bir ara baktım olay çoktan çığrından çıkmış

Merhaba sexhiakyeleris.tk Okurları ,

Hemen hikayemi anlatayım: hem biraz tatili uzatalım hem birbirmizi görelim diye antalyada oturan baldızla bacanağa uğradık. gittiğimizin ilk günü çocukların isteği üzerine aquaparka gittik. çocukları bayıltana kadar eğledikten sonra benim hanımla baldız çocukları dadıya bırakıp geldiler. bizde o arada biraz piyasa biraz gözbanyosu falan yaptık. bacanağım alpay abi ve baldızım güler abla eşim emine ve benden 7-8 yaş büyükçe. biz 28-30 yaşlarında çocuksuz onlar 35-36 yaşlarında iki çocuklu birer çiftiz. bacanak yakışıklı dinç iyi kazanan tanınmış birisi baldız yaşını ve iki çocuğu göstermeyen alımlı bi ev hanımı. ben biraz iriyim göbek falan ama benim hanım taş gibi. hanımlar geldikten sonra dördümüz beraber bir iki kaydırak denedik bu arada daha önce olmadığı kadar birbirimize dokunmaya başladık. bi ara baktım alpay abi benim hanımla bende baldızla yakın muhabbete ve göz banyosuna başlamışız hafif çadır kurmalı falan durumlar var. derken şu meşhur kamikaze kaydırağına geldik. önce erkekler olarak biz kaydık ikimizinde taşaklar bi ezildi. benimkiler ağzımdan çıkıyodu nerdeyse. bu arada hanımlar bizi kameraya aldılar. sonra sıra onlara gelince kamerayı biz aldık ve kenarda çekime başladık. baldız son sürat kaydı geldi fakat bikinisinin üstü suya girince çözüldü gitti. sudan bi çıktı bıngıl bıngıl memeler karşımızda. ne olduğunu anlayana bikiniyi bulana hatta bacanak suya atlayıp bikiniyi kapıp yetiştirene kadar herkes kendinden geçti. bende sırıta sırıta hepsini kaydettim. baldız havuzdan çıkıp yanıma koşarak geldi ama bi yandan rezil oldum herkes gördü diye ağlana ağlana geldi. bende işi biraz şakaya vurup iş kazası olur böyle şeyler falan diye teselli etmeye çalışırken. benim hatun yukarıdan aşağıya en hızlı şekilde ama bikini üstünü tutarak geldi. sudan çıktığı sırada oda ablasına şakayla karışık sen beni katilmi yapcan elaleme şov yapıyon diyerek yanımıza gelirken alpay abinin gözlerinin faltaşı gibi açıldığını farkettim. baktığı yere bi baktımki bizim hanımın hiçbi yere hiç bi zaman sığmayan camel toe su mayoyu içine almış kabak gibi traşlı tüysüz am açığa çıkmış bacanak bakmaktan öte reaksiyonda veremiyor. baldıza al birini vur ötekine bak kardeşin neresini gösteriyo deyince hanım bi parmak hareketi ile takımı içeri aldı. hepimiz hafif kırmızımsı sırıtırken olanlardan sonra biz en iyisi yer değiştirelim dedik bi otelin beachine geçtik. bu arada durumun kritiğini yaparken baldız bana benim hanımın cameltoesunun daha nerelerde açıldığını anlattı bende aslında üstsüz denize giren insanlar var ama açıldığı zaman daha çok dikkat çekiyo bide maşallah dikkat çekmeyecek gibi değil dedim üstsüz güneşlense bu kadar olmaz diye düşünürken memelerde mayo izi olmadığını hatırladım kamera kayıtlarını geri sarıp tekrar seyredince iyice emin oldum ve baldıza sordum nerde yandı bunlar diye. bana “senin gözündende hiç bişey kaçmıyo” dedi ve alpay abiye dönüp “al işte iyice rezil oldum sen izah et bakalım” dedi. meğer alpay abi memeleri yanık seviyomuş hatta tüm vücut yanık seviyomuş ama bu kadarına razı edebilmiş antalyada tanıdık manıdık denk gelir diye mykonosa hafta sonu kaçamağı yapıp orada bronzlaşıp gelmişler. bende onlara balayında nasıl turist taklidi yapıp çıplak güneşlendiğimizi anlattım ama bu seferde baldız gülmekten öldü benim hatun kıpkırmızı oldu. “bunlar güzel kaçamaklar” dedim. “her ne kadar emine çok hoşlanmasada eminenin camel toe sunu gören bi daha bakıyo bakarken kendinden geçiyo buda benim hoşuma gidiyo” dedim. “zaten mayonun içinde tutmakta zorluk çekiyo sürekli sağından solundan fırtlıyo” deyince hepimiz gayri ihtiyari dönüp hanımın amına baktık bi süre. sonra muhabbet değişti başka konulara daldık ama ben baldızdan, bacanak benim hanımdan gözümüzü alamıyorduk. ben dönüp dönüp kamerayı başa alıp memeleri seyredip beynime görüntüyü iyice yerleştiriyordum. bacanakta sürekli benim hanımın nerdeyse pareosunun altından bile belli olan amına bi daha açılsa keşke diye bakıyordu. ikimizinde kızılay çadırları saklanacak gibi değildi. o günün akşamı çocukları yatırıp dadıyı gönderdikten sonra bi film seyredip yattık ama gündüzden nasıl dolduysak uyku tutmadı onlarda bizde yatakta pek rahat duramadık. koridorun öbür ucundan kim daha çok gürültü çıkaracak yarışına girdik adeta. seviştikten sonra yatakta konuşurken eminede alpay abinin sürekli amına baktığını farkettiğini bunun biraz hoşuna gittiğini, eniştesinin dışarıya pek bakmayan ama dışarıdan beğenilen hoş bi erkek olduğunu ve onun dikkatini çektiğine göre aslında camel toe sunun güzel olduğunu düşünmeye başladığını söyledi. bir hafta önce sorsam doktordan utanmasam ben bunları ameliyat ettirip küçülttürücem derdi. sabah baldız kahvaltıyı erken hazırlayıp bizi erken kaldırdı. geceden karar vermişler ertesi gün bi 5-6 metrelik bi motorboat kiralayıp kemer tarafına koyları gezelim diye karar vermişler. kemerden çıkıp olimposa kadar gidip geliriz beğendiğimiz koylarda yüzeriz dedik ve yola çıktık. girdiğimiz ilk koyda yüzdük biraz sonra bota çıkınca hatunlar biz ıslak mayo ile rüzgarda kalmayalım üstümüzü değiştirelim dediler. teknede kamara yok. kıyıda çalılar var ama iskele yok yüzüp gelinse gene ıslanılır. dedimki denizde biraz daha açığa gidelim orada değişin. açığa geldiğimizde havlunun içinde bi şeyler yapmaya başladılar şekilden şekile girdiler. hatunlar bize arkanızı dönün falan deyince alpay abi yahu dün zaten ne var ne yok pazara çıkardınız anlaşılan başkalarınada gösterip duruyomuşuz birbirimizden ne saklıycaz dedi. olurmu öyle şey falan demeye kalmadan bak böyle olur dedi alpay abi mayosunu indiriverdi. altından inmekle kalkmak arasında kalmış uzun kalın bi yarrak çıktı. ben de mayomu çıkarırmıyım acaba diye düşünürken o aleti görünce bi an vazgeçtim. emine resmen aleti görünce mal gibi kaldı şaşkın şaşkın “alpay abi bu daha kalkıyomu” diye sorunca “o kadarı neye yetmiyo” demişim. alpay abi dönüp hadi sende çıkar aslanım üşütme ıslak ıslak deyince biraz mahçup olarak mayomu çıkardım. baldızla hanım hala havlularını çıkartmamışlardı. baldız benimkini görünce kız bumu eni bu kadar boyu bu kadar yok şöyle büyük böyle kalın girmiyo diye ağladığın alet demezmi. iyice yıkıldım. gerçi hanım beni savundu bana göre kalın ve büyük kalkınca rahat alamıyorum falan dedi ama sıkıntısı olan adam cinayet işliyo bu mevzulara. normalde benimkinin boyu ortalamadır 15 santim civarında işimide görür öyle komplexe stresede pek girmem ama bacanağınkinin yanında bizimki bamya muamelesi gördü. hatta baldız bi ara bamya gibi dedi ve bu sefer roller değişti bizim hanım bacanağın sikinden gözünü alamaz oldu. alpay abide başladı şişinmeye kuru mayosunuda giymedi biraz daha gösterip hava atmak için. bana döndü bide aslanım azıcık güneş gösterde kendine gelsin alet dedi ama ben hemen giyindim tabi. bu arada hanımlar kendi aralarında konuşmaya başladılar bu nereye ne kadar sığar diye. baldız “daha sen kalkmışını görmedin daha da kalınlaşıyo bak kaldırayımda gör” deyip üstünden önce havluyu atıp alpay abiye seslendi arkasındanda mayosunun altını domalarak tüylü amını ve götünü gözümüze soka soka çıkardı baldızın amı hanımınkinin tam tersine iç dudakları uzun olanlardandı. baldız karşımda domalınca bıngıl bıngıl memeler öne doğru sarkıp sallanmaya başladı ama beklenen olmadı alpay abinin alet kımıldamadı bile fakat benim alet içeriden çadırı kurdu. teknenin eni boyu belli saklanacak yerde yok bir anda kendimi yüzü koyun yere atınca hep beraber kahkahayı bastık. baldız bu sefer alp
ay abiyle uğraşmaya başladı. ne o artık ilgini çekmiyomuyum beni beğenmiyomusun diye dürtüp arada bak eniştem çok beğeniyo beni bamyası kocaman oldu diyince bende hazır kaldırmışım kalkmışını gösterip durumu toparlayım dedim ne bamyası yahu deyip indirdim şortu. bacanak bu vaziyeti görünce bıyıkaltından gülerek hergün baklava yenmez ki dimi bacanak deyince hepimiz ne demek istediğini anlamıştık. bi anlık sessizlikten sonra baldız benim hanıma kalkmış görmek istiyosan sen kaldırcakmışın dedi alpay öyle diyo dedi. benim hanım zaten tahrik olmuş vaziyette bacanağın yarrağa kitlenmiş bakarken havlusunu bi açtı bikininin üstü yok meme uçları sipsivri olmuş bikininin altında amın dudakları şişmiş kabarmış biri mayonun dışında. manzarayı görünce bacanağın aleti hacim olarak dahada büyümedi belki ama 15 saniye sonra dimdik ve sert vaziyete geldi. üstüne benim hanım domalarak dudakları kalçalarının arasına sıkıştırarak alt mayoyuda indirince bacanağınki hafiften pıt pıt atmaya başladı. bi baktım benim hanımın koca camel toe su aralanıp aradan su sızdırmaya başlamış kocman sike dokumanın bahanesini arıyo “sen boyunumu ölçecen eninimi ölçecen ölç bakalım” dedim. işte ondan sonra herkes bi oh çekti ve kim ilk söyleyecek acaba diye beklenen gerilim bitti ve herkes çaprazına doğru yöneldi. benim hanım ağzına ne kadarı avcuna ne kadarı amına ne kadarı sığar diye ölçüme başladı ve çok uğraşmasına rağmen hepsini alamadı. almaya çalışırken canı yandı. hala da alamıyo. her pozisyonu denedi ve hepsinde geldi ama üstte kendi kontrolünde takılırken normalde nadiren olduğu zincirleme orgazmı yoğun ve uzun olarak yaşadığını siken ben olmadığım halde farkettim. bende yıllardır beğendiğim baldızımın önce ağzına verdim sonra akşama kadar evire çevire siktim finalleride italyan otuzbiriyle yaptım ama sadece kendi üstte olduğu pozisyonlarda bi kaç kere geldi. insanın canı acımadan köklemeside güzel oluyomuş bızırım değene kadar kökledim keşke her zaman küçük boy, arada bir büyük boy olsa deyince bu sefer şişinme sırası bana geçti. o gün teknede hatunların bızırları ve benim taşşaklarım yanana kadar sikiştik. arada bir ben çaktırmadan baldızı sikmeye devam ediyorum. bazen bakıyorum benim hatunun amı iyice genişlemiş o zaman diyorum heralde bunlarda çaktırmadan arada bi sikişiyolar ama senede bir iki kez muhakkak dördümüz aynı yatağa beraber girip bişiler deniyoruz. kendimizce kurallarımız var. götten sikişmiyoruz. öpüşmüyoruz. tekrar sikişe devam etme durumuna karşı yalanan yada öpülen yerlere boşalmıyoruz. aynı anda ikiye bir yapmıyoruz ve aramıza hiç yabancı almadık ama bu sene yatağa dışarıdan kadın getirme ile ilgili ısrarımız var bacanakla.

7 thoughts on “bir ara baktım olay çoktan çığrından çıkmış

  1. merhaba olgun özgür ve seçici
    bayanlar. istanbul avrupa
    yakasından umut ben, atletik
    yapılı bakımlı esmer tenli 1.74
    boy 75 kiloda biriyim. güvenilir
    sırdaş samimi bir partner ihtiyacı hisseden, benim gibi aşka
    susamış pınarından kana kana
    içmek arzusu taşıyan, içinde kor
    gibi yanan gizli ateşi söndürmek
    isteyen güzel bayanlar.
    yaşanacak hoş doyurucu ve sıcacık anlara ne dersiniz.? 0543
    251 1181 umudum88@windowslive.com telim 3g uyumlu olup özelim
    açıktır kendine güvenen cesur
    bayanların sms veya aramalarını
    bekliyorum lütfen çekinmeyin

  2. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

  3. ismin enes. Antalyada yaşıyorum sadece am yalamak istiyorum ama lütfen temiz olanlar bekliyorum bir kaç bayan denk geldi kirli kıllı.. Am yalamak istiyorum anlıyormusunuz. Adresim bayan adresidir kendim açtım elfsydn0707@hotmail.com

  4. slm ben egeli 32 ya yaşında biriyim saatlerse boşaltıncaya kadar am yalarım varsa isteyen aloo demsi yeter aydın izmir denizli afyon kütahya 05397164355

  5. mrb herkese ist_leventten 177boy-80kg-33yş 20cm esmer bekar biriyim.sexs deneyim profosyonel seviyede ilgi çeken bayan arkadaşlara duyurulur karşılıklı doyumsuz sexse varsanız arayın.5312088209

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s