bodrumda kuzenimle süper sex :)

Merhaba sinirsizhikayeler.Com Okurları ,
site=”hikayem18″;

Merhaba benim adım aytuğ 18 yaşındayım 1.80 boyundayım. Kuzenimin adı esma 26 yaşında onun fiziğini anlatamıyorum size evinde yanlız kalıyor. Neyse hikayeme geçeyim. Bir haftalığına kuzenim esma ablamlara gittim. Kuzenim beni otogardan almaya gelmiş altında kısacık pembe eteği üstünde daracık siyah askılı bi badisi vardı. Kuzenimle biz muhabbet sohbet iyi gidiyordu bana kız arkadaşın var mı diye sordu ben de yok dedim. Ona sordum erkek arkadaşın var mı diye o da yok dedi. Gece oldu rtesi gün denize gidicektik hazırlandık kuzenim yine aynı kıyafetini giymiş ama bu sefer altında bikinisi vardı. Biz bindik dolmuşa denize gidiyorduk araba bayaa bi doldu tıktlım rıkış oldu. Biz de en arkada oturuyorduk köşede ablam bana aytuğ biraz bacaklarını arala da kucağına oturayım dedi. Ben açtım bacaklarımı tam da sikimin üstüne oturdu. Benim sikim kalkmaya başlamıştı dimdik oldu. Kuzenim bana baktı ve güldü daha da baskı yapıyodu sikime yanımızda oturan insanlar da turistti biz onların farkında bile değildik. Kuzenim elimden tuttu bacaklarına koydu ben başladım okşamaya. Bizim ineceğimiz yer geldi. Araba durdu ve indik. Ablamla plaja doğru gidiyorduk. Etrafta kimse yoktu ablam bana sikin çok güzelmiş eve gidince daha güzel şeyler yapalım dedi. Ben şok olmuştum hayallerini kurup 31 çektiğim kız bana vericekti. Plaja geldik bomboştu ortalık 1-2 şezlong vardı başka da yoktu. Ablam aytuğ benim eteğimin fermuarı sıkışmış arkadan onu yapsana dedi. Elimi attım fermuara çözdüm ve bi elimle de götüne ellemiştim güldü. Denize girdik beraber ben denizde onun heryerine elliyordum çıktık hadi gidelim dedi. Bindik dolmuşa ve eve gittik. Girer girmez yapıştı dudaklarıma. Hadi erkeğim senin kadının olmak istiyorum sik beni parçala diyordu. Yatak odasına geçtik ben onu soymaya başladım çırıl çıplak kaldı o da beni soydu ve 20lik sikimi ağzına aldı müthiş emiyordu ve saxo çekiyordu. Ben dayanamıycaktım o da o haldeydı hadi artık gir içime beni hamile bırak aşkım diyordu. Bende daldırdım sikimi içine ahhhhhhh ohhhh hadiiiiii diye inliyordum. Bende geliyorum aşkım geliyorum sabret diyordum. Oum da ben de ben de geliyorum aşkım dedi. Ben bi başladım boşalmaya hayatımda oyle boşalmamışımdır ve o zevkle ustune yığılıp kaldım ve ben boşalırken kuzenim de orgazm olup boşalmıştı. Kuzenimi çok güzel sikip hamile bıraktım ve çok mutluyum🙂
EKLEMEK İSTEYEN VE BU SİKİN TADINA BAKMAK İSTEYEN BAYANLAR EKLEYİN:aytuğ_keser@hotmail.com

site=”hikayem18″;

4 thoughts on “bodrumda kuzenimle süper sex :)

  1. SLM BEN MEHMET TELSEX FANTAZI SEXTE SINIR TANIMAM KILI VE BUYUK SIKIM VARDIR HADI SEVISELIM GERCEKTE ISTANBUL ANADOLU YAKASINDAN OLANLAR ARASIN KOLGİBBİ3450@HOTMAİL.COM……… 544..496..20.11

  2. merhaba olgun özgür ve seçici bayanlar.
    istanbul
    avrupa yakasından umut ben, atletik yapılı
    bakımlı esmer tenli 1.74 boy 75 kiloda
    biriyim.
    güvenilir sırdaş samimi bir partner ihtiyacı hisseden, benim gibi aşka susamış
    pınarından
    kana kana içmek arzusu taşıyan, içinde kor
    gibi yanan gizli ateşi söndürmek isteyen
    güzel
    bayanlar. yaşanacak hoş doyurucu ve sıcacık anlara ne dersiniz.? 0543 251 1181 umudum88@windowslive.com telim 3g uyumlu
    olup özelim açıktır kendine güvenen cesur
    bayanların sms veya aramalarını bekliyorum
    lütfen çekinmeyin

  3. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

Leave a Reply

