam için . Bense sıvazlamaya devam ediyordum. yarağını ağzıma bastırmaya başladı yarağını ağzıma alıp emmeye başladım. sedat saçlarımdan tutmuş kafamı iyice bastırıyor, yarağının tamamını ağzıma sokmaya çalışıyordu…
sedat çırılçıplaktı, ben ise halen gelinlikleydim. Üzerimdeki elbiseden biran önce kurtulmak istiyor olacakki, ani bir hareketle beni altına aldı. Yüz üstü yatırdıktan üzerimdekileri yırtarcasına çıkarmaya başladı. Şimdi sadece südyen ve külotla kalmıştım. Beni sırt üstü çevirip külodumun üzerinden yarağını amıma sürtmeye başladı. Sütyenimi kendim çıkardım hemen. Kocaman olmuş göğüslerimi yalamaya başladı. Göğüslerimin yalanmasından bu kadar çok zevk alıyordum, adeta zevkten uçuyordum.sedat göğüslerimi, göbeğimi yalaya yalaya aşağıya doğru geldi. Yavaşca külodumu indirmeye başladı. Kısa bir süre sonra külodumdan tamamen kurtulup, bacaklarımı ayırdı ve amımı yalamaya başladı. Amımın dudaklarını, klitorisimi ağzına alıyor, emiyor; dilini amımın deliğine sokup sokup çıkarıyor, sanki diliyle sikiyordu. Sonra beni kaldırdı, kendisi sırtüstü yattı, beni de 69 pozisyonunda üzerine oturttu. Şimdi ben onun yarağını emiyordum o benim amımı emiyordu. Arada sırada işaret parmağını ilk boğumuna kadar götümün deliğine sokup çıkarıyordu. Amım aşırı derecede ıslanmıştı. Amımdan süzülen sular sedat ın ağzına akıyor,sedat da benim sıvılarımı yalıyordu Ben çoktan inlemeye başlamıştım Tamam, 69 pozisyonu, karşılıklı oral seks çok zevkliydi, fakat artık bir saniye bile dayanacak halim kalmamıştı, sikilmek istiyordum. Doğruldum ve sedat ın üzerinde, beni üzerinden indirdi, sırtüstü yatırdı. Bacaklarımı iki yana doğru iyice açtı. Yarağının kafasını amımın dudaklarına sürttü yarağını amımın deliğine koyup, kasıklarımdan tutarak beni kendine çekti Ve yavaş yavaş içime girmeye başladı. Birden hızlıca bastırarak yarağını amcığıma soktu! Muhteşem bir duygu idi, sedat ım sopa gibi olmuş yarağı sonuna kadar içimde girdi. Kısa bir an acı duydum. Yıllardır beklediğim, özlediğim an gelmiş,sedat tarafından tekrar sikiliyordum, iyice rahatladım daha çok zevk almaya başladım. Bu arada sedat bacaklarımı omzuna almış, yarağını amıma köküne kadar sokuyor ve bazen de çok sert bir şekilde yükleniyordu, sanki taşaklarını da sokacakmış gibi sen üste geç. deyip sırtüstü yattı ben de yarağına oturdum. Önce yavaş yavaş, daha sonra hızla inip kalkmaya başladım. Oturup kalktıkça amımdan gelen sesler sedat ı daha çok tahrik ediyor, O da büyük bir zevkle alttan sikmeye devam ediyordu. Az sonra ikimizde aynı anda boşaldık Terden sırılsıklam, sedat ın spermleri benim sıvımla ile karışmış, vıcık vıcık, heryerimiz yapış yapış olmuştu. Banyoya gidip birlikte duş aldık. Duştan sonra tekrar yatak odamıza gittik. sikişmemiz müthişti, ancak bu bize yetmemişti, ikimizde daha doymamıştık. uzun süredir hasretik birbirimize, tekrar sikişmek istiyorduk. Makyaj masasına domaltı beni ve bacaklarımı açtı. Arkadan sikini amıma dayadı ve yavaşca girdi bu sefer. Daha sonra temposunu artırarak, amımı hızlı hızlı sikmeye başladı. Amım onun sert vuruşlarıyla şişmiş, pembemsi bir renk almıstı. Yarağını amıma her sokuşunda kalçalarım dalgalanıyor, amım deliriyordu. Arkama bakarak çıldırtıcı sözler söylüyor, sedat ı daha da tahrik ediyordum. Tahriklerimle iyice coşmuştu, deli gibi sikiyordu amımı Amıma yarağını birkaç kez sertçe sokup çıkardıktan sonra dibine kadar kökledi ve içimde öylece hareketsiz kaldı.sedat ın yarağı tam dibime kadar sokmuş kalçalarım kasıklarına yapışmış durumdaydı ve sedat ın yarağı amımın içide sanki kalp varmış gibi atıyordu en zevkli andı o an Ben bu arada 2 kez boşalmıştım. O da hızlanmıştı, boşalması yakındı herhalde. Sonunda boşalacağını söyleyerek içimden çıktı, döndüm ağzıma aldım, beklemeden boşalmaya başladı. Müthiş bir şekilde boşalıyordu. Ağzım dölle dolmuştu. İyice boşaldıktan sonra sedat ın dölerinin hepsini yuttum . Dudaklarımdan döller akmıştı.sedat ın Yarağını tekrar ağzıma aldım ve iyice yaladım, tertemiz yaptım İkimiz de çok yorulmuştuk, yanyana uzandık. Ben göğsüne başımı koydum, bir elimle göğüslerinde, vücudunda dolaştırarak sohbet ediyorduk. Beni uzun zamandıratrıydım bu zevkten diyordum Biraz dinlendikten sonra elimi yarağına atıp okşamaya başladım. Yarağı tekrar hareketlenmeye başladı. Öpüşmeye başladık. Ben tekrar aşağı inip ağzıma aldım yarağını ve yalamaya başladım, daha doymamıştım çünkü. Tekrar sertleşmişti. O da kalçalarımı okşuyor, amımla ve götümle oynuyordu. Bir ara parmağını götüme soktu, anlamıştım ne istediğini Biraz o şekilde yaptıktan sonra tekrar önünde domalttı beni. Amımdan akan sularla sikini ve göt deliğimi ıslattı.iki elimle kalçalarımı açtım. sedat ın içime girmesi için yardım ediyordum artık Yarağının başını götüme dayadı ve itekledi. Başı girmişti, Biraz bekledi yavaş yavaş yüklendi ve sonuna kadar geçirdi götüme. Taşakları amıma değiyordu. Biraz bekledikten sonra git gel yapmaya başladı. harıkasın diyordu özlemiştim götünü diyordu sedat Ben ise zevkten altında inliyor, zevkten ölüyordum. Götümden çıkarıp amıma sokuyor, sonra tekrar götüme geçiriyordu. 30 dakika kadar dayanabildi ve titreyerek götüme boşaldı. Götümden çıkarmadan uzandım, o da üzerime uzandı. Öylece yarağı ininceye kadar yattık. yarağı inip götümden dışarı çıktı. Tekrar dudaklarımı öptü ve teşekkür etti. Biraz daha uzandık sonra kalkıp giyindik beraber o giyinirken ona yardım ediyordum omuzlarını öpuyordum sedat evden ayrılırken hiç ayrılmak gelmiyor içimden diyordu sensiz geçem geceler bana zor geliyor diyordu hep akşama doğru hakan gelmişti tedaviden beni çok özlediğini söylüyor sevdiğini söylüyordu bana yorulduğunu ve yatmak için yatak odasına gitti bende beraber girdim odaya yatağa yatırdım hakanı üstünü örterken gel yanıma yat dedi bende yanına uzandım seninle sevişmeyi özledim diyordu hakan beende istiytorum dedim kocama dudaklarıma yapıştı öpüşüyorduk sevişmeye başaldık ikimide ama yarağı kalkmıyordu o gün öylesine yatık gece kaç defa sevişmeye kalktı ama bir türlü yapamıyordu sabah olunca kahvaltıda yakında iyileşeceğini söylüyordu hep ama ben onu dinliyormuş gibi yapıyordum evet tabi diyordum öğle olmuş akşam olmuş ama ben hala sedat ı düşünüyordum yarın kocam yine tedaviye gideceği anı iple çekiyordum ve böyle 6 ay devam etti kocam tedaviye sedat bana geliyor kocamın gelmesine yakın gidiyordu ve artık yine hep birbirimizi arzuluyorduk o gün yine hakan tedaviye gitmişti arkasından sedat eve gelmişti yatak odasında sevişirken birden kocam yatak odasına girmişti yanında hurgül vardı sedat ve baen şaşrımıştık hakan ayaktaydı ve bize bakıyorlardı ikiside hakan nurgüle dönüp bak senin şerefsiz kocan ve benim orosbu karım diye bizi gösteriyordu daha öncede böyle yakalamıştım onları sms uslanmamışlar bak onlara diyordu nurgül yanımıza gelerek suratımıza tükürdü ve sedat a bir daha eve sakın gelme hemen senden ayrılacağım dedi çıkıp giderken hakan nurgüle dur gitme dedi nurgül bize bakıp daha ne baklıyeceğimki bu orosbu çocuklarını dedi baksana iliside tam anlamıyla şerefsiz orosbu çocuğu dedi sedat ve ben donakalmıştık sanki bir heykel gibi tüm duygularımızı yitirmiştik hakan nurgüle git salomda otur beni bekle dedi nurgül saloma giderken sizde salona geçin dedi sedat ve ben haman kalkıp giyinmeye başlarken hayır öylece geçin dedi biz utanarak ve korkarak salona geçtik sedat la oturun dedi hakan bana dönüp ben sana demedimi sedatı seviyormusun sen hayır dedin bana ben seni afetim o zaman ben sesimi çokaramıyordum sedat a dönüp bak senin çok güzel bir karın var sen utanmıyormusun benim karımla birlikte olmaya dedi ve önümüze birer tane boş kağıt uzatıp imzalan bunları dedi ben ve sedat titreyerek kab
ul etik hemen imzayı atık ikimizde kocam tamam dedi ve pantolonunu sıyırıp sedat a domal bakalım orosbu çocuğu dedi ve sedat mecburen hakanın önünde domalmak zorunda kaldı ve hakan sedatı orada benim gözümün önünde götünden sikmeye başladı hakan bana bakıyor nasıl bak sedat a diyordu ben ağlayarak bu olayı seyrediyordum hakan sedatı benim gözlerimin önünde sikiyordu hemde bağırta bağırta bu durum nurgülün hoşuna gidiyordu iyi yapıyorsun hakan sikine bereket diyordu hakan nurgüle sende jaleyi siksene diyordu jale ben nasıl sikerim onu diyordu git mutfaktan salatalık patlıcan birşeyler bul diyordu nurgül hemen mutfağa gidip gelmesi bir oldu dön jale bende seni sikeceğim diyordu dolaptan en kalın patlıcanı alıp helmişti ve patlıcanı hiç beklemeden götüme soktu hemde acıtarak ben ağlıyordum artık hemde acıyla nurgül hiç acımadan patlıcanı götüme sokup çıkarıyordu hakanda sedatı acımadan sikti ve bizi kapı önüne atılar sedat ve benim götümüz yırtılmıştı hemen hastaneye gittik dikiş atılar polisede şikayetci olduğumuzu söyledik ama boşunaymış elimizdeki tüm eşyaları ve malardan hiç bir şey alamadık imzaladığımız kağıtlar bunun içinmiş ve dahası hakan bizi en baştan beri kameraya çekmiş ben sonradan mahkemede öğrendim hakan bana ve sedat a güvenmemişti ve haklıydı onu aldatan bendim boşandık sedat da boşandı karısından hakan en baştan kazadan beri yalan söylemiş bizlere yürüyormuş hep bizi izlemiş erkekliğide sağlamıl hakan sonra nurgüle evlendi sedat artık benimle olmuyor arada bir görüyorum onu tarlabaşında travest olmuş anlaşılan o da kendini kadın gibi görüyor ben artık bir orosbu olduğum için fark etmiyor şimdi herkes benim kocam parasını veren beni sikiyor artık bir mutlu yuva kuramıyacağımı biliyorum ve ben kendi zevkime yenildim sedat da beni kulandı anlıyacağınız dişi it kuyruk salamazsa erkek it peşinden koşmaz hoşca kalın ve sakın kocalarınızı aldatmayın

Leave a Reply

