butun hayatım

Merhaba venusdomain.com sex hikayeleri Okurları ,

COK KUCUKTUM ARKADASLARIMLA SAKSO CEKER BİR BİRİMİZİ SİKMEYE CALISIRDIK ZAMANLA KIZLARA İLGİ DUYMAAYA BASLADIK AMA YASADIGIMIZ SEHİR KUCUK OLDUNDAN PEK BASARILI OLAMADIK CALISTIGIM ATOYEDE BENDEN DAHA KUCUK PASİF PARLAK LA BİR DENEMEMİZ OLDU AGZINA VERDİM YALADI YUTUU COK GUZELDİ YİNEDE COK KORKTUM YAKALANIRIZ DİYE BU ASKERE GİDENE KADAR BOYLE DEFALARCA SURDU SONRA BUYUK BİR SEHİRE TASINDIK İST . CALISMAYA TEKRAR BASLADIM CALISTIGIM ATOLYEDE COK KIZ VARDI ONLARLA FULOR ETİM VE BERABER OLDUM SONRA EVLENDİM AMA BİR TURLU İSTEDİGİM SEK Sİ YASAYAMADIM VE BİR GUN KARSIMA BİR EVLİ BAYAN CIKTI ONUNLA DEFALARCA BERABER OLDUM AMA O DA İSTEDİGİM GİBİ DEGİLDİ HER YERDE SEK YAPTIK EKSİKTİ BANA GORE ONU BIRAKTIM VE KARSIMA CIKAN DUNYA GUZELİ DUL BİR BAYANLA ADI BENDE SAKLI ARKADAN ONDEN SAKSO OLMAK UZERE COK GUZEL GUNLERİMİZ OLDUU COK MUTLUYDUM ONUN GİBİ SİKİŞEN ONUN GİBİ ERKEGİNİ MUTLU EDEEN BİR KADINA RASLAMADIM VE BENİ TERKETİ SİMDİ YENİ ARAYIS İCİNDEYİM HERTURLU SEX E VARIM .

3 thoughts on “butun hayatım

  1. 531 492 17 34 20 yasındayım yakışıklı cekici ve sikişken bi yapım yas evli dul bekar farketmez neresi olursa sikişmek istyen bayanlar arayın tatmin edeyim

  2. slm ben serkan 35 y 170 b 55 kg kırıkkaleden full pasif ibneyim. yer sorunum yok reelde yada telde sikmek isteyen herkes arasın 0553 392 39 99

  3. slm ankaradan eray ben 30 yasındayım ankara ve cevresınden sexi seven ateslı bayanlarlatanısmak ısterım uyum ve guven cercevesınde tanısmak ısterım yas onemlı degıl onemlı olan bırbırımıze cıddı oldumuzu kanıtlamak vede guven 0541 223 30 88 nolu tele aramınız yater yas onemlı degıl benım ıcın onemlı olan sexı seven ısteklı bayn olmasıdır 0541 223 30 88 telefonu aramanız yeter….

Leave a Reply

