kuzenimle seks

Merhaba sinirsizhikayeler.Com Okurları ,

ben 11 yasindayım ve kucuklıugumden beri sekse meraklıyım. birgun kuzenimle oynarken ona biz kuzenız dı mı dedim oda evet dedi. ben de o zaman opusebiliriz di mi dedim. o da evet dedi. opuzsmeye basladık ardından kalcalarımı sıkmaya basladı bı an sasırdım ama sonra hosuma gıtmeye basladık ona karsılık verdim ardından ustunu cıkardı ben de fazla ılerı gıtmıyor muyuz dedim ve annemin içeri girmesinden korkuyordum. o ise benim de ustumu cıkardı ardından sutyenını cırdı ve benimkini asagı indirdi. memelerimi emmeye basladı. yasıma gore buyuk goguslerim vardı. ben anneminm gelip bızı basmasından korkuyordum. pantalonumu cıkardı sonra herseyi bos verdim deli gi bi opusmeye basladık. onun pantalonunu cıkardım. onun amını yalamaya basladım dilimi içeri soktum kuzenım bağıramıyordu cunku annemin gelmesinden korkuyordu. yukarı cıkarken ayaklarını kalcama dayadı ve donumu cıkardı. ben onun amını yalamaya o ise benim amımı yalamaya basladı. sonra yukarı cıktım ve memelerını emıyordum. parmaklerını amıma soktu canım acıyordu ama bağıramıyordum. sonra beni yere itti dilini ağzıma soktu. dudaklarımı ısırdı. dillerimiz birbirine değdi. deli gibi opusuyorduk. bunu benden yasca buyuk kadınlaela da yasamak için can atıyorum . atesli dev gögüslü güzel biri iseniz bana mesaj atın ve resminizi gonderin tercihen cıplak qwx2325@gmail.com

Leave a Reply

