ablamla sıcak dakıkalar

Merhaba sinirsizhikayeler.Com Okurları ,
site=”hikayem18″;

slm ben 24 yasında esmer normal yapıda bır erkegım sıze anlatacagım olay tamamen gercektır. ablam benden ıkı yas buyuk kızıl saclı dolgun dudaklı dık ve dırı goguslerı ile cok dıkkat ceken bır kızdır. ben yıllardır ablama ılgı duymusumdur. kucukken beraber banyo yapardık cok etkılenırdım ablamdan. ama acılamazdım ailem duyarsa mahvolurdum. bır gun evde uyuyordum ablamın tlf msj gelmıstı ablamdan once baktım msja msjı benım en yakın arkadasım atmıstı aşkım senı ozledım fazla gecıkme yazıyodu. msjı sıldım ablamın yanına gıttım gıyınıyordunereye dedım alısverıse dedı tamam dedım . ablam cıkınca onu takıp etmeye basladım arkadasımla bulustular bı kafede cok samımılerdı cocuk resmen kucagında oturtuyordu ablamı . ben ablamı aradım actı tlf. abla ben anahtarımı evde unutmusum dısarı cıkıyorum gec gelırım dedım. tamam dedı kapattı. sonra apar topar kalktılar ben takıbe devam ettım bızım eve gıttıler bıraz bekledıkten sonra anahtarla kapıyı actım sessızce gırdım eve salondan ınleme seslerı gelınce anladım arkadasım ablamı sıkmeye baslamıstı . hemen gırdım ıcerı . Noluyor burda dıye bagırarak ustune yurudum arkadasımın bır ıkı tane vurdum kovdum gıttı. ablama da vurdum bıraz. cok sınırlenmıstım ama ablamı da ıyıce korkutmustum. ablam yalvarıyordu babama söyleme diye bende bu fırsatı degerlendırmeye karar verdım ablama soylemememın fıyatının benım le sevısmesı oldugunu soyledım dondu kaldı. soku atlattıktan sonra itiraz etmeye basladı . ama babamın olayı duymasından sa benımle sikişmeyı kabul ettı.yaklastım yanına elımı kalcalarına goturdum

site=”hikayem18″;

4 thoughts on “ablamla sıcak dakıkalar

  1. SLM BEN MEHMET TELSEX FANTAZI SEXTE SINIR TANIMAM KILI VE BUYUK SIKIM VARDIR HADI SEVISELIM GERCEKTE ISTANBUL ANADOLU YAKASINDAN OLANLAR ARASIN KOLGİBBİ3450@HOTMAİL.COM……… 544..496..20.11

  2. merhaba olgun özgür ve seçici bayanlar.
    istanbul
    avrupa yakasından umut ben, atletik yapılı
    bakımlı esmer tenli 1.74 boy 75 kiloda
    biriyim.
    güvenilir sırdaş samimi bir partner ihtiyacı hisseden, benim gibi aşka susamış
    pınarından
    kana kana içmek arzusu taşıyan, içinde kor
    gibi yanan gizli ateşi söndürmek isteyen
    güzel
    bayanlar. yaşanacak hoş doyurucu ve sıcacık anlara ne dersiniz.? 0543 251 1181 umudum88@windowslive.com telim 3g uyumlu
    olup özelim açıktır kendine güvenen cesur
    bayanların sms veya aramalarını bekliyorum
    lütfen çekinmeyin

  3. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

Leave a Reply

