BELGİN TEYZEM

Merhaba sinirsizhikayeler.Com Okurları ,
site=”hikayem18″;

Öncelikle bundan sonra yazacağım hikayelerin bazıları gerçek , bazıları ise hayallerimde kurguladığım fantazilerdir.Sizlere sanki anı yeniden yaşıyormuşçasına bir dille anlatacağım , yani 18 yaşında yaşadıgım bir olayı , o yaştaymışım gibi anlatacağım , yorumlarsanız sevinirim.

Merhaba ben tuna , 19 yaşında 183 boyunda 70 kilo , kumral bir erkeğim.Seks deneyimim ise her 19 yaşındaki erkek gibi yok denecek kadar az , günlerim 31 çekmekle geçiyor desem yeridir :)) , 4. leventte annem ve kızkardeşimle yaşıyorum , işsizin tekiyim , annem işe , kızkardeşim okula gittiği için , tün gün boyunca evde internet , yada arkadaşlarla playstation oynuyorum. Ben 14 yaşında geldim istanbula , annem ve babam ayrılınca annemle birlikte geldik, aslen hataylıyız. Hatayda annemin teyzesinin kızı Belgin teyze vardı , o zamanlar 35 yaşında 2 cocuk annesi , eşinin ismi Yasin amca , o zamanlar annemler okey oynarlardı birlikte , annem ve babam , belgin teyze ve yasin amca , yılbaşı geceleri , cumartesileri eglenceleri buydu , bizde cocuklarıyla oynardık , nazan ve hüseyinle , 5 yıl geçmişti ve onlarda boşanmışlardı , kızı benimle yaşıttı evlenmişti , oğlu ise anneannesi bakmaya başlamıştı , annemle teledonda konuşuyordu sürekli ve istanbula geleceğini söylüyordu , birgün çıkageldi , 40 yaşındaydı artık , 165 boyunda , 60 kilo civarı , güzel fiziği biraz geniş basenleri vardı , onu o anda gördükten sonra asla teyze gibi görmedim , gerçek bir kadındı sarı siyah röfleli saçlarıyla , ona sahip olmak için herşeyi verirdim , öyleki sikim anında kalkmıştı ve saklamak için elini öptükten sonra 2 saat yatak odasından çıkmamıştım , evimiz 2 oda 1 salondu , herkesin odası vardı , salondada 2 çekyat , ben salonda yatıyordum , ilk gece çok konuşmadık , ve o annemin odasında uyudu , annemle birlikte, sabah kahvaltı hazırladım onun için , yanlızdık , kahvaltı yaptık çok büyümüşsün oğlum ,yavrum falan dedikçe sinir oluyordum , gazete aldım iş ilanlarına baktı , ben internette bulabileceğinide söyledim , iş bulma sitelerine kayıt yaptık , iş başvuruları yaparak akşamı bulduk , kardeşim 3 te annem 7 de evde olur , ilk günümde ona yardım etmek için herşeyi yaptım , 1 hafta olmuştu ve artık daha sıcak davranıyordu , o akşam okey oynayalımmı dedi , yerde takta küçük tuvarlak masanın üstüne kurduk , benim koltuğumun altında oturuyordu , ayaklarımı yana doğru uzatmıştım ve ayak parmaklarım onun ayagına dokundu , o ise çekmedi , o anki tensel tahriği şimdi bile yakalıyamıyorum , sikim taş gibi olmuştu , ayak parmaklarımla resmen ayağını okşuyordum , bana doğru döndü gülümsedi , ama çaktırmamak için okeyle uğraşıyormuş gibi yapmaya devam etti , bense onun takozuna bakıp hep ihtiyacı olan taşı atmaya başlamıştım , her attıgımda gülüyor , okey atıyor , ama ayaklarımız ayrılmıyordu , o gece salonda iki çekyat var , ve orada uyursam daha rahat ederiz hem ben hem sen dedi anneme , aynı odada kapalı kapı uyucaktık ve çok heyecanlıydım , o kadarki uyuyamıyordum , tül perdeden içeri giren ayışıgıydı odayı aydınlatan , saat 2 olmuştu ve uyuyamamıştım , sözlerimi alamıyordum , o ise sırtüstü uyuyordu ( ben öyle zannediyordum ) , üstünde yorgan vardı , bir anda tam amının oldugu tarafa kaydı gözüm , çok kücük kücük hareketler vardı , anlayamamıştım , bir gece sonra yeniden uyuyamıyordum , yine dikkatlice bakmaya başladım , iyi geceler dedikten 20 dakika sonra yine hareketleniyordu , neydi bu , kollarıda yorganın altındaydı , ve işte o anda anladım , masturbasyon yapıyordu , o an inanılmazdı , bende yavaş yavaş okşuyordum , 5 dakika geçmiyor boşalıyordum , öyleki gecede iki defa silmeden külotlara yazık oluyordu , akşam yemeklerinde , okeylerde ayaklarımızın sevişmesi devam ediyordu aynı tahta yer sofrası altında , bir gece uyumadan önce masaj yapmamı istedi , çekyatın başına çıkıp oturdum , oda bacaklarımın arasına sırtını verdi ben omzunu sıkıyordum ama sikimde çok sertleşmişti ve sırtına deyiyordu , sonuçta 19 yaşındaydım ve cesaretsizdim , ben sırtını ovdukça ,hoşuna gidiyordu , hoşuna gittikçede sikimi sırtına yaslıyordun , o gece yine izledim , yine oynuyordu yavaş yavaş amıyla , bende okşadığımı hissetmeliydim , ama cesaretsizlik işte , sonraki gece kararlıydım , yorganın altında bu defa sikimi saklamıyacaktım , simdik duracaktı , iyi geceler diledik ve 15 dakika sonra ben 31 çekmeye başladım , o kadarki tükrüklüyor ve ses çıkmasını istiyordum , sırtüstü uyuyor gibiydi , kafası yavaşça benim oldugum çekyata yöneldi , gözlerimi hemen kapadım , çok kısık bir şekilde açtım , izlediğimi hissetmesin diye gözleri açıktı ve bakıyordu , bir anda tekrar kafasını çevirdi ve uyuyormuş numarası yaptı , hissetmişti gördüğümü , el hareketleri daha belirgin olmuştu belgin teyzemin , sabahında iş görüşmesi vardı , uyanmış ve gitmişti , saat 2 gibi geldi , sinirliydi , adam sarkmış biraz anlattı , bende telefon açtım gittiği yere o mutfaktayken , senin ananı sikerim orospunun evladı sen kimin teyzesine yavşıyorsun , diye bagırmaya başladım , hemen geldi napıyorsun noldu falan dedi , telefonu elimden aldı ve kapattı , bende sana asılanı öldürrüm ben dedim , genç aklı işte :)) , ama çok hoşuna gitmişti ki akşam annemlere anlatmıştı , yine o akşam 4 leventin başında eşofman satanlardan bir kırmızı eşofman almıştım , ince , belgin teyzeme hediye etmiştim , okeyde yine parmaklarımız sevişiyordu , saat 12 olmuştu ve uyuyacaktık ,kırmızı eşofmanı giymişti , daracıktı , vucuduna tamamen yapışmıştı , tayt gibiydi , iyi geceler diledik , saat 1 olmuş ben hala uyuyamıyordum , o anda belgin teyze soluna döndü , benim yönümün tersine , ve dönerken yorganıda açmıştı , yarıya kadar açık bir göt , bembeyaz kalbim yerinden çıkacak gibiydi , 5 dakika kadar şoktan hiçbirşey yapamadım ve sadece harika kalçalarına bakıyordum , yarısı açıktı , yerimden kalktım yanına gittim dokunmak istedim korktum , burnum 3 cm yakındı kokluyordum , o kadar güzeldi ama çekiniyordum , cesaretimi topladım ve parmaklarımı sürdüm , sonra avuç içimi , bir ara belgin teyze diye kuladına fısıldadım , tepki vermedi , uyudugunu düşündüm , ve okşamaya başladım , artık okşamak yetmiyordu , bir elim yarrağımda , diğer elim teyzemin götünde ,31 çekiyordum , kalbim duracak gibiydi , eşofmanı yavaş yavaş aşağı çekiyordum ama deliğe ulaşamıyordum bir türlü , görmek için içim gidiyordu , yarım saat bu şekilde geçti , aşağı indirdim , eşofmanı çok az , ellerim yetmiyor öpüyordum götünü , uyanırsa mahfolacagımı düşünerek 31 çekmeye devam ediyordum , götünün yanaklarını bir cesaret ayırdım ve göt deliğini gördüm , allahım kalbim fırlıcak , hayatımda o kadar heycanlanmadım , öptüm dillerim , 1 dakika sonra kıpırdadı , korkudan altıma sıçacaktım , biraz yukarı çektim eşofmanını üstünü örtüp yerime geçtim , sabah geç uyanmıştım , bana kahvaltı hazırlamıştı , daha sıcak davranıyordu. ( HİKAYEMİ BEĞENDİYSENİZ VE DEVAM ETMEMİ İSTİYORSANIZ LÜTFEN OYLAYIN YADA YORUMLAYIN , YETERİ KADAR BEĞENİ TOPLADIYSAM 2 GÜN SONRA NASIL SİKİŞTİĞİMİZİ ANLATACAM , GÖRÜŞMEK ÜZERE )

site=”hikayem18″;

One thought on “BELGİN TEYZEM

  1. SLM BEN MEHMET.. 544..496..20.11..NUMARAM TELSEX FANTAZI SEXTE SINIR TANIMAM KILI VE BUYUK SIKIM VARDIR HADI SEVISELIM GERCEKTE ISTANBUL ANADOLU YAKASINDAN OLANLAR ARASIN KOLGİBBİ3450@HOTMAİL.COM

Leave a Reply

