merve yle yeniden

Merhaba venusdomain.com sex hikayeleri Okurları ,

mrb arkadaşlar, daha önce iş arkadaşım merve yle olan anımı sizlerle paylaşmıştım. yine bi gün iş çıkışında buluşmuştuk. zaten kocası umurunda bile değildi. akşam boğazda birer kahva içip sohbet ettik, sonra da eve davet ettim. yemek yaptık ve beraberce yedik. film izlemek istediğini söyledi. bilgisayarı açarak film aramaya başladı. açtı ve izlemeye başladık. bi kadının cinselliği tanımasını konu alıyordu. filmde erotik sahneler dikkat çekiyordu. bir sahnede kadın evinde tecavüze uğruyordu. erkek arkadaşı kızı yatağa bağlayıp arkadan sikiyordu. merve nin bu sahneden çok etkilendiğini anlamıştım. ahh dedi, ne oldu çok etkileyici bir sahne değil mi, dedim. adam çk başarılı dedi. aynısını yapmak ister misin diye sordum. bana baktı ama cevap veremedi. yaklaşarak öpüşmeye başladık dudaklarını deli gibi emiyordum. uzun bir süre öpüştük boynunu kulaklarını her yerini emiyordum. gözlerini kapatarak bana eşlik ediyordu o da. yavaş yavaş göğüslerine doğru inerken bir yandan merve yi soyuyordum. gömleğini açtım daha sonra da sütyenini çıkardım, o da benim gömleğimin düğmelerini çözdü. altımda pantolon onun altında da eteği kalmıştı. göbeğine kadar indim. daha sonra onu kucaklayıp yatağıma götürdüm. belimden kemerimi çıkardım ve ellerini yatağa bağladım. filmdeki gibi yapacaktım. yatakta domaldı. eteğini ellerimle yukarı kaldırdım. altında beyaz kiloylu çorabı vardı onu da aşağı doğru sıyırdım. bi tek tangası kalmıştı ınu da aralayıp kenarından amını dillemeye başladım. bir süre sonra amını ve götünü dillemeye başladım zevkten çıldırmaya başlamıştı. bir süre sonra tangasını da sıyırdım ve sikimi çıkarıp amına ve götüne sürtmeye başladım. sok artık aşkım diye yalvarıyordu. niyetim onu tamamen çıldırtmaktı. amını parmaklamaya başladım. bir elimle de göğüslerini okşuyordum. iyice kıvama gelene kadar devam ettim, sonunda yalvarmaya başladı, çevirip bacaklarını omzuma aldım ve dilimle amını yalamaya devam ettim boşalmıştı ama umurumda değildi. sikimi çıkarıp ağzına vermemle deli gibi emmeye başladı neredeyse koparacak gibi emiyordu, belli ki onu çıldırtmama sinirlenmişti, dişleriyle sikimin ucuna hafif ısırıklar atıyordu, birden sikimi ağzından çekip tekrar domalttın. amına bir çırpıda kökledim, nasıl bağırdığını anlatamam, hızla gidip gelmeye başladım içinde, çıldırıyordu adeta. içime boşal aşkım dedi, içinden bir an çıktım ve götüne dayadım, ucuyla içine girdim ahhh yapma diye haykırdı, zorlayarak biraz daha girdim, bağırmaya başladı ağzını kapattım ve yavaş yavaş girerek hızlanmaya başladım, artık daha hızlı köklüyordum, kıpırdamasına itiraz etmesine fırsat bile vermiyordum. bir süre sonra acısının zevke dönüştüğünü anladım artık çırpınmıyordu ve sonunda göt deliğinin içine spermlerimi boşalttım. aynı pozisyonda kalmasını istedim, önce sikimi ağzına verip tekrar yalattım ve yine arkasına geçip bu kez amına kökledim, çöz artık beni dedi ellerini çözdüm ve hemen üzerime atıldı beni götten nasıl sikersin lan ibne diyerek sikimin üzerinde gidip gelmeye başladı, deli gibi sikişiyorduk. tekrar merve yi çevirerek altıma aldım bacakları omzumda sikmeye devam ettim, yan çevirdim ve tekrar girdim, baş aşağı yatakta çevirip amına kökledim, türlü pozisyonlar deniyorduk, kaç posta attığımı bile bilmiyorum. daha sonra toparlandık ve duşa girdik duşta duvara yaslayıp 2 posta daha kaydım. epey geç olmuştu toparlandı ve eve gitti. hala sık sık buluşup siki şiyoruz, kocasıyla da geçenlerde ayrıldı. artık buluşup sex yapmamız tamamen özgür hale geldi.

One thought on “merve yle yeniden

  1. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s