Tesadüfen Oldu ama 5 kızın 2 sini bozdum hany

Merhaba sinirsizhikayeler.Com Okurları ,

mersinde yaşıyorum adım burak. Geçen sene dilara diye bir arkadaşım vardı.KAnkamdı aslında ama eteği çok kısa olduğu için ben hep onu arzulardım. sırada yanımda otururken hep bacağına elimi koyardım ellerdim. Gömleğinin arasından bazen meme ucu görünürdü. Bazen de kalemini falan alır öteki elimle saklardım o ara eli benimkine değerdi.neyse… böyle durumlarda benim alet kalkar pantolondan belli olurdu.yan tarafta oturan ezgi de arada bana bakarmış.Bahçede bu ikisi otururken arkalarından yürüyordum baktım benim hakkımda konuşuyorar saklandım dinledim…. EZgi benim aletimin büyüklüğünü anlatıyordu. Farketmemiş gibi gittim oturdum yanlarına

Klasik dlara yine azdırıyordu beni ve kalkmıştı benimki ki telefonunu benim aletin üzerine koydu.. daha fazla kalkarsa benimki telefon düşecek rezil olacaktım ki oldum…bir anda ezgi elini attı ve bastırdı kalkmasın millet görmesin diye. ben çok azdım ne yapıyorsun ezgi dedim. o da sen kaldırırken iyi falan dedi. Dilara ağzı açık izliyprdu

sonra dilara fermuarımı açtı ve yandan bakmak istedi ben de derste dedim,( en azrkada oturuyoruz duvar kenarı kimse görmüyordu bizi)

derse girdik hoca boş bıraktı test için o arada direk dilara elini attı ve açtı. çıkardo sikimi. ezgi yine bizi izliyordu ki dilara yerden bişi alır gibi yapıp yaladı. birkaç kız daha gördü farkettim 3-4 kişi bize bakıyordu.. erkekler top oynamaya inmişti allahtan

hepsi geldi rahat 6-7 kız benimkine bakıp elleyip dokunuyorlardı. bir anda dilara yine yalayıp kucağıma çıktı. eteği giyinikti ama kulodu yoktu ki amına girmiştim 4-5 dk git gel yaptıktan sonra indi. sınıfta güzel kız sayısı çoktu allahtan bizde. 6 kişinin 3 ü çok güzel 2 si eh 1 i cidden çirkindi yanımdakilerin. ezgi bu sefer eteğini soydu. bakire olduğunu söyledi ondan götten dedi be el kremi sürdüm biraz götüne ve 3-4 dk git gel yaptıktan sonra pozisyon değiştirirken ezgi kendi elleriyle amına soktu. o arada ben başka kızların memesini yaladığım için bakmıyordum ki baktım penisim kanlı çıkıyor millet de şaşırdı ezgi bozulmuştu ve ben acayip zevk almıştım

bunu gören kızlarda zevk içindeydi.sena da aynı şekilde yaladı ve çok iyi yalıyordu sonra bakire olmasına tağmen o da amına soktu. penisim zaten kanlıydı şimdi 2 kişinin kanı da karısı . sonra ben bir boşalmışım heralde hepsinin bir yerleri döl oldu hayatımda böyle boşalmamıştım.
acayip zevk alıyordum dilara kıskanç olduğu için tek başına yine çekti soktu ve kendine özel boşalttırdı
tenefüse 4 dk kalmıştı hemen ben wc ye gidip düzelttim üstümü başımı. sonraki dersi dinledik ve okul bitti evime gittim.çok yorgundun kursumu bile iptal ettrdiydim

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s