Ablama karşı azgınlıgım

Merhaba sinirsizhikayeler.Com Okurları ,
site=”hikayem18″;

ablam 24 yaşında bende 19 yaşındayım muğlada yaşıyoruz.her gece yatarken ablamın bacakları açılıyo ve ben buna delırıyorum ablam türbanlı.ona karşı çok şey arzuluyorum anlatamam. bir gün minübüsdeydik işte inecekken araba anıden fıren yapınca ablamın arkaya fecı gırdım hayatımda hıc kımseye oyle yaslamamıstım neyse ıste eve geldık ertesı gun ablam ıse gıttı eve geldı ve o gunku gıydıgı bacaklarının rendındekı kulotlu corabı cıkardı kırlıye attı hemen corabı aldım am bolgesını kokladım amının kokusu coraba sınmıstı . corabı yalıyordum kokluyordum sıkım dımdk olmustu annemler evdeydı.o gün babamla annemin acil olarak ankaraya gitmeleri gerekti ve ablamla yanlız kaldık evde . ona gerçekleri soyledım ve sapıkmısın lan sen gıbısınden laflar soyledı artık dayanamıyorum dedım ve ablamın ustune atladım memelerını sıkıyordum dudaklarını ısırıyordum en sonunda amına dogru ılıştım ve yalamaya başladım artık ısrar etmıyordu kendını kaptırmıştı kızlık zarı azıma deyıyordu en sonunda çadırı kurmuştum taş gıbnı olan yarrağımı ablamın amının ortasına yerleştırdım ve yavaş yavaş içine soktum avaz avaz bağırıyordu memelerini sıkıyordum sıkımı cıkardıgımda sıkımın ustunde kanlar vardı ablama yalattım kanları ondan sonra tekrar soktum ve sikimi ablamın içine kokledım ablam 18 cm nın verdıgı acıyl aınlıyordu ıkımızde acayıp zevke geldık o kadar hızlı sıkıyordumkı cıkan seslerden bızde şaşırdık ondan sonra gotune gırdım gotunun edlıgı kocaman olmustu tekrar amına kokledım ve hızlı hızlı sıkmeye abşladım ablam tıtreeye tıtreye bnağıra bağıra boşaldı bende ablamın kocaman olmuş göt deliğinin içine boşaldım.en sonunda ablam zarını dikti ve evlendi.

benımkı yaplıan araştırmalarca bı hastalıkmış yapcak bışı yok

site=”hikayem18″;

3 thoughts on “Ablama karşı azgınlıgım

  1. SLM BEN MEHMET TELSEX FANTAZI SEXTE SINIR TANIMAM KILI VE BUYUK SIKIM VARDIR HADI SEVISELIM GERCEKTE ISTANBUL ANADOLU YAKASINDAN OLANLAR ARASIN KOLGİBBİ3450@HOTMAİL.COM……… 544..496..20.11

  2. merhaba olgun özgür ve seçici bayanlar.
    istanbul
    avrupa yakasından umut ben, atletik yapılı
    bakımlı esmer tenli 1.74 boy 75 kiloda
    biriyim.
    güvenilir sırdaş samimi bir partner ihtiyacı hisseden, benim gibi aşka susamış
    pınarından
    kana kana içmek arzusu taşıyan, içinde kor
    gibi yanan gizli ateşi söndürmek isteyen
    güzel
    bayanlar. yaşanacak hoş doyurucu ve sıcacık anlara ne dersiniz.? 0543 251 1181 umudum88@windowslive.com telim 3g uyumlu
    olup özelim açıktır kendine güvenen cesur
    bayanların sms veya aramalarını bekliyorum
    lütfen çekinmeyin

Leave a Reply

