selenayı siktim

Merhaba venusdomain.com sex hikayeleri Okurları ,

meraba ben 14 yaşındayım bizim sınıfta bir var güzel adı selenay sarışın bir gün beden dersinde hastaydım sınıfa çıktım selenay da hastaymış sınıftaydı biraz konuştuk ben arkaya geçip 31 çekmeye başladım selenay gedi görmüş beni ben farkında diilim elini sikime attı ben dudaklarına yapışta 5 dk öpüştük zilin çalmasına 30 dk vardı ben göğüslerini indim çıkardım üzerini südyenini ısırmaya başladım sonra amına indim eşofmanını kilodunu çıkarıp amını yalamaya başladım 5 dk falan yaladım boşaldı benimkini azına aldı 5 dk yaladı bende boşaldım sonra domaldı ilk başını soktum sonra yavaş yavaş kökledim bağırdı baya sonra hızlıca git gel yaptım 10 dk falan siktim sonra kucama alıp yaptım götüne boşaldım sikimi yalayp kaldırdı amını yalamaya başladım götüne sokcam sanırken amına birden kökledim bir bağırdı duyulcak diye çok korktum neyse kan gelmeye başldaı ben temizledim kanı peçeteyle sonra bacak omza sıranı üzerne yatırıp soktum sonr bu dizüstü domaldı bende pompalamaya başladım sonra yere uzandım üzerimde zıplamaya başladı içine boşaldım ders zilinin çalmasına 5 dk vardı öpüştük biraz daha sonra toparlandık artık her hafta sikiom bayanlar mesaj atın 14 18 yaş arası
bayanlar yorum bekliyorum

Leave a Reply

