Sınıfta Arkadaşımla Maceramız .

Merhaba sinirsizhikayeler.Com Okurları ,

Okuldaydık ve liseli olduğumuzdan etekler ve gömlek vardı . Benim Adım Dilan Arkadaşımın ki Gamze ydi . Benim Altımda Siyah Desenli Çorap ve Gamzede Beyaz Bi çorap Vardı.Dersimiz Boştu Ve son 2 ders olduğu için herkes eve gitti bizde gamzeyle gidiyorduk sonra bu bana ev boş gel takılalım dedi bende tamam dedim ve gittik kola cips falan aldık bide film açtık ama ne film lezbiyenler falan var bizde ona özenip yaptık zaten. neyse daha sonra gamze elini amına götürmeye başladı bende napıyosun ya dedim güler bi yüzle oda amım kaşındı dedi bende gel bizde yapalım bunları dedim oda tamam dedi biz heyecanlanmıştık baya bi sonra ben bunun bacaklarını okşamaya başladım biyandan da öpüşüyorduk daha sonra amına doğru çıktım ve oda beni mıncıklıyordu sonra ben bu7nun ve o benim çoraplarımızı yırttık ve bu direk amıma yöneldi liseli amı olduğundan tap taze pamuk gibidir amım onunkide öyleydi çorapları ve gömlekleri çıkardık eteğim ve sütyenim vardı üstümde onunda öyleydi ama eteğin altında o güzelim amlarımız vardı bizbirimizi yalamaya başladık o kadar güzel zevk veriyorduki anlatamam ve orda bi tarak gördüm onu aldım sapıyla amıma sürtmeye başladım ve yavaş yavaş sokuyordum sonra gamzede aldı bi tane beraber inleye inleye sokuyorduk gaze boşaldı ve bnde boşalmak üzereydim tarağı amımdan çıkardım ve şiddetli bir şekilde boşaldım ve bn gamzenin amını o benim amımı yalamaya başladı ve artık böyle günlük veya ev boş olduğunda yapıyoruz😀 Benimle Sikişmek isteyen http://www.facebook.com/liseli.azgınlar62 sayfasından ulaşabilirler .

Leave a Reply

