arkadaşımın ablasıyla ders çalısırken

Merhaba sinirsizhikayeler.Com Okurları ,
site=”hikayem18″;

mrb ben 23 yasındayım. yakın zamanda basımdan gecen bi olayı anlatacağım. cocukluk arkadasımın ablası sevinç abla  29 yasında bende ona hep ablam olmadığı için ablam gözüyle bakmıstım. o da 170 boyunda esmer herseyi yerinde bi hatundu.arkasımın dükkanları var ve ailece orayı işletiyolar.birgün birlikte evlerinde  memurluk sınavına calısıyorduk. ailesi bana cok güvenirdi bi oğullarıda beni görürdüler.akıllarına ufacık bi şüphe olmazdı bende de yoktu o ana kadar. neyse odasında  ders çalısırken telefonu caldı salonun balkonuna cıktı. ben odasında tek basımaydım içime müthiş bi zevk geldi. kalktım ve dolabının cekmecelerini actım.. offffff sayısız rekli renkli südyenler kilotlar tangalar.. bi yandan da yakalanmamak için dısarıya bakıodummm. azmıstım iyice sütyenleri tangaları öpüyor kokluyor yalıyorddum.. en altta takma yarrak vardı 2 tane biri siyahti… off işte zevkten ucacaktım yarrağıma sürtüyor 31 cekiyordum. ve ayak sesi duydum hemen toparlandım ve oturdum tabi yarrağımda siyah tüllü tangası vardı. bana noldu kızarmısın dedi bende ateslendim dedim.. su getirdi.. tekrar soru çözmeye baslamıstık ki ben dayanamddım dudağına yapıstım. ilk basta yitti napiosun ben senin ablan sayılırım dediii. ama seni çok istiyorum dedim pantolonumu indirdim ve bak bu senin tangan dedim.. çok sasırmıstı hemn tangasını görünce hemde benim yarrağıma görünce.. dayanamayıp tekrar öpüştük sevişmeye baslamısıtıkkk. delice sevişiyor boynumu delice yalıyordu.. üstünü cıkardım ve göğüslerini yalamaya basladım harikaydıı… esofmanını indirdim ve amını yalamaya basladım kaymak gibiydi yeni traslamısıtı…. altımda inliyor sen hala benim kardesimsin diyordu…  sonra yarrağımı yalamaya basladı o kadar ustaca yalıyordu ki ünide baya deneyim kazandığı belli oluyor du.. daha önce kaç kere yaptın diye sormuyacam tecrübeli olduğun belli dedim gülümsediii… daşşaklarımı yalıyor adeta yarrağımı somuruyordu.. o ara telefonu caldı annesi yanı meral teyze… telefonu actı dersin nasıl gittiğini acıkıp acıkmadığımızı soruyordu.. tabi benim kafam o ara amını yalamakla mesguldü.. ders çalısmamız iyi gidiyor ben bişeyler hazırlar karnımızı doyururuz dedi ve kapattı telii.. bana herseyimle seninim bu seni doyurur demi kardesim dediii….  amcığını iyice yaladıktan sonra yarrağımı hafifce sokmaya basladım.. inliyordu altımda … bacaklarını omzuma attım ve sonuna kadar kökledimmm…  yıllardır abla dediğim yakın arkasımın ablası altımda ,yarrğım o sıcacık amında ve inliyordu… sonra halının üzerine bi güzel domalttım göt deliğini bi güzel kremledikten sonra yarrağımı soktumm.. daracıktııı. götünü tokatlıyorum iyice kızartmıstım..bağırmaya basladı erkeğimm die ben artık senin oruspunum sis beni die ağzını kapattım ben tangasını ağzına soktummm..hava sıcak camları acamıyoz ses gidecek die iyice terlemiştik ama hala dedli gibi sikişiyorduk . bizimkiler sana güveniyor isteğin zman gel diyordu… yarrğımı cıkarığ ağzına verdim yaladı ve birden ağzına bosaldımmm.yutmasını istedim daha önce yapmadığını söyledi ilk olur dedim ve boğazını sıkmaya basladım zorla yutturdum… aradan bi yarım saat gecti temizlendik ve yan yana yatıyorduk inanılmazdı ablam dediğim yanımda cırılcıplak yatıyordu.. su içeye gittim mutfağa dolabı actım puding… odaya getirdim ve yarrağıma sürdümm. yalamaya basladııı tertemiz yaptıı sonra vucuduna gögüslerine amına puding döktüm ve yalamaya baladımm.. ikimizde ucuyordukk.. dilim amcığının içinde… amcığı kıpkırmızı olmustu… ve ordan banyoya gectik suyun altında bi yanda du  alıyor bi yandan sevisiyordukk…  bi güzel domaltıp götüne tekrar calıstımmm.. artık senin karınım diodu beni bunlar acayip tahrik ediyordu…. hızla götünde gidip geliyordummm.. ağzına tekrar bosaldımmmm  ve kendi isteğiyle yuttu hepsini.. bi güzelce yıkanıp. giyindikk. 1 tane südyenini 2-3 tane tangasını yanıma aldım.. evlerine gidemediğim zaman telden konusup sanal sex yapıoz  mastürbasyon  yapıyoruz. bu zmana kadar 3 kere sikiştik bunlarıda anlatacağımmmm …

site=”hikayem18″;

One thought on “arkadaşımın ablasıyla ders çalısırken

  1. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

Leave a Reply

