Annem ile fantezilemiz – 2

Merhaba sexhiakyeleris.tk Okurları ,

Merhaba arkadaşlar benim adım ahmet size ilk hikayede başımdan geçen olayları anlatmış tım artık annem canan ile evli gibiyiz aramızdaki duvarlar kalktı onunla karı koca gibi bir cinsel hayatt yaşıyoruz annem ile bu artık eskisi gibi zevk vermemeye başlayınca çeşitli fantezilere başladık ilk annem fahişe gibi giyinip beraber pavyona gitmiştik artık canımız farklı şeyler istiyordu annemin başkasıyla sevişmesini görmek istiyordum bunu ona söyledim annem önce mırın kırın etti sonra oda azgınlıkla kabul etti ama bu adam kim olabilirdi bütün seçenkeleri düşündükten sonra komşumuz hasan abiyi gözümüze kestirdik hasan abi alt katta oturan yeni evli bir memurdu çok yardım severdi annemle birlikte planı hazırladık

Annem hasan abinin işten geldiği vakitleri gözleyip ondan önce mini eteğiyle 1 kata inip 4 basamk yukarısından çıkıyordu merdivenleri bu ha planın ilk aşamsıydı annem bir gün onların evine gidip muslğumuzun bozulduğunu söyledi hasan abide 5 dakka sonra geliyorum dedmiş annem hemen gidip en sexi elbiselerini giydi hasan abi annemi görünce şaşırmıştı anneme bu ne güzelik dedi annem hasan abiye ne içeceğini sordu hasan abi kahve olur diyince annem önceden hazıladğı ispanyol sineği yani azdırıcı damla lıyı kkoydu hasan abi muslağa eğildipinde annem terlemeye başladığını görünce yavaşça pantolonunu indirdi hasan abi ince v isteksiz bir ses tonuyla yapmayın dedi annem hemen dudaklarına yapıştı deli gibi öpüşmeye başladılar annem onu salona geçirip soydu üstüne çıkıp inlemeye başladı tam bu sırada ben geldim annem beni işaret ederek gel yakışıklı dedi benim kini yalamaya başladı hasan abi erken boşaldı ben devam ettim kucağıma alıpp sikmeye başladım annem ter içinde kalmıştı hasan tekrar geldi çekip ağzına verdi annemin sonunda hepimiz ilaçlanmış sinekler gibi yere yıkıldı hasan abi karımın haberi olmsaın dedi annem belki bir gün onuda görürüz dedi hassan annemin memelerini sonkez sıkıp dışarı çıktı

ben bunların hepsini kamerya almıştım arşivleyip sakladım bir dahaki sefere annemi hsan abi ile ormanda tecsvüz ettiğimizi anlatırım

Leave a Reply

