sınıf arkadaşımı siktim

Merhaba sinirsizhikayeler.Com Okurları ,

merhaba ben adem 19 yaşındayım bu hikaye 4 sene önce olmuştu bu hikaye tamamen gerçektir sadece isimler değiştirilmiştir.
bizim sınıfta çok güzel olan bir kız vardı adı ece’ydi. basketbolcu olduğu için vücudu çok güzeldi bir eceyle iddaya girmiştik ve ben kazanmıştım. idda ise sadece kolaydı. eceye kola mı ne zaman alıcaksın dedim o da hiç bir zaman dedi o zaman götünü ver dedim. o da gülümsedi. başı öne eğik ve gülerek tamam dedi. biz ev hep boştur. annem ve babam çalışır ablam ise okula giderdi. ertesi gün eceyi bizim eve çağırdm o da tamam deyip 1saat geldi ilk önce oturduk. sonra ben yanına gidip hadi başlayalım dedim o da tamam dedikten sonra dudaklarına yapıştm. yaklaşık 2dk öpüştükten sonra bunu alıp annem ile babamın yatağına götürdüm. pantalonunu indirip amını yalamaya başladım yaklaşı 8dk o pürüzsüz amını yaladım. daha sonra yarağımı açtım ve yala dedim o da yalamaya başladı o da yaklaşk 5dk yaladı. sonra ayağa kaldırıp domalttım ve götünü sikecektm ilk önce yarağımı ve götünü tükürükledim ve sonra kafasını soktm öyle bir bağırdı ki apartman duycak diye çok korktm sonra geri kalanını da soktum ve girip çıkmaya başladm yaklaşık 15dk siktikten sonra götünden çıkarıp göğüslerine boşaldm ablamın çıkış saati gekdiği için sikişmeyi bıraktım ece evine gitti bnde banyoya girdm.

Leave a Reply

