annemin kilotları

Merhaba venusdomain.com sex hikayeleri Okurları ,

selam ben 20 yaşında üniversite öğrencisi bir gencim uzun boylu atletik yapılı biriyim. annem ise 1.70 boyunda 65 kilo beyaz tenli taş gibi kadındır yaşı 40 bu arada. benim anneme karşı ilgim var on çok sexi buluyorum ama hem aktif hem pasif biriyim.benimde vücudumda bir tane bile kıl yoktur bembeyazdır. Ben annem evde olmadığında hep kilotlarını giyer cam4 te filan takılırım çok azdırır beni bu olay.
yine böyle birgün evde kimse yoktu annemin siyah stringini giymiştim cam4te takılıyordum milleti azdırıyordum tak diye annem geldi ve kıpırdayamadım bile kamera karşısında ve kiloduyla gördü beni şaşırmıştı. napıosun sen ya dedi anne napıyım çok azdım senin kilodunu giydim tatmin olyorum dedim peki kamera napıosun dedi bende herşeyi anlattım anneme kamerayı kapattım tabi.
bana haklı olduğumu benimde hakkımın olduğunu ve en hızlı zamanım olduğumu hayat kadınlarına gitmemi söyledi bende ne yapıcam anne ben o zman dedim ben elimden geldiğince rahatlatıcam seni dedi bana. bende çok heycanlanmıştım nasıl yani dedim bak böyle dedi çıkardı altımdan kilodumu ver kilodumu bakıyım dedi sikim meydandaydı. utanmıştım bu ne böyle hiç kılın yok senin dedi aynı annen gibisin dedi ve altı sikimi başladı oynamaya benimki kalkmaya başlamıştı dur bekle beni dedi içeri gitti. geldiğinde üstünde siyah sütyeni ve altında benim giydiğim kilodu vardı çok güzeldi. benimkini aldı başladı yalamaya bu arada annemle babam ayrıdır annem ve küçük kardeşim beraber kalıyoruz. bende rahatlamış gögüslerini amını ellemeye başlamıştım. başladım soymaya gögüsleri dimdikti amıda sulanmıştı oda zevk alıyordu. 3 yıllık azgınlık tabi başladım gögslerini yalamaya sonra 69 yaptık amını deli gibi yalıyordum. hadi sik demeye başladı bende çevirdim başladım fırçalamayaa iyice çıldrdı annem bende birden soktum başladım pompalamaya deli gibi inliodu çok sert sikiyordum. ama çok dayanamadım boşaldım sonra duşa gitti duştada siktim bir posta temizlendik çıktık.
evimiz müstakil ve şehirden uzak olduğu tenhada olduğu için çok rahattık annem evde çıplak bile geziodu artık heryerde siker olmuştum bana bir sevgilisi olduğunu ve evine gittiğini söyledi çok şaşırmıştım ama üzülmedim heyccanlndım aksine annemi başka biride sikiodu bendede pasiflik vardı biraz annemde biliodu birgün getiricem grup yapmk istiyorum dedi tamam olur dedim. sonra birgün getirdi adam çok iri ve olgun biriydi. annem bende pasiflikte olduğunu söylemişti. adamla tanıştık iyi biriydi aslında sonra annem içeri gtti giyinmiş sexi iç çamaşırlarını geldi. adam çok içten bakıodu anneme bende gözlerimi alamıodum hadi beyler dedi. adam soyunmaya başladı ben utanmıştım hadisene oğlum dedi bende başladım adam bana bakmaya başlamıştı. boxırımla kaldım adamda öyleydi birden indirdi kıllı kocaman yarağı vardı bende indirdim benim benimki küçücük kalmıştı ynnda süzüodu beni annem gelip siklerimizi yalamaya kaldırmaya başladım bizde gögüslerini ellioduk. kaldırdı siklerimizi ve gitti içerden kremi aldı göt deliğine sürmeye başladı anlaşılan tost yapıcaktık. sonra beni yatırdı be üstüme oturdu amına aldı adamda götüne girdi tost yapıp sikioduk annem benim göt deliğime attı elini çok zevk almaya başalamıştım. kremi alıp deliğimi genişletmeye başladı adam annemden çıkarıp benim göt deliğimi zorlamaya başladı ama alamıyordum acıyodu. sonra tükrük filan zorla başını aldım ama çok canım acıodu. adam iyice girdi sert şekilde sikiodu ben bağırıodum. annemde üstümde zıplıodu sonra adam bağırarak içime boşaldı bende annemi siktim biraz sonra annemin içine boşaldım o gün çeşitli şeyler yaptık adam gitti annemde bende dağılmıştık duş alıp beraber uyuduk. hikaye gerçek değil filan diyenler olur kız kardeşimi hafta sonu babam alır bu hikayede haafta sonu oldu. ve çok güzeldi devamı gelicek. rumuz: annesinin içindeyken sikilen genç😀

2 thoughts on “annemin kilotları

  1. mrb ben ayhan1,80by esmer çakırgozlu 80kılo tambır am yalma uzmanıyım kadınımı önce dılımle boşaltır sonrada yarağımla dızleri tıtreyene kadar sıkerım sende amının kıymetını bılıyosan amcığına guvenıyosan dıyosan amcığımın dudaklarının yaprak gıbı tıtremesını ıstıyorum ozaman durma ara benı mumaram gızlı noya acık 0536 026 92 39

  2. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 0-535-978-20-21 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım 0-535-978-20-21 Araba var

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s