iş arkadaşım azdı yine

Merhaba venusdomain.com sex hikayeleri Okurları ,

merhaba, daha önce iş ark. merve yle yaşadıklarımdan bahsetmiştim, bir anımızı daha anlatmak istiyorum, kocasının şehir dışında olduğu bir gün bende kalacaktı, iş çıkışı bize giderek yemek yedik içtik, sonra birlikte film izledik sohbet ettik, merve duşa girmek istedi, az sonra da ben hazırlanıp peşinden girdim, birbirimizi yıkamaya başladık, merve nin her yerini yıkarken bir yandan da okşamayı ihmal etmiyordum, sıcak suyun altında sevişmeye başladık, sonra duvara yasladım ve arkadan bacaklarını açıp amına girmeye başladım, ayakta inleyerek karşılık veriyordu, musluktan tutunarak sikiliyordu, sertçe girip çıkıyordum, bacağının tekini kaldırdım ve amı iyice açılmıştı, daha da hızlanarak kökledim , sonunda titreyerek boşaldı, ben de bir süre daha gidip geldikten sonra kıçının üzerine boşaldım, temizlenip çıktık, merve bornoza sarılmış odaya geçti, ben de bornozumu aldım odada kurulanmaya başladık, işimi çabuk biritip, merve yi kurulamaya başladım, kendinin bana bıraktı, birden merve yi kucaklayıp yatak odama götürdüm, kucağıma alarak ayakta amına girdim, kollarıyla beni sarmış kucağımda inip zıplıyordu, sertçe sikiyordum, sonra yatağa yüz üstü yatırıp başını yastığa gömdüm, bacaklarını ayırıp amını ve götünü dillemeye başladım, iyice kıvama gelince götünü iki yana ayırıp arasına hızla soktum, bir anda çığlık atmaya başladı, öyle bir kökledim ki kim olsa dayanamazdı, bir süre sonra daha hızlı aşkımmm, ohhhhh, ahhhhhh, ıhhhh diye inlemeye devam etti, götünden çıkıp amına girdim, türlü pozisyonlarda deli gibi sikiyordum, sabaha kadar o gece sikiştik, ikimiz de zevkten ve yorgunluktan ölüyorduk.

4 thoughts on “iş arkadaşım azdı yine

  1. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

  2. mrb ben ayhan1,80by esmer çakırgozlu 80kılo tambır am yalma uzmanıyım kadınımı önce dılımle boşaltır sonrada yarağımla dızleri tıtreyene kadar sıkerım sende amının kıymetını bılıyosan amcığına guvenıyosan dıyosan amcığımın dudaklarının yaprak gıbı tıtremesını ıstıyorum ozaman durma ara benı mumaram gızlı noya acık 0536 026 92 39

  3. selam ben hasan yaş 26 bayanlar kendine güvenen ateşli kızlar hanımlar varmısınız benimle canlı canlı sikişmeye varım diyosanız ilk tanıtıcı msj atın lütfen gayların topların aramasın bakmıyorum ve ilgilenmiyorum boşa aramasınlar beni sadece ateşli kızlar hanımlar arasın beni bu yüzde her cağrıya bakamıyorum kızlar ilk tanıtıcı msj atın tanışalım ateşli kızlar ben azgın boğanız sikici hasan hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am göğüs emerım yalarım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların ben amcığı sikmeden önce ilk muğaynesini yaparım bu am ne istiyor emilmekmi öpülmekmi dil ucuyla yalanmakmı yoksa yarağımın başının sürtmesinimi istiyor diye bakmam gerek ateşli kızlar hanım gelin bu farkı benimle yaşayın hayatınızda hc tatmin edemeceğniz kadar zevk ve mutluluk tatacaksınız bundan emin olun ayrıca kızlık zarı tespiti yapılır liseli kızlar hc cekinmeden msjla sormak istediğiniz sorularınız varsa sorun liseli kızlar ben am dokturunuz hasan sikci sakın gaylar toplar geyler aramasın beni bakmıyorum onlara mümkünse sadece ateşli kızlar bayanları bekliyorum ben hizmetındeyım türksel 05353603675 vodafone numaram 0539 294 15 71 west35_@hotmail.com vodafone 0539 29415 71 ve türksel 0535 360 36 75 not özele açık numarlar

Leave a Reply

