ABLAM HARİKA

Merhaba sinirsizhikayeler.Com Okurları ,
site=”hikayem18″;

Mrb Hikaye18.net Okurlar?
Benim adim Kemal. Size bundan iki hafta önce yasadigim muhtesem bir animi anlatmak istiyorum. Ben Yurtdisinda ailemle beraber yasayim, sekse cok düsküm bir gencim. yasim 22. Benden tam 5 yas büyük bir ablam var. Adi Elif. Cok güzel, 172 boyunda, fiziki mükemmel birisidir.
http://www.hikaye18.net
Bundan önce ablama karsi birsey hissetmiyordum, ama bundan bir ay önce gerceklesen bir olay benim ablam hakkinda düsüncelerimi tamamen degistirdi. Ablam Elife artik bir abla gözüyle bakamiyordum artik, cünkü ablami ilk defa ciplak olarak görmüstüm. Ablam banyo yaparken dalginliktan olsa gerek banyonun kapisini acikunutmus. Ben ablamin banyoda oldugunu bilmiyordum ve ellerimi yikamak icin banyoya girdiydim. Birden iceri girdigimde ablamla karsi karsiya geldik. Onun o mükemmel vücudunu görüp tahrik olmustun ve benim ki yavas yavas kipirdamaya basladi. Ablam ise utanarak hemen üstünü bornozla örtmeye calisdi. Bana biraz kizarak Girmeden kapiyi calamiyormusun, benim banyoda oldugumu bilmiyor musun? diye sert cikti. Bende Senin banyoda oldugunu bilmiyordum, özur dilerim diye kisik sesle cevap verdim ve banyodan ciktim. O günden beri ablam bir türlü aklimdan cikmiyordu. Otuzbir cekerken bile ablami düsünüyordum. Hayallerimde devamli ablami sikiyordum. Bu fantazimi birgün gerceklestirmek istedim. Ablami mutlaka sikmeliydim. Ama nasil? Bir gün annem ve babam isteyken, ablamla ben yalniz evdeydik. Ablam televizyon seyrediyordu, bende . ablami nasil sikebilirim diye bir plan hazirliyordum. Ablam o gün üstüne kisa bir etek ile cok ince, birazcik dar bir bluz giyinmisti. Bende ablamin karsisina gecip televizyon seyredermis gibi yapip ablamin bacaklarini dikizliyordum. Ablam beni farkedince, bana ne o Menderes, nereye bakiyorsun öyle. benimi dikizliyorsun yoksa dedi. Bende kekeleyerek Evet abla, bacaklarin o kadar güzel ve düzgün ki, kendimi tutamadim dedim. Peki sen utanmiyormusun ablama o sekil bakmakla dedi Elif ablam. Bende Ne yapayim abla,elimde degil, cok güzelsin diye cevap verdim. Gercekten beni güzel buluyormusun dedi. Evet abla, seni cok beyeniyorum. Senin o mükemmel vücudunu banyoda gördükten sonra hep seni hayal edip otuzbir cekiyorum. O gögüslerini elimde sikmak istiyorum, seni arzuluyorum dedim. Ablam yanima yaklasip Ne bekliyorsun o zaman, hadi seninim deyip dudagima öpücügü kondurdu. Ben bundan cesaretlenip ablama karsilik vermistim. Hem öpüyor hemde memelerini sikiyordum. Elimle yavas yavas altlara dogru inip ablamin bluzunu cikartim. Daha sonrada kisa etegini indirip bacaklarini oksamaya basladim. Sikim pantolonumun icinde direk gibi olmustu. Ablam sikimi pantolondumdan cikarip eliylen oksuyor, ben deliriyordum. Sonra ablam benim yarragimi agzina alip güzel bir sakso cekti. Aman tanrim. Mükemmel yaliyordu. Adeta bir orospu gibi. bende o arada kilodunu cikartip amini yalamaya basladim. Tam ablamin agzina bosalacaktim, ablam farketti ve . aletimi agzindan cikardi. Hadi, vahsi kardesim, dayaniyorum. Sik artik ablani dedi. Hemen ablami sirtüstü yatirip bacaklarini actim de sikimle ablamin amina sürtünmeye basladim. Ablam deliriyordu adeta ve bana Sok artik sikini amima. Sik beni diye inliyordu. Sikimi yavasca ablamin o kilsiz amina dayadim ve sokmaya basladim. Ablam evlenip bosandigi icin bakire degilde. O yüzden amina fazla zorlanmadin girdim. Bir müddet ablamin aminda gidip geliyordum. Birden ablama Abla seni götündende sikmek istiyorum dedim. Ama ben simdiye kadar hic götümden sikilmedin, bilmem nasil olur dedi. Ne olursun ablacim, cok istiyorum diye yalvarmistim ablama. O da pekala, ama yavas ol ve canimi fazla . acitma dedi. Sonra diz cökerek önümde domaldi. Ben arkasina gecip götünün deligini önce parmaklarima biraz genisletmek istedim. Sonra sikimin kafasini ablamin o daracik göt deligine dayamaya basladim. Ablim biraz acidan biraz da zevkten inliyordu. Yavas yavas ilerliyordum. Sonunda sikimin tamamini ablam götüne sokmustum ve gidp gelmelere baslamistim. Yaklasi on dakika sonra dayanamayip ablamin götüne bosaldim. Ablamda benimle ayni anda bosalmis sirkinyordu. Yorgun bir halde kanepeye yigildik ve bir kac dakika öylece kala kaldik. Ablam bana Nasil? Hosuna gitti mi? diye sordu. Mükemmel di abla. Simdiye kadar böyle bir zevk yasamadim dedim. Ablam bana bunun devam etmesini istiyormusun dediginde ben tabi ki istiyorum, seni her zaman sikmek geliyor icimden demistim. Ablamda bana mutlu bir ifadeylem Tamam öyleyse, beni artik istedigin zaman sikebilirsin, artik erkegim sensin dedi. Ben cok mutlu olmustum. Ablami her firsat buldugumda sikiyorum. Son bir kac gündür de döllerimi ablamin aminin icine akitmaya basladim. Ablamin benden hamile kalmasi beni . hic ilgilendirmiyor, aksine daha da fazla heyecanlandiriyor. O artik benim karim. benden hamile kalmasida normal olur yani. Artik ablamda bende cok mutluyuz ve dedigim gibi firsat oldukca sevisiyoruz. Degisik poziysonlar bile deniyoruz. Eger birbirimi cok arzularsak, disarida bile bir firsatini bulup sikiyorum ablam, kafede olsun, gece parkta olsun. Herkese tavsiye ederim, bir ablaniz varsa mutlaka onu sikmenin bir yolunu bulun. Ben buldum ve huzurluyum. Herkese selamlar ve iyi sikismeler.

site=”hikayem18″;

3 thoughts on “ABLAM HARİKA

  1. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

  2. SLM SEX HIKAYE OKUYANLARI SIZE BUNDAN 3AY ÖNCE YASADIGIM BIR SEX HIKAYEMI ANLATAYIM BEN MARDINLIYIM BEN 37YASINDAYIM YASIMI GÖSTERMEYEN BIRIYIM BEN 175BOY 70KG ESMER ISIMNI GEREGI GUZEL GIYINEN VE NAKIMLI BIRIYIM BEN BURDA GIYIM MAGAZA ISLETIYORUM BIR BENIM ISYERIME GELEN BIR BAYAN 5YASINDAYDI AMA OKADAR SEXI BAKIMLI BIRIYDIKI ANLATILMAZ YASANIR TABIKI BENDE CAPKIN OLDUGUM ICIN BUNU KAFAYA KOYDUMBAYANLA BEN ILGILENDIM VE BAYAN IC CAMASIR REYONUNA YÖNELDI BEN YARDIMCI OLAYIM VE KENDI IHTIYACLAINI AYIRDI VE KASAYA GITI BENDE BUNU TEL NUMAASINI ALMAK ICIN BIR YALAN UYDURDUM HANIM EFENDI BURDA GELEN MUSTERILERIN TEL ALIYURUZ NIYE CUNKU INDIRIME GEINCE NUMARANIZA MESAJ ATIYURUZ GUZEL VERDI BEN KAYIT ETIM VE HER AFTA ONA ÖZEL INDIRIM MESAJI ATARDIM NYE KONUYA GECELIM BUNUNLA SAMIMI AOLDUK BEARMISINI EVLIYIM DEDI ESINIZ COK SANLI DEDIM NIYE CUNKU SIZIN GIBI GUZEL SEXI BIR ESE SAHIP OLDUGU ICIN NERDE ESIM IN AHI GITMIS BAHI KALMIS DIYINCE VE BEN TAMAMEN MEST OLDUM ARADA TELESTIK BIRGUN PAZAR IS YERIME GELDI IKINCI KATA CIKARTIM VE ORDA BIRER SOGUK KOLA ICTIK BENIM GÖZUM BACAKTA VE GÖGUS DEKUTESINDE VE BANA ÖYLE SEXI POZ VERIYUR BACAK BACK USTUNE BEN DAYANAMADIM ARKASINDAN SARILDIM VE ELLERIMI ÖUSLERIN ICINE ALDIM ENSESINI OKSADIM DILIMLE BAYAN DUNDEN RAZI VE BEN DUZLERININ ÖNUNDE DUZ CÖKTUM INC CORABINI CIKARIP AYAK PARMAKLARINI YAAMAYA BASLADIM VE YAVAS AYAVAS YIKAIYA CIKTIM BOL ETEGIN ICINE BASIMI SOKTUM KILOTUNU YALAMAYA BASLADIM ODA BASIMI OKSIYUR ETEK ICINDE VE YAVAS YAVAS SOYDUK BIR BIRIMIZI BEN TAM YARIM SAATE KADAR AMINI YALAYIP EMDIM O DELLERI AIMA AKIKTANA KADAR VE HEPSINI AZIMA CEKTIM 69POZUSIYUNUNA GECTIM KANEPEDE BENI OYLE YALIYURDUKI HASRETLIGI BELLIYDI BEN SONRA BACAKLAI OMUZUMA ATIP AMINA GOKLEDIM BENIM ALETE20CM KALIN VE 10DAKALIK GIT GELDEN ICINE BOSALDIM VE ARDA 5 DAKA GECTI TEKRAR BASLADIM BU SEFER YUZ USTU YATIRIP ENSESINDEN OKSAYIP YALDAIM TA AYAK BALDIRLARINA KADAR GÖTUN DELIGINI YALADIM OKSADI YOK-MUSATTIM GÖTE KOKLEDIM BAIS OH OF ACIYUR DERKEN ZEVKLERE BOGULDU VE KEMERIMI CIKAIP ACITMEDAN ARKADAN SOKARKEN POPOSUNA KEMERLE VORIYURUM DAHA FAZLA SIK BENI AMDAN CIKAIP GÖTE GÖTEN AMA YINE BOSALDIK VE TEKRAR BIRAZ ZAMANLA VBASLADIK KOLTUTA BEN OTURDUM USTUMDE ZIPLIYUR BU SEFER KÖFURLER ETIM ORUPOM BENIM FAHISEM ODA OROSPOCOCUGU DEKEN ZEVK KAT ARTI VE BEN KOLTUKTA OTORURKEN BANA YUZUNU DÖNDU BENIM USTUMDE BEN ICINDE GIDIP GELIRKEN DODAKLARI AZIMDA BEN GÖGUSLERINI OKSIYURUM TAM 3SAAAT SIKISTIK ONUNLA VE IYINIP EVINE BIRAKAYIM DEDIM ARABAMIN CAMI FILIMLI VE EVE GIDENE KADAR BEN ARAC KOLANIRKEN ODA YARAGIMI YALIYUR ORDADA BOSALTI YOTU HER FIRSATA EVINE GIDER O BANA GELIR ATIK KARIM GIBIDIR ARAPBIN SEXI FARKLIDIR O ARAPTI CANI SIKILMEK ISTEYEN BAYANLARIN BENI ARAMAINI BEKLIYUM IST ANKARA ANTEP MARDIN D BAKIR 0542 722 40 51 TEKRAR 0542_7224051

Leave a Reply

