yengemle sikiştim

Merhaba değerli  okurları ismim merrt edirnede ikamet ediyorum.22 yaşındayım yengemde 40 yaşlarında çekici seksi bir baayan daha önclerde onu hep arzuluyordum ama bir türlü fırsat olmuyordu yaz dönemeydi ameliyat olmuştum bu dönemde evde dinleniyordum ameliyat olalı 3 hafta olmuştu anne ve babam çalıştıklarından dolayı evde yanlız kalıyordum yengemde bir firmada çalışıyordu bir gün öğleden sonra idi kapı çaldı annenmin evde olduğunu dşşşünerek gelmişti oturmaya yengem evde olmasdığını işte olduğunu söyledim ben geçmiyeyim dedi o zaman bende ısrar ettim biraz dinlen sonra gidersin diye içeri geçtik beraber oturmaya başladık ssohbet laf lafı açıyordu ama nasıl söyleyeceğimi bilmiyordum yenge dedim saana birşey söylicem dedim ama nasıl tepki vereceğini bilmiyordum söyle dedi ben dedim seninle sikişmek istiyorum baştan olmaz dedi itiraz etti sen ameliyat oldun nasıl olucak ki dedi birşey olmaz dedim ve o da peki tamam dedi ve o anda inanılmaz mutlu oldum sikim dikilmeye başladı ( ensest sex hikayeleri )ve birbirmizi soymaya başladık evde kimse olmadğından rahatttık benim bayandaa ilk önce göğüslre bakarm o özelliiğim var göğüslerini yalamaya başladım ikimizde çıplakyık soyunmuştuk gögüşlerini emiyordum o da zevk alıyordu o zevk aldıkça bende daha fazla zevkleniyordum bana çabuk olmamı söyledi biri gelirse ne yaparız dedi açıkçası bendeee korkuyordum biri gelir diye malum hasta ziyaretine geliyorlardı yavaş yavaş göbeğinden amına doğru iniyordum bana dayın bena daha önce böyle fantaziler zevkler yaşatmadı dedi çok beğendiğini söyledi amcığını okşamaya yalamaya başladım 3 haftalık ameliyatlı oluğunm içinde korkuyordum biraz aama herşeyi göze almıştım ve sikimi amcığına sokmaya başladım yavaş yavaş sikiyordum biryandan göğüslerini okşuyordum zevktten inlemeye başladı sesi hala kulaklarımda ben boşalacağımı yakın zamanda kapı çaldı biri gelmişti ama ikimizde kapıyı açamadık ben göğüslerine boşaldım beni çok yorrmuştu boşaldıktan sonra yataktan epey kalkaamadım yengem gidip duş aldı o geldlğinde ben yatıyordum hala benide temizledi ıslak mendilllerde ona teşekkür ettim bana bu güzel anı yaşattığı için sen iyice iyileş daha güzel olur dedi aramızda küçük bir sır olarak kalacağını söyledi ( sex hikayeleri )

4 thoughts on “yengemle sikiştim

  1. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

  2. Merhabalar benı eklemelısın bence hikayene bayıldım ben de annemi ben de aynı deneymi yasadım, benı de bı oglun sayıp sikişebilirsin benımle senı herturlu duzerım en sevdgm ıse got delıgı yalamak ekle benı beklıyorum sadric@hotmail.com

  3. merhaba olgun özgür ve seçici bayanlar. istanbul
    avrupa yakasından umut ben, atletik yapılı
    bakımlı esmer tenli 1.74 boy 75 kiloda biriyim.
    güvenilir sırdaş samimi bir partner ihtiyacı
    hisseden, benim gibi aşka susamış pınarından
    kana kana içmek arzusu taşıyan, içinde kor gibi yanan gizli ateşi söndürmek isteyen güzel
    bayanlar. yaşanacak hoş doyurucu ve sıcacık
    anlara ne dersiniz.? 0543 251 1181
    umudum88@windowslive.com telim 3g uyumlu
    olup özelim açıktır kendine güvenen cesur
    bayanların sms veya aramalarını bekliyorum lütfen çekinmeyin

Leave a Reply

