ablamın kilodunu kokladım

Merhaba sinirsizhikayeler.Com Okurları ,
site=”hikayem18″;

önce kendimi bahsedeyim ben ahmet ablam dilmen 27 yaşında neyse hikayeye geçelim bigün sıkıldım internete gittim ensent hikayeleri okuyodum zaten hep annemi istemiişim hep anne oğul okurum birden abla kardeş gördüm okudum hoşuma gitti ve ögün ablama ilgim başladı zaten annem yaşlı olduğu için hiç sikmek istemiyodum çünkü evde molpedini görürdüm kanlı vaya üzerine boşanılmış neyse abla geçelim 3 kardeşiz 2 kız 1 erkek küçük kız kardeşim 11 yaşında ev küçük olduğu için beraber yatarız babamın maddi durumu ii olmadığı için ranza almamış ben ablam ve küçük kız kardeşim yatarız buda benim hoşuma gider bigün evdde tektim banyo yapmaya gidecektim kirli sepetin üzerin de ablamın külotlu çorabı aldım sikimde kalktı biraz kokladıktan sonra üzerine boşaldın sonra korktum bıraktım sonra annemler geldi ablam banyoya girdi duş aldı sonra çıktı saat geç olduğu için yattık ablam çok kötü uykuya dalmıştı kardeşim de ablamın amını okşamaya başladım sonra korktum yattım sabah oldu annem komşulara gitti ablam ben evdeydik ablam geldi dedi kilotlu çoraplarımı her seferinde dağınık bide kirli buluyom bana dedi sen mi yaptın soyle ergensin belki sen yapmışsın bişey demem dedi ben ses çokarmadım ablam dedi biliyom sen yapıyon ben de evet abla errgenliğe girdiğimden beri ben yapıyom dedim tmm sana yardım edeceğim ama kimseye soyleme dedi dedim tmm soyundu 14 yaşında olduğum için pek kalın değildi ablam dedi yala amını yaladım ablam hadi sok diye inliyordu 5dakka amına soktum bişey olur diye korktum abla göte koyimmi bişey olur sonra ablam dedi götüm dar acır dedi ben biraz yaladım sonra götüne koydum çok güzeldi git gelden sonra götüne boşaldım sonra ablam dedi hadi şimdi sıra bende dedi amımı yala yaladım ablamda sarsılarak boşaldı yemin ederim yaptımmm bide kızlardada boşalma oluyormuş

site=”hikayem18″;

Leave a Reply

