kızkardeşim

Merhaba sinirsizhikayeler.Com Okurları ,
site=”hikayem18″;

mrb arkadaşlar gercek yaşadıgım bi olay ben 9 yaşındayken kızkardeşim dünyaya gelmişti kardeşim dogdugu hafta babam öldü kızkardeşimi evlatlık vermek zorunda kaldık onu buldugumuzda 14 yaşındaydı ben ozaman askerdi,m annem bak telefona kimi vercem dedi onla ilk konuştugumda şok olmuştum hemen komutanımdan izin alıp izmire eve geldim kızkardeşimi görünce iyice afallamıştım yoktu böle bi güzellik
ben izine geldigimde yazdı altında kısa bi şort vardı sarıldık öptüm falan konuştuk biraz ama bn kalcalarından gözümü alamıyodum rahat büyüdügü cok belliydi gelip kucagıma oturdu o kalcaları kucagıma degdikce cıldırıyodum kafaya koymuştum o kalcalarından kaycaktım ona annem bn dükana gidiyom dedi sonra gelirsiniz bnd iyi dedim annem cıktı bende şortumu giydim duşa girdim kızkardeşim kahve yapmış içiyoz elinde kahveyle gelip kucagıma oturdu tabi bnm yarak oldu kazık gibi bnd ufak gögüslerini elliyodum dayanamıyodum odama gidip 31 cekmeye başladım boş aldıgım sırada kapıyı actı ve gördü napıyon dedi bnd söledim ilk kez görüyodu tabi iç bozuntuya vermeden yanına gittim abi cok büyük bu dedi içinden ne akıyo diye sordu bnd döl dedim ellemek istermisin diye sordum cekindielini tutup yaragıma götürdüm ama dayanamıyordum onu karşımda görünce birden dudaklarına yapıştım itiraz etti tecavüzden başka care kalmamıştı karşıda koyamazdı zaten fazla 2 tokat salladım yataga düştü zorla tişörtünü cıkarttım ufacık gögüsleri vardı karşı cıkıyodu yüz üstü cevirip ellerini karşı dolaba bagladım artık karşı gelemezdi ayaklarınıda dizlerinden kırıp ellerine bagladım şortunu yırttım yoktu böle bişi ya ufacık am göt karşımdaydı başladım yalamaya dilim amının içinde geziniyodu ilk defa orgazım oldugu belliydi agzıma boş altı önüne gecip sıra sende sen yala deyip saclarından tuttum agzına verdim itiraz etme hakkı yoktu artık ayakları ellerine elleri dolaba baglıydı agzına boş aldım abi bunu alama desede arkasına gecip afif afif yüklendim cok daRDI KAFASINI ZORDA OLSA SOKMUŞTUM OMUZLARINDAN TUTUP İYİCE KÖKLEDİM CIGLIKLARI EVİ İNLETİYODU GÖTTÜNE BOŞ ALDIM AMINI YALAMAYA BAŞLADIM BENİM OLCAKTI O UFACIK AMINDAN SİKTİM KIZLIGINIDA ALMIŞTIM AKŞAMA KADAR 7 DEFA SİKTİM ŞUAN EVLİ VE KALCALARI MUHTEŞEM GECEN GÜN EVİNE GİTTİM TEKTİ DAYANAMADIM DÖVEREK GÖTÜNDEN SİKTİM

site=”hikayem18″;

Leave a Reply

