annemle tatilde başbaşa

Merhaba venusdomain.com sex hikayeleri Okurları ,

merhaba arkadaşlar birazdan anlatacağım hikaye geçen yaz temmuz 19’da gerçekleşmiştir,dün gibi aklımda herşey. en ufak bi abartma bile olmadan sizinle paylaşacağım. buraya gelip kafadan hikaye yazanlar oluyor onlar gerçekleri kapatıyorlar işte. ne anlamı varsa bu yaptıklarının bence çok saçma ve gereksiz bir insan hepsi… bu yüzden anlatacaklarım en ince ayrıntısına kadar doğrudur…

öncelikle biraz kendimden bahsedeyim; 16 yaşında, 175 boyunda sarı saçlı kahverengi gözlü bir öğrenciyim.

biraz da annemden bahsedeyim; 39 yaşında (40 olmak üzere), 165 boyunda,siyah saçlı, kahverengi gözlü bir bayandır. ama gerçekten inanın ki 30 luk kadınlara taş çıkaracak güzel ve diri bir yüze ve vücuda sahip. en önemlisi de dolgun göğüslere ve dolgun bir popoya sahip. açık kıyafet giymeyi sever demiycem ama genelde tayt ve açık kıyafet giyer.

olay dediğim gibi geçen yaz 19 temmuz’da gerçekleşti. benim için çok özel bir tarih o tarih. babam hayatta ve annemle hala evliler… ama uzun zamandır ilişkiye girmediklerini biliyorum. ben de uzun zamandır anneme karşı bi ilgi besliyorum içimde… ona sarıldığımda sürekli göğüslerine kafamı yaklaştırmaya onlara dokunmaya veya poposundan kaldırmaya çalışırım. koltukta otururken vs. yanına giderim sarılıyormuş gibi poposuna dokunurum, sıkarım. tabi o sıra olan birşeymiş ve yanlışlıkla olmuş hissi vermeye çalışırım. sütyenlerini ve kilotlarını ısırarak, yalayarak mastürbasyon yaparım genelde…

neyse biz yine geçen yaz her yazki gibi yazlığımızda(yazlığımızın yerini söyleyemem kusura bakmayın) kalıyorduk ve babamın yıllık izninden dolayı 17 temmuz’da döneceğini öğrenmiştim. annemle yalnız kalıcaktık. denize yakın iyi bir yazlığımız var. neyse 17 temmuz geldi falan babam gitti biz annemle başbaşa kaldık. ertesi gün birlikte denize gittik. ve anneme olan ilgim bi süredir kafamda değilken birden yine canlandı. niye birlikte olmuyoruz diye bir soru geldi aklıma. babamda gitmişken böyle bir kadınla yatamamak beni çıldırtıyordu… neyse denizde gerçekten başka bir güzel oluyor kadınlar. annem de öyleydi. bikinisi adeta göğüslerine odaklanmayı sağlıyordu desem yeridir. birçok erkeğin gözü de annemdeydi o sıra. yalan yok. böyle bir olayı düşünmek beni benden aldı demeliyim. neyse eve yürüdük birlikte. ben o sıra ne şekilde annemle birlikte olabilirim onu düşünüyorum. sürekli penisim sertleştiğinde annemin yanında duruyorum sıkı şortlar giyerek ve evde boxerla dolaşarak penisimin büyüklüğünü uzun zamandır sex yapmayan anneme göstermeye çalışıyorum… biraz geçmişten söz etmeye kalkarsak annemin sexe çok ihtiyacı olduğunu farkettiğim zamanlar daha çok istek geliyordu içime. arkadaşlarım eve geldiğinde falan göğüslerini onlara göstermek için açık kıyafetler giyer. poposunu ortaya çıkaracak şortlar vs. giyerdi hep. arkadaşlarım da aralarında kesin konuşuyorlardır bunu. ama ne denir ki… babamla da ben doğduktan sonra sex yapmadılar diye biliyorum. nedenini bilmiyorum ama olay budur kesinlikle de eminim…

neyse bizim 18 temmuz gecesi geldiğinde ben odama geçtim annem de odasına geçti… bi tek bizde mi böyle bilmem ama annem sütyensiz yatar. ve bu kez üstüne beyaz bi body giymişti. sabah onu ben uyandırdım, kalktı. yorgan üzerinden düştüğü an göğüsleriyle neredeyse başbaşa kaldım. aramızda sadece beyaz bir body vardı o kadar. onlara kilitlendim adeta,gözlerimi alamıyordum ve neden yaptım bilmeden yalanmaya başladım. dudaklarımı yalıyordum… annem anladı tabiki göğüs uçları sepsertti. meydandaydı hepsi… “heyy?” diye seslendi. ardından “hadi uyuma,kahvaltı hazırlayalım” sen çık ben geliyorum dedi. sonrasında kahvaltıya oturduk yüzü biraz asıktı… “ne oldu?” diye sordu bana. ben de “nasıl ne oldu, birşey olmadı” dedim. o da bana benimle birşey konuşmak istediğini söyledi. “konuşalım” dedim… kahvaltı bitti ve koltuğa oturduk birlikte. gözlerim hala göğüslerindeydi. sütyeni takmıştı tabi ama alamıyordum ki onları emmeden,göğüs uçlarını yalamadan rahat edemezdim. “bak” dedi. “artık büyüdün ve seninle bazı şeyleri konuşmak istiyorum” dedi. biraz daha böyle ergenliğe girdiğime dair laflar ettikten sonra beni şok edecek cümleyi söyledi… “babanı başkalarıyla aldattığım oldu” dedi…

kanım adeta buz kesmişti… dondum kaldım… evet bir süre sonra benim işime yarayacak bu sözü ve bu hareketi o an beni şok etmişti… bir süre sonra “evet biliyorum belki üzücü ama herkesin ihtiyaçları vardır” dedi. ondan sonra ben “başkaları?” dedim. ve “evet” dedi. “evet,başkaları çünkü babanla ilişkiye girmeyeli uzun zaman oldu ve o zamandan bu yana hayatıma birçok erkek girip çıktı” dedi. kafasını öne eğdi. üzüldüğümü düşündü. elbette üzülmüştüm ama üzüntümün büyük bir kısmı o göğüslerle başka kaç kişinin karşılaştığı ve karşılaşabileceğiydi… üzülme dedim ve saçına dokundum. ve o da “seninle konuşacağım konu bu değildi aslında” dedi. “artık büyüdün ve senin de benim gibi ihtiyaçların var” dedi. her anne bunu söylemez oğluna. “az önce ben yataktayken beni o halde gördüğünde neler hissettiğini anladım” dedi. başım öne eğildi elbette… “ve böyle ihtiyaçların olması senin sorunun değil,bu kötü birşey de değil” dedi. “peki napıcam?” dedim ben. “mastürbasyon yapmana birşey demem elbette, vücudunu rahatlatman gerektiği zamanlar olacaktır” dedi. ve ben “zaten yapıyorum ama artık başka ihtiyaçlarım da var” dedim. ve biraz şaşırdı açıkcası herhalde daha önceden çok sık yaptığımı bilmiyordu… “anladım ama başka kadınlarla olabilmen için daha yaşın çok küçük” dedi. “anne” dedim. bana baktı “arkadaşlarımın bazıları birkaç tecrübe edindiler bile, ben niye edinemiyormuşum dedim” ve kafasını aşağı yukarı salladı. bunları söylerken bile gözlerim göğüslerinde elim ise belindeydi… “anladım ama senden büyük kadınlarla olduğunda başına birşey gelebilir veya ihtiyacını karşılamaya gittiğinde birçok hastalıkla karşılaşabilirsin” dedi. “kendi yaşıtlarınla da bu işi pek düşünme bence en ufak bi yanlışında hayatın mahvolabilir” dedi. sonrasında gerçekleşti herşey… yüzüne baktım bi anda ve göğüslerine biraz daha yaklaştım… o andan sonra kimse hiçbirşey konuşmadı… beyaz bodysinin dekoltesine yakın kısmından tuttuğumda herşeyi anlamıştı… ve birden aşağıya doğru dekolteyi indirdim. ve siyah sütyeniyle başbaşa kalmıştım. o dolgun göğüsleri üstünden fırlıyordu… kulağına yaklaşıp “sen müthiş bi kadınsın” dedim. ve suratı hala o asık ifadedeydi… dudaklarına gittim sonra… bir süre dudak dudağa kaldık… sonra üstünden bodyi çıkardım ve ardından sütyeni çıkardım. ilk defa yaptığım için bunu çok zorlanmıştım sütyeni çıkarırken… o muhteşem göğüsleriyle en sonunda başbaşa kalabilmiştim… dokundum ve çok güzellerdi… yüzüne baktım o da bana baktı. birden emmeye başladım. yaklaşık 7-8 dakika göğüslerini yaladım desem yeridir. o müthiş göğüslerle birlikte olmak beni bitirdi adeta. yalayıp emmek… hala başka birşey oluyor içim… neyse sonunda şortunu indirdim ve külodunu çıkardı kendisi… bacaklarını açtım ve vajinasını yalamaya başladım. göbeğini,vajinasını,göğüslerini,bacaklarını,boynunu hatta yüzünü bile her tarafını yalayıp,emmiştim. her tarafı ıslak gözüküyordu. o da çok iyi bir şekilde ıslandı tabi bu arada… neyse derken o da birden dürtülendi ve isteği geldi. penisimi çıkarttı ve birden yalamaya başladı,ben bile şaşırmıştım olanlara karşı… ama inanamıyordum,penisim mastürbasyon yaparkenkinden neredeyse 2 kat daha sert ve şehvetliydi… yaklaşık 2 dakika yaladı ve bıraktı. penisim sırılsıklamdı onun salyasıyla ve müthiş bi zevkti bunu ona yalatmak… neyse biraz daha vajinasını yaladım ve penisimi yavaşça içine soktum. hızlıca gitgel yapmaya başladım. ve birden geri itti. içinden su fışkırıyordu. bildiğiniz saf su gibiydi. o an onun kokusu çok güzel gelmişti bana… ve o suyu ağzıma almaya başladım çünkü çok fışkırıyordu ve müthiş bi zevkti… tekrar koydum içine ve yaklaşık 3-4 dakika böyle gittikten sonra birden boşalmaya başladım. penisimi gerçekten neden çıkarmadım bilmiyorum ama hiç ama hiç çıkarmak istemedim o anda… o an gerçekten neden öyle yaptım ben de bilmiyordum ama çok zevkliydi. ikimizde kıpkırmızı olmuştuk… ve dudaklarına yapıştım,göğüslerine tekrar onları bi 2-3 dakika daha emdim diyebilirim… penisimi çıkarttığımda vajinasından menim gelmeye başladı… yüzüme baktı ve hiçbirşey demedi. ben de çok utanmıştım. ya hamile kalsaydı… ve o günden sonra birdaha hiçbir şekilde böyle birşey yapmıycağımıza söz verdik. birbirimize yan gözle bakmıycağımıza söz verdik. ama ben son günlerde yine göğüslerine taktım kafayı diyebilirim… umarım birkez daha yaparız… pek sanmıyorum bunu ama…

Leave a Reply

